7 ایده جدید برای تزیین دیوار پشت مبل با کمترین هزینه!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر فضای پشت مبلمان شما بی‌روح است و نمی‌دانید از چه مدل وسایل تزیینی برای آن استفاده کنید که دکور خانه شما را زیباتر کند، با ما همراه باشید.
تزیین دیوار پشت مبل

انتخاب یک متریال مناسب برای تزیین دیوار پشت مبل که با دکوراسیون سایر قسمت‌های خانه هماهنگی داشته باشید، کار چندان راحتی نیست خصوصا با وجود تنوعی که در وسایل دکوری موجود است.  در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا جدیدترین ایده‌ها برای دکوراسیون پشت مبل را به شما نشان دهیم.

چند طرح کاربردی برای تزیین دیوار پشت مبل

تزیین دیوار پشت مبل

با به‌کارگیری هریک از این طرح‌ها می‌توانید دکوراسیون خانه خود را شیک، مدرن و منحصر به فرد کنید.

نصب تابلو با استفاده از تخته چوب

برای نصب تابلو به دیوار پشت مبلمان خود، می‌توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیوار از این روش جدید نصب استفاده کنید؛ در این روش تنها کافی است یک تخته بزرگ‌تر از اندازه تابلوها تهیه کنید و آن را با استفاده از میخ به دیوار محکم کنید؛ در نهایت می‌توانید هر تعداد تابلو که می‌خواهید به تخته نصب کنید و حال‌وهوایی تازه به خانه ببخشید.

استفاده از آینه برای تزیین دیوار پشت مبل

اگر علاقه دارید با استفاده از آینه دکوراسیون دیوار پشت مبل را انجام دهید، بزرگ‌ترین دیوار خانه که مبل را قرار داده‌‌اید، بهترین انتخاب است. این ایده برای خانه‌هایی با متراژ کوچک هم بسیار مناسب است؛ چرا که با استفاده از آینه علاوه بر دیزاین دیوار پشت مبل، نشیمن و پذیرایی دلباز و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

تزیین دیوار پشت مبل

استفاده از شلف برای تزیین دیوار پشت مبل

یکی دیگر از ایده های دیزاین دیوار پشت مبل استفاده از شلف‌ها در طرح و اندازه‌های مختلف است؛ شما می‌توانید با نصب این شلف‌ها، کتاب‌ها، گلدان و اکسسوری‌ها موردعلاقه خود را در آن قرار دهید؛ اگر دیوار منزل شما بلند است و فقط یک مبل و کاناپه مقابل آن وجود دارد، می‌توانید از کتابخانه به همراه شلف‌هایی با وسایل تزیینی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل اپن آشپزخانه شیک و کاربردی

تزیین دیوار پشت مبل

استفاده از ساعت دیواری

به طور کلی از نظر طراحان دکوراسیون، ساعت یکی از وسایل مهم و پرکاربردی به شمار می‌آید که با نصب آن بر روی دیوار پشت مبل، می‌توانید با یک تیر دو هدف را بزنید. اگر سبک دکوراسیون شما مدرن است می‌توانید برای تزیین دیوار پشت مبل، از ساعت‌های بزرگ با طرح‌های گرم استفاده کنید و این قسمت را به مکانی دنج تبدیل کنید.

تزیین دیوار پشت مبل

وایت برد و یا تخته سیاه

این ایده در عین ساده بودن می‌تواند بسیار جذاب و جدید باشد؛ برای استفاده از این ایده می‌توانید تخته وایت برد را در وسط دیوار نصب کنید و با انتخاب چند تابلو برای پشت مبل، آن‌ها را در اطراف تخته سیاه نصب کنید. شما با استفاده از این تخته سیاه می‌توانید علاوه بر زیبایی، کارهای متفاوت زیادی از جمله فهرستی از فعالیت‌های روزمره و برنامه و اهداف خود را در آن بنویسید و مقابل چشم خود داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: 3 ماده در دسترس و کم هزینه برای تمیز کردن وسایل چوبی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…