مثلث برمودای ایران را بشناسید+ عکس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داستان‌های محلی می‌گویند در ریگ جن، بهشتی وجود دارد که با چشم دیده نمی‌شود و تو باید به دل کویر بزنی تا به آن برسی. جایی که اگر از چنگال مرگ رها شوی، ثروتمند خواهی شد.
ریگ جن سمنان

از گذشته داستان‎های ترسناک و حیرت‎آوری درباره مثلث برمودا به گوشمان خورده‌است. نقطه‎ای از زمین که بی‎محابا هرچیز از هوا و زمین و آب و زیر‎ آب‎هایش می‎گذرد، می‎بلعد و نابود می‌کند. حتی اثری از آنان هم دیگر پیدا نمی‌شود. این‎که چه می‎شوند و کجا می‎روند و چه ‎و چه، هنوز مشخص نیست. ریگ جن سمنان نیز به مثلث برمودای ایران معروف شده‌است. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم سفری به این محل شگفت‌انگیز و ترسناک بیندازیم.

شگفتی‌های ریگ جن سمنان

جاهای ترسناک ایران

«ریگ جن» شگفت‌انگیزترین، اسرارآمیزترین و ترسناک‌ترین منطقه در کشورمان است. این محل پر است از تپه‌های ماسه‌‎ای، باتلاق‌های نمکی و شنزار‌های روان و فراوان. ریگ جن در جنوب سمنان قرار دارد. این منطقه در شرق دریاچه‌ی نمک، شمال چوپانان و انارک و غرب جندق، یعنی در کویر مرکزی ایران قرار دارد. همان‎جا که محلی‌ها، چوپان‌ها و ساربان‌ها معتقدند که هر جنبنده‎ای که وارد آن شود، توسط شیاطین تسخیر می‌شود و چیزی جز مرگ در انتظارش نخواهد بود.

«ریگ جن» و باتلاق‌های آن، هر انسانی را به وحشت می‌اندازد. باتلاق‎هایی که ناجوانمردانه زیر لایه‎ای از شن پنهان شده‎اند و به محض این‎که پایت را روی آن بگذاری، تو را می‌بلعند. اگر به شن‎های روان گرفتار شوید، به کسانی می‌پیوندید که در این بیابان ناپدید شده‌اند! گویا کسی، روحی، جنی، چیزی تمام ساعات شبانه‎روز، افراد را به مرگ دعوت می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

داستان‌هایی درباره مثلث برمودای ایران

مثلث برمودای ایران

یکی از داستان‌هایی که از این محل خوفناک نقل می‌شود این است که سروصداهایی مانند جیغ یا فریاد از کویر ریگ جن به گوش می‌رسد. افرادی هم بیان کرده‌اند که در تنهایی صدای خوش زنی را شنیده‌اند که با صدایی جادویی‎ در دل کویر آواز می‎خوانده. برخی‌ها هم در دوردست، اندام‎واره‎ای (شبح) را با موهای سیاه رها شده در باد، به چشم خود دیده‌اند.

از دیگر داستان‌های ریگ جن سمنان این است که اهالی می‎گویند در ریگ جن، بهشتی وجود دارد که به چشم دیدنی نیست و تو باید به دل کویر بزنی تا به آن دست پیدا کنی. جایی که اگر از چنگال مرگ جستی، در کنار آن جنگل‎های انبوه، دریاچه‎ای میبینی؛ همان‎جا که شیاطین پشم شترها را در آن رها کرده‎اند و هرکس به این منطقه برسد، ثروتمند  می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: غار کرفتو، گنجی نهان در دل طبیعت+ عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

بایدها و نبایدهای گرم کردن غذا با مایکروویو

معمولاً برای گرم‌کردن غذا آن را در مایکروویو می‌گذاریم. اگرچه گرم کردن غذا با مایکروویو ام…