چند ایده کاربردی برای پنهان کردن شوفاژ در خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با گرم شدن هوا و خاموش شدن شوفاژهای منزل، برای ایجاد تغییرات دکوری می‌توانید رادیاتورها را از دید خارج کرده و یا با ترفندهایی آن‌ها را بپوشانید.
روش‌ های مفی کردن رادیاتور در خانه

رادیاتورها از جمله وسایلی هستند که نمی‌شود آن‌ها را از دکوراسیون خانه حذف کرد. به همین دلیل در بیشتر مواقع با تمام تلاش‌هایی که برای زیباسازی فضای خانه انجام می‌دهید، بازهم وجود شوفاژ باعث بهم ریختگی دکوراسیون خانه می‌شود. از طرفی وجود شوفاژ در خانه خصوصا خانه‌های کوچک باعث می‌شود یک قسمت از فضا کارایی خود را از دست بدهد. همین مسئله ما را با کمبود فضا مواجه می‌کند. اما نگران نباشد، با دلتامگ همراه باشید تا روش‌ های مخفی کردن رادیاتور در خانه را به شما بیاموزد.

روش‌ های مخفی کردن رادیاتور در خانه

استفاده از این روش‌ها برای پنهان کردن شوفاژ با توجه به اینکه هزینه بالایی نیاز ندارد، می‌تواند به زیباسازی دکوراسیون و افزایش فضای خانه نیز کمک کند.

پوشش شوفاژ با باکس و مبلمان سفارشی

ساخت نیمکت برای شوفاژ، یک ترفند هوشمندانه برای مخفی کردن رادیاتور است. این ترفند علاوه بر زیبایی‌بخشیدن به محیط، فضایی جدید به منظور کار و صرف غذا در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی در زمستان می‎‌تواند با قرار دادن چند بالشتک‌ به منظور راحتی و نرم‌تر شدن کف نیمکت‌ها گرمای خوب و نشیمنی راحت داشته‌باشید.

روش‌ های مفی کردن رادیاتور در خانه

ایجاد قفسه و طاقچه روی شوفاژ

استفاده از قفسه یا طاقچه روی شوفاژ نیز می‌تواند نقطه کانونی جالبی در دکوراسیون ایجاد کند و قسمت‌هایی از خانه که زیبایی خاصی ندارد را به نقطه قابل توجه و زیبایی مبدل سازد.

مطلب پیشنهادی:  با این کارها خانه خود را زشت نکنید!

ایجاد قفسه و طاقچه روی شوفاژ

کاور رادیاتور از روش‌ های مخفی کردن رادیاتور در خانه

یک پوشش طراحی شده به خوبی می‌تواند رادیاتور را مخفی کرده و دکوراسیون سنتی را به مدرن تبدیل کند. شما می‌توانید یک پوشش رادیاتور را با سبک‌ها، متریال و رنگ‌های مختلف به منظور کاور انتخاب کنید و از آن به عنوان مکانی برای اقلام دکوری یا ضروریات کاربردی و تغییر نمای رادیاتور استفاده‌کنید.

کاور رادیاتور از روش‌ های مفی کردن رادیاتور در خانه

پنهان کاری‌های ساده

با راهکارهای ساده مانند ارتفاع بلند پرده در تابستان و یا قرار دادن میز‌ها و قفسه‌ها در جلوی شوفاژ و یا قفسه‌های کتاب  و یا قرار دادن گلدان‌های بلند می توانید بدون صرف هزینه به راحتی شوفاژ را از دید خارج نمایید. می‌توانید با استفاده از یک میز شیشه‌ای ظریف رادیاتور را زیر آن پنهان کرده و چشم شما را به سمت پنجره می‌کشاند.

پیشنهاد مطالعه: با چند ترفند ساده دکور خانه خود را لوکس کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…