در اصفهان میان اقیانوس قدم بزنید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با شنیدن نام اصفهان همگی به یاد سی‌وسه‌پل و دیگر اماکن تاریخی این شهر با قدمت می‌افتیم. اما اصفهان تنها یک شهر فرهنگی و تاریخی نیست. شما با سفر به اصفهان می‌توانید تجربه‌های شگفت‌انگیزی داشته‌باشید.
آکواریوم پارک ناژوان اصفهان

شهر زیبای اصفهان یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایران است. این شهر زیبا اماکن فرهنگی و تاریخی بسیاری دارد. اماکنی همچون سی‌وسه‌پل، منارجنبان، پل خواجو، میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع و… بسیار شناخته‌شده هستند و طرفداران بسیاری دارند. اما اصفهان تنها یک شهر تاریخی و فرهنگی نیست. این شهر جاذبه‌های تفریحی بسیاری نیز دارد. پارک جنگلی ناژوان یکی از این مناطق است. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم آکواریوم پارک ناژوان اصفهان را به شما معرفی کنیم.

آکواریوم پارک ناژوان اصفهان

تقریبا همه ما در دوران کودکی آرزوی قدم زدن قدم اقیانوس و دیدن موجودات دریایی عجیب و غریب را داشته‌ایم. همیشه برایمان سوال بوده‌است که زندگی در اعماق اقیانوس‌ها چگونه است و جانداران در آن‌جا چگونه زندگی می‌کنند. این‌ خیال‌پردازی‌ها و آرزو‌ها دور از دسترس بودند، تا این‎که آکواریوم‌های تونلی ساخته‌شدند. تونل‌های آکواریومی جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری هستند که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. گردشگران با با قدم زدن میان این تونل‌های آکواریومی می‌توانند موجودات دریایی را زیر آب ببینند، انگار که خودشان در حال قدم زدن میان اقیانوس هستند.

آکواریوم ماهی‌های اصفهان

آکواریوم اصفهان که در پارک ناژوان ساخته شده‌است، امکان راه رفتن کف آب را برای شما فراهم کرده‌است. شما به‎راحتی می‌توانید در عمق هفت متری زیر زمین، به تونلی قدم بگذارید که دیدن حرکت آبزیان و موجودات دریایی از نزدیک برای‎تان فراهم آورده‌است.

مطلب پیشنهادی:  روش استفاده از روغن رزماری برای مو و ابرو

ویژگی‌های تونل آکواریوم پارک ناژوان اصفهان

تونل آکواریوم پارک ناژوان اصفهان، ۳۵ متر طول و مساحت ۴۰۰۰ متر مربعی دارد. در این آکواریوم انواع گونه‎های آبزی اقیانوسی مثل با جاندارانی از دریای آب شور و شیرین (برخی از ماهی‎های موجود، گربه‎ماهی دم قرمز (ردتیل)، پاکو، اسکار، بوفالو و سفره‎ماهی) و… است.، ستاره‎های دریایی و … زندگی می‌کنند. قدم زدن در میان این تونل حسی شبیه به قدم زدن میان اقیانوس‌ها به شما می‌دهد. تونل ناژوان نخستین تونل آکواریوم ایران است. این تونل آکواریوم‌های لمسی‌ دارد با یک برش واقعی از رودخانه آمازون.

تونل های آکواریومی

شگفتانه‌های این آکواریوم

شما در این تونل به‎قدری محو تماشای آبزیان و موجودات رنگارنگ می‌شوید که حرکت آن‌ها -حتی کوسه‎های نادر- تعجب شما را برمی‌انگیزد و ناخودآگاه متوجه می‎شوید دهان‎تان از دیدن این‌همه زیبایی باز مانده‌است و ممکن است عکس‎تان با دهان باز در آکواریوم اصفهان گرفته‌شود.

پیشنهاد مطالعه: تجربه اقامت رویایی در کشتی‌های کروز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…