این مدل پهن کردن فرش خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جالب است بدانید نحوه پهن کردن فرش، تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه شما می‌گذارد و می‌تواند خانه شما را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دهد.
نحوه پهن کردن فرش

در دکوراسیون خانه هر کدام از ما فرش جایگاه ویژه‌ای دارد. علاوه بر آن در حوزه دکوراسیون نیز از عناصر اصلی به شمار می‌آید به گونه‌ای که طراحان دکوراسیون هنگام طراحی خانه، کف خانه را مبنا قرار می‌دهند. اما اینکه فرش را در کدام قسمت از خانه و چه مدل پهن کنید، کاملا باسلیقه شما مرتبط است. در صورتی که می‌‎خواهید با نحوه پهن کردن فرش در نقاط مختلف خانه و تاثیری که بر دکوراسیون می‌گذارد آشنا شوید، با دلتامگ همراه باشید. نحوه پهن کردن فرش

بهترین مدل پهن کردن فرش برای اتاق نشیمن

از بخش‌های مهم در هر خانه‌ای نشیمن است چرا که بیشترین رفت و آمد در این قسمت انجام می‌شود. بنابراین انتخاب فرش و دقت در پهن کردن آن بسیار مهم است.

روش‌های مختلف پهن کردن فرش

فرش‌ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به محیط می‌بخشند، از ما در برابر سرما و سختی زمین نیز محافظت می‌کنند. بنابراین سعی کنید متناسب با فضا و کاربرد، فرش را انتخاب کنید. نحوه پهن کردن فرش حالت‌های مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

از قراردادن پایه مبل بر روی فرش خودداری کنید

چیدن مبلمان باید به گونه‌ای باشد که فاصله استاندارد در آن‌ رعایت شود. بنابراین باید هنگام خرید فرش، به متراژ آن توجه کنیم به گونه‌ای که پایه مبل‌ها روی زمین قرار بگیرند، در غیر این صورت باعث می‌شود چیدمان مبل از حالت استاندارد خود خارج شده و به هم نزدیک شوند. در نتیجه این مدل چیدمان می‌تواند فضای خانه را کوچک‌تر نشان دهد.

مطلب پیشنهادی:  6 ترفند برای این که همیشه آشپزخانه مرتب باشد + ویدئو

از قرار دادن پایه مبل روی فرش خودداری کنید

همه جای خانه را با فرش نپوشانید

اگر می‌خواهید فضای داخلی خانه شما بزرگ‌تر از حد معمول نشان داده شود، سعی کنید همه جای خانه را با فرش نپوشانید و به جای آن از کفپوش‌ استفاده کنید. همچنین می‎‌توانید فرشی را انتخاب کنید که از متراژ اتاق شما کوچک‌تر باشد. این شیوه کمک می‌کند خانه شما دلبازتر و بزرگ‌تر دیده شود.

فرش را از تختخواب فاصله دهید

اگر در اتاق‌خواب از تختواب استفاده می‌کنید، به هیچ وجه فرش را زیر تختخواب پهن نکنید. سعی کنید برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق یک فرش تزیینی کوچک را انتخاب کرده، و آن را با فاصله 30 سانتی‌متری از تخت پهن کنید.

فرش را از تختخواب فاصله دهید

پیشنهاد مطالعه: «ترفندهای جالب برای نصب تابلو در خانه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…