جدیدترین لوستر آشپزخانه 2022 را بشناسید!

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوسترها می‌توانند به فضا روح دهند و باعث شوند به شکل زیبایی حضور نور را در فضا احساس کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انواع آن را در محیط خانه داشته باشید تا با نتیجه شگفت‌انگیز آن روبه‌رو شوید.
جدیدترین لوستر پذیرایی

وجود یک لوستر در خانه می‌تواند محیط آن را شیک‌ و مدرن‌ کند؛ اما برای خرید لوستر لازم است به یک‌سری نکات توجه شود. برای مثال لوستر انتخابی باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد؛ با توجه به تنوعی که لوسترها دارند انتخاب برای ما بسیار سخت می‌شود مخصوصا اگر قرار باید برای محیط آشپزخانه لوستر انتخاب کنیم. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا جدیدترین لوستر آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.

انواع لوستر های موجود در بازار

جدیدترین لوستر آشپزخانه

لوسترهایی که در بازار موجود هستند به چند سبک سنتی، فانتزی، کلاسیک، مینیمال، مدرن، آنتیک و چند طبقه تقسیم می‌شوند؛ ما در ادامه پرفروش ترین مدل لوستر را با شما معرفی می‌کنیم.

 لوستر دیلایت مدل SINAN-ZZNGHE کد DLT1125 جدیدترین لوستر آشپزخانه

جنس بدنه این مدل لوستر فلز است که سه عدد سرپیچ به آن متصل است و در دسته لوسترهای فانتزی قرار می‌گیرد.

جدیدترین لوستر آشپزخانه

 لوستر سقفی مدل NSS40

اگر می‌خواهید لوستر آشپزخانه جدید و مدرن انتخاب کنید، NSS40 است که معمولا در ابعاد بزرگ‌تری تولید می‌شود و بهتر است از آن برای آشپزخانه‌های بزرگ استفاده کنید. استیلی که در این نوع لوستر به کار برده می‌شود، ضدزنگ است که هشت عدد سرپیچ به آن متصل است.

لوستر سقفی مدل 644

از جدیدترین لوستر آشپزخانه، نوع سقفی آن مدل 644 است؛ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به لوسترهای بزرگ علاقه ندارید، این سبک انتخاب مناسبی است. ابعاد این لوستر ۲۳x۲۳x۶۰ سانتی‌متر است و وزن آن حدودا  3800 گرم است و سه عدد سر پیچ به آن متصل است.

جدیدترین لوستر آشپزخانه

 لوستر هفت شعله چشمه نور از جدیدترین لوستر آشپزخانه

این مدل لوستر برای آشپزخانه کوچک مناسب نیست چرا که باعث روشن شدن بیش از حد فضا می‌شود. این مدل لوستر معمولا به دلیل ظاهر زیبا، روشنایی مناسب، ظرافت و سادگی یکی از پرطرفدارترین مدل لوسترهای موجود در بازار است.

مطلب پیشنهادی:  معبدی که یک اژدها از آن محافظت می‌کند

لوستر رایکا مدل ROS736

از بهترین مدل لوستر برای آشپزخانه به شمار می‌آید که ساده و بسیار شیک هستند؛ یکی از دلایل جذابیت این لوسترها وزن کم آن می‌باشد که هر کدام حدود یک کیلوگرم است و از دیگر ویژگی‌های مثبت این مدل لوستر این است که می‌‎توان از آن برای هر سبک دکوراسیونی استفاده کرد.

جدیدترین لوستر آشپزخانه

 لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد N6601

این روزها بسیاری از افراد علاقه دارند تا سبک خانه خود را به صورت مدرن طراحی کنند؛ به همین دلیل بهترین لوستر آشپزخانه مدرن، می‌تواند مدل ام کی ای لایتینگ باشد که به آن لوستر کهکشانی و طبقاتی نیز گفته می‌شود. جنس این لوستر از آلومینیوم است که با ظاهر بسیار شیک و خاص خود توانسته در دسته پرفروش ترین مدل لوستر در بازار قرار گیرد. ممکن است بسیاری از ما به دلیل ظاهر ظریفی که این لوستر دارد از خرید آن منصرف شویم؛ اما بعد از استفاده متوجه کیفیت و روشنایی خوب آن‌ها می‌شوید.

جدیدترین لوستر آشپزخانه

لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد BB120

نوعی دیگر از جدیدترین لوستر آشپزخانه مدل امیران لایتینگ است که جنس آن از آلومینیوم است و قابلیت تعویض لامپ دارد. رنگ بدنه این محصول از نوع مشکی مات استاتیک بوده که در دو نوع آفتابی، مهتابی و چند رنگ نیز تولید می‌شود؛ از ویژگی‌های منحصربه فرد آن می‌توان به ریموت کنترل مخصوص اشاره کرد که قابلیت نصب اپ موبایل نیز دارد.

پیشنهاد مطالعه: 7 ایده جدید برای تزیین دیوار پشت مبل با کمترین هزینه!

تعداد کلمات مطلب: 543

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

پیشگیری از زوال عقل با خوردن این 5 میوه خوشمزه

برخی از میوه‌ها به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند به پیشگیری از زوال عقل…