با لباس‌های لینن یک استایل شیک بزنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با رسیدن ماه‌های گرم سال هر شخصی باید بتواند با توجه به آب‌وهوای محل زندگی‌ خود لباس‌های جدید و مناسب فصل را در کمد لباس خود جای دهد.
لباس های لینن

لباس های لینن از جمله بهترین گزینه‌ها است که در بهار و تابستان می‌توانید برای خودتان تهیه کنید و از انتخاب آن لذت ببرید. همچنین پارچه‌‌های لینن به دلیل داشتن الیاف طبیعی، سازگاری با محیط زیست و ماندگاری بالا همواره در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. همراه دلتامگ باشید.

لباس های لینن

ما در این مطلب می‌خواهیم چند نکته در مورد لباس های لینن به شما بگوییم تا با دانستن آن بتوانید برای خود ک استایل شیک با این لباس‌های زیبا آماده کنید.

استایل با شلوار لینن

شلوارهایی که برای استایل لینن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تنوع بسیار زیادی داشته و شما می‌توانید آن‌ها را در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها انتخاب کنید. شلوارهای ساده‌ گشاد برای استایل‌های رسمی‌تر مناسب بوده و آن‌ها را با یک جفت کفش پاشنه‌دار و البته یک پیراهن لینن مجلسی، مانند پیراهن‌های گلدوزی شده، می‌توانید ست کنید زیرا ترکیب بسیار عالی را ایجاد می‌کند.

در مقابل شلوار زنانه‌ مدل لینن خمره‌ای، مام استایل یا گشاد کوتاه از جمله لباس های لینن بوده که برای استفاده‌ روزمره و پوشیده شدن با کفش کتانی مناسب هستند. این شلوارها را خیلی راحت با پیراهن‌های مورد علاقه‌ خود ست کنید و از راحتی بی‌اندازه‌ی آن‌ها لذت ببرید.

استایل با کت لینن زنانه

لباس های لینن مثل کت

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین آیتم‌های پوشیدنی که می‌توانید در کمد خود داشته باشید کت لینن است. این لباس، هم برای موقعیت‌های رسمی و هم برای موقعیت‌های غیررسمی مناسب بوده و کسانی که به استایل‌های کژوال اسمارت و مینیمال علاقه دارند باید آن را به عنوان یک آیتم ضروری در نظر داشته باشند. تنوع بالای کت‌های جنس لینن به شما این امکان را می‌دهد که از آن به سلیقه‌‌ خودتان استفاده کنید.

امسال این جنس پارچه بسیار ترند شده است و ست کت‌وشلوار لینن یک انتخاب عاقلانه و ساده برای افرادی است که می‌خواهند بدون هیچ دردسر اضافه‌ای یک استایل رسمی شیک داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  لاغری و جوانسازی پوست فقط با یک برس

شما می‌توانید این ست را با کفش کتانی یا پاشنه بلند بپوشید. در مقابل،‌ برای استایل‌های غیررسمی یا خیابانی از کت‌های تک طرح‌دار،‌ مانند راه راه یا کوک‌دوزی شده، استفاده کنید.

استایل لنین با پیراهن‌های ساده و طرح‌دار

بدون شک باید بدانید که پیراهن‌ها و لباس های لینن مردانه و زنانه از پرکاربردترین آیتم‌های پوشیدنی این روزها هستند. این لباس‌های بدون جنسیت را خیلی راحت می‌توانید با شلوارهای جین یا پارچه‌ای ست کرده و در کنار آن‌ها با توجه به موقعیت و مکان مورد نظرتان کفش کتانی راحتی، لوفر یا کفش پاشنه‌دار بپوشید.  استایل لینن را می‌توانید با تمامی رنگ‌های مورد علاقه‌ خود ست کنید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر نتوانستید لباس مورد نظر خود را پیدا کنید به سراغ قیمت و خرید پارچه لباس مدل لینن بروید.

پیراهن‌های راه راه یا به رنگ‌های خاکی، کرم،‌ زیتونی،‌ سرمه‌ای و قهوه‌ای از جمله محبوب‌ترین رنگ‌های این پارچه هستند که می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای جین یا پارچه‌ای ست کنید.

استایل لنین با پیراهن‌های ساده و طرح‌دار

استایل با دامن لینن

برای اینکه یک استایل لینن بی‌نقص داشته باشید می‌توانید از دامن استفاده کنید. در ابتدا بهتر است قدی که برای دامنتان در نظر دارید را انتخاب کنید. دامن‌های لینن بلند برای پوشیدن در بیرون از خانه مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را با کت‌های کوتاه گشاد ست کنید.

در مهمانی‌ها و دورهمی‌های کوچک خود هم پیشنهاد می‌کنیم که این دامن را با تاپ‌های برش خورده‌ کوتاه بپوشید. اگر به دامن‌های کوتاه علاقه‌ دارید، بهتر است برای بالا تنه‌ خود از یک پیراهن آستین بلند استفاده کنید تا در استایلتان تناسب ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…