با چند ترفند ساده لوازم آشپزخانه را ست کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد برای برای آشپزخانه، جذابیتی گذرا دارد و به مرور شما را خسته می‌کند. برای ست کردن رنگ لوازم آشپزخانه بهتر است از تم‌های کلاسیک و مدرن استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های خنثی می‌تواند یک زیبایی و جذابیت دائمی را برای شما ایجاد کند تا هیچ‌وقت از رنگ‌بندی آشپزخانه خود خسته نشوید.
ست کردن لوازم آشپزخانه

آشپزخانه از قسمت‌های مهم درهر خانه‌ای به شمار می‌آید. بنابراین یک هارمونی درست از رنگ‌ها، تأثیر بسیار زیادی در آشپزخانه دارد. برای ایجاد این هماهنگی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها ست کردن لوازم آشپزخانه است. وجود هماهنگی بین رنگ بخش‌های مختلف در داخل آشپزخانه برای شما ایجاد یک محیط آرام را به همراه خواهد داشت. برای آگاهی از ترفندهای ست کردن لوازم آشپزخانه، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

مراحل ست کردن لوازم آشپزخانه

انتخاب بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه

برای ست لوازم آشپزخانه، می‌توانید از رنگ‌ها و حالت‌های مختلفی استفاده کنید. اگر قصد ست کردن لوازم آشپزخانه را دارید از ترکیب‌ رنگ، کلاسیک و مدرن استفاده کنید. اما در انتخاب هرکدام از این رنگ بندی‌ها به چند نکته توجه کنید. اگر قصد استفاده از رنگ‌های شاد را دارید، استفاده از این رنگ‌ها در ابتدا برای شما جذابیت دارد اما بعد از گذشت مدت زمانی ممکن است برای شما خسته‌کننده شود. به همین منظور استفاده از رنگ‌های غیر خنثی برای وسایل آشپزخانه، گزینه مناسبی نیست.

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن ظروف

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن ظروف

ظرف‌ها نیز در رنگ‌بندی و ست کردن لوازم آشپزخانه اهمیت بالایی دارند. چرا که ظرف‌ها اولین مواردی هستند که شما در یک میهمانی از آن‌ها برای پذیرایی از میهمانان استفاده می‌کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم از ظروفی استفاده کنید کنید که زمینه سفید دارند. چرا که ظروف رنگی می‌تواند هارمونی آشپزخانه شما را از بین ببرد.

بهترین رنگ‌ها برای لوازم برقی

لوازم برقی آشپزخانه، یکی از قسمت‌های اساسی آشپزخانه است که انتخاب رنگ آن، نیازمند توجه بسیار است. برای لوازم برقی آشپزخانه کمی‌دست شما برای انتخاب رنگ بازتر است و آزادی عمل بیشتری در این مورد دارید. اما توجه داشته باشید که در انتخاب رنگ‌های متنوع زیاده ‎روی نکنید. بهترین انتخاب رنگ برای لوازم آشپزخانه، این است که لوازم برقی بزرگ‌تر را با رنگ اصلی در آشپزخانه هماهنگ کنید. برای لوازم برقی کوچک‌تر که بیشتر در قسمت پیشخوان و در داخل کابینت‌ها جای می‌گیرند می‌توانید از دیگر رنگ‌ها نیز استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که رنگ‌های این لوازم نیز باوجود تفاوت با تم کلی آشپزخانه باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

مطلب پیشنهادی:  گیاهی که در برگ‌های آن ذرات طلا نهفته است!

بهترین رنگ‌ها برای لوازم برقی

رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه

برای کابینت آشپزخانه شما می‌توانید هم از سبک مدرن و هم از سبک کلاسیک استفاده کنید. در سبک‌های مدرن برای رنگ کابینت آشپزخانه از ترکیب رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری می‌توانید استفاده کنید. همچنین در سبک کلاسیک نیز برای رنگ کابینت‌ها از رنگ‌های سفید، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای سوخته و طرح چوب می‌توان استفاده کرد. انتخاب هر یک از این طرح ‌ها بسته به سلیقه شما است. با توجه به این موضوع که کابینت ‌ها فضای بیشتر آشپزخانه را تشکیل می‌دهند، می‌توان گفت که عمده‌ترین و مهم‌ترین قسمت در ست کردن رنگ لوازم آشپزخانه همین کابینت‌ها هستند. با توجه به این موضوع توجه ویژه‌ای برای انتخاب رنگ آن‌ها داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: با چند روش ساده شیرآلات خانه را برق بیاندازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…