این اشتباهات را در چیدمان کمد لباس انجام ندهید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درصورتی که در پی راه چاره‌ای ساده برای مرتب کردن کمد لباس‌های خود هستید مطلب ما را دنبال کند.
اشتباهات هنگام چیدمان کمد

یکی از نشانه‌های شيک پوشی، داشتن يک کمد لباس مرتب است. چرا که هیچگاه یک فرد با استايل و خوش لباسی را نمی‌توان يافت که کمد لباس‌هایش نامرتب و دسته‌بندی نشده باشد. برای داشتن یک فضای مرتب، باید از انجام یکسری اشتباهات هنگام چیدمان کمد خودداری کنید. در صورتی که به اینگونه مطالب علاقه دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

اشتباهات در چیدمان کمد لباس

بسياری از ما کار خود را با يک کمد مرتب و دسته‌بندي شده آغاز می‌کنيم اما پس از مدتی نظم همه چيز به هم می‌ريزد و انبوهی از لباس‌های‌ نامرتب و به هم ريخته درون کمد تلنبار می‌شوند و ما را با مشکل مواجه می‌کنند. در اين شرايط پيدا کردن لباسی که قابل پوشيدن باشد و حتی اطلاع داشتن از چيزهايی که در کمد خود داريد، سخت می‌شود و نیاز است تا مجدد کمد لباس خود را مزتب کنید. شايد فکر کنيد که نظم دادن به کمد لباس‌، کار بسيار دشواری است اما کافی است با انجام ندادن یکسری اشتباهات در چیدمان کمد لباس، در کمترین زمان ممکن به کمد لباس‌های خود نظم دهید.

اشتباهات هنگام چیدمان کمد

لباس‌های بدون استفاده را انباشته نکنید

اولین مرحله برای مرتب کردن هر کمد لباسی این است که محتویات آن را سر و سامان بدهید. اگر کمد لباس شما کوچک است اولین قدم  این است که، لباس‌هایی که دیگر به آن ها نیاز ندارید را داخل کمد نگذارید. چرا که لباس‌های اضافی به اندازه کافی فضا را اشغال می‌کنند و باعث می‌شوند کمد لباس شما کوچک‌تر به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی:  افزایش قدرت مکش جاروبرقی بدون نیاز به تعمیرگاه

از آویز لباس نامناسب استفاده نکنید

استفاده از آویزهای نامناسب یکی از اشتباهات هنگام چیدمان کمد لباس است. آویزهای کمد لباس حتما نباید به هم بخورند ولی از لحاظ نوع و تعداد باید یکسان باشند به طوری که به خوبی در کنار همدیگر قرار بگیرند و روی هم سوار نشوند.

از نگهداری تمام لباس‌ها در کمد خودداری کنید

از نگهداری تمام لباس‌ها در کمد خودداری کنید

با توجه به فصلی که در آن زندگی می‌کنید، لباس‌های مناسب همان فصل را درون کمد قرار دهید. در صورت امکان اگر فضایی مثل اتاق زیر شیروانی، انباری، زیر تخت در منزل شما وجود دارد لباس‌هایی که از فصلشان گذشته و دیگر به کارتان نمی‌آید را در این قسمت‌ها نگهدارید. توجه داشته باشید فضایی که می‌خواهید لباس‌ها را آنجا نگهداری کنید، عاری از رطوبت و حشرات موذی باشد.

از صندوق‌های بزرگ استفاده نکنید

برای مرتب بودن کمد لباس‌های خود از نظم‌دهنده‌ها، جعبه‌های نگهداری و صندوق‌ها استفاده کنید. اما اگر کمد لباس شما کوچک است اصلا در آن از جعبه‌ها و وسایل خیلی بزرگ که فضای زیادی اشغال می‌کنند استفاده نکنید.

پیشنهاد مطالعه: 5 ترفند کاربردی برای زیباتر شدن فضای ورودی خانه

تعداد کلمات مطلب: 428

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان اتاق خواب با تم آبی و ایجاد فضایی آرامش بخش

رنگ آبی به دلیل القای حس آرامش و صلح، انتخابی‌ایده‌آل برای اتاق خواب است. رنگ آبی یکی از ت…