4 روش تشخیص خریدار واقعی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما به عنوان یک مشاور املاک از چه روشی پی به شخصیت خریداران خود می‌برید؟
دلتا مگ

به گزارش دلتا مگ، افراد در بسیاری از مشاغل نیاز به اطلاعات روانشناسی برای شناخت شخصیت شریکان و همکاران خود دارند. در برخی از مشاغل مانند مشاوران دفاتر املاک برخورداری از اطلاعات روانشناسی اهمیت ویژه‌ای دارد. زیرا مشاوران باید از لحظه‌ای که خریدار وارد می‌شود، تشخیص بدهند که او یک خریدار واقعی است یا خیر. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون خصوصیات مشتریان واقعی که قصد خرید آپارتمان را دارند، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

شخصیت اکثر خریداران را می‌توان بر طبق رفتار آن‌ها در یکی از چهار دسته زیر شناسایی کرد. بهتر است روش کار خود را بر طبق شخصیت آن‌ها تنظیم کنید.

خریدار

خریدار مروج چه خصوصیاتی دارد؟

شخصیت این خریداران خوشحال، شاد، اهل معاشرت و شوخی است. این فرد درباه واحدهای مسکونی اغلب نظرات درستی می‌دهد. این فرد اشتیاق فوق‌العاده‌ای برای خرید ملک دارد. به شما توصیه می‌کنیم که این مشتری را از دست ندهید، زیرا او یک هدیه از جانب پروردگار است. لازم است بدانید که خریدارانی با شخصیت مروج یک دقیقه‌ای تصمیم به خرید خانه نمی‌گیرند. باید بدانید که این افراد به طور قطع از خانه‌های زیادی بازدید می‌کنند و این میل مشتاقانه برای خرید آپارتمان را در هر بازدید مطرح می‌کنند.

بنابراین لازم است بدانید که واحدهای مسکونی که به خریدار مروج پیشنهاد می‌دهید، برای او اهمیت ویژه‌ای ندارند. باید بدانید که معمولا این افراد برای بازدید از تمام خانه‌هایی که شما معرفی می‌کنید، اشتیاق بسیاری نشان می‌دهند. در هر صورت شما باید بتوانید این افراد را به خریداران واقعی تبدیل کنید. در آخر فردی که شخصیت مروج دارد از شما خرید می‌کند، فقط این افراد برای خرید به زمان بیشتری نیازمند هستند.

خصوصیات خریداران

خریدار تحلیلی کیست؟

خریدار با شخصیت تحلیلی دقیقا نقطه مقابل خریدار با شخصیت مروج قرار دارد. جالب است بدانید که ممکن است از ابتدا متوجه حضور او نشوید. در واقع او تحقیقات خود را انجام داده است و بسیار مصمم به خرید ملک است. باید دقت داشته باشید که به این خریداران نباید بیش از اندازه توضیح بدهید. همچنین تلاش نکنید او را به مسیر اشتباه راهنمایی کنید، چون این افراد اغلب اطلاعات زیادی از ملک دارند.

مطلب پیشنهادی:  کاهش واقعی قیمت مسکن رخ می‌دهد؟

شما باید بتوانید خود را با خریدار تحلیلی مطابقت بدهید. در واقع به اغلب این خریداران بی‌توجهی می‌شود. زیرا به اندازه خریداران دیگر انگیزه یا اشتیاق به خرید را از خود نشان نمی‌دهند. در هر حال شما باید به آنچه می‌خواهند توجه کنید و اطلاعات لازم را به آن‌ها بدهید.

 چگونه خریدار کنترل‌کننده را بشناسیم؟

خریدار با شخصیت کنترل‌کننده همان فردی است که از شما به طور قطع خرید می‌کند. اشخاص کنترل‌کننده مانند خریدار تحلیلی تحقیقات خود را به اتمام رسانده است. لازم به ذکر است که سرعت خرید کردن آن‌ها از خریداران تحلیلی بیشتر است.

خرید ملک

آیا خریدار حامی را می‌توان به خریدار واقعی تبدیل کرد؟

خریدار با شخصیت حامی یک خریدار عالی می‌باشد. وی بسیار خوش مشرب، حامی، مهربان و صبور است. زمانی که با این خریدار مواجه می‌شوید باید به او به طور کامل توجه نمایید. این شخص به برقراری روابط شما با دیگران احترام می‌گذارد. این نوع خریداران در واقع به دلیل حس خوبی که شما به آن‌ها می‌دهید، اقدام به خرید ملک از شما می‌کنند. به خاطر بسپارید که شناخت این افراد به شما کمک می‌کند که با مشتریان خود به بهترین شکل برخورد کنید، زیرا به این شکل خود را هماهنگ با نیازهای آنان کرده‌اید.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد که مشاوران املاک با شناخت هر چه بیشتر تیپ شخصیتی خریداران، بتوانند در زمینه فروش ملک به موفقیت دست پیدا کنند.

مطالعه بیشتر: مشاور املاک واقعی چه کسی است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…