ساخت 21 هزار واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: انجمن خیرین مسکن ساز در سنوات گذشته در طرح‌های مختلف توفیقاتی داشته و حدود ۲۱ هزار واحد را تکمیل و تحویل متقاضیان خود کرده است.
خیرین مسکن ساز

به گزارش دلتا مگ به نقل از تسنیم، فرهاد خاکی پور بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن خیرساز شهرستان اردستان اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد تا از مسکن خیرساز شهرهای استان اصفهان بازدیدی انجام شود که پروژه مسکن‌ساز اردستان یکی از پروژه‌های خوب کشور است.

وی افزود: پروژه خوب اردستان با همکاری خیرین و منابعی که تعریف شده تاکنون انجام شده و سعی خواهیم کرد حداقل هزینه‌ها و حداکثر کیفیت پروژه به جامعه هدف تحویل شود و با جذب کمک‌های خیرین در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی همچون مصالح و فنی این پروژه و پروژه‌های دیگرمان به سرانجام برسد.

خیرین مسکن ساز

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: انجمن خیرین مسکن ساز در سنوات گذشته در طرح‌های مختلف توفیقاتی داشته و نزدیک به 21 هزار واحد را تکمیل و تحویل متقاضیان خود کرده است.

او گفت: حدود هفت هزار واحد را هم الان در سراسر کشور در حال احداث دارد و در کنار این موضوع با همکاری دستگاه‌های دیگر همچون سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای خانواده‌هایی که بیش از دو معلول دارند در سطح مسکن شهری و روستایی بیش از 14 هزار و 300 واحد مسکن تامین شده است که منابع آن از طرف بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و بخشی از آن هم توسط ستاد اجرایی حضرت امام تامین شده است.

مطلب پیشنهادی:  میانگین قیمت مسکن در تهران چقدر است؟

خیرین مسکن ساز

وی ابراز داشت: یکی از استان‌هایی که اکثر شهرستان‌های آن هم انجمن دارد استان اصفهان است و در این زمینه پیشرو بوده‌اند و علاوه بر حوزه مسکن در حوزه سلامت و مدرسه‌سازی توفیقاتی را داشته است و کمیته امداد هم در این زمینه جزو جامعه هدف هستند و در اردستان هم کارهای خوبی انجام شده است و کمک‌های خوبی هم انجام خواهد شد.

مطالعه بیشتر: برای اطلاع بیشتر از اخبار مسکن، مطلب «تاثیر سفته‌بازی بر بازار مسکن» را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…