قیمت آپارتمان در اندرزگو تهران روند کاهشی دارد یا افزایشی؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر علاقه‌مند هستید در محله‌ای زندگی کنید که به تمام امکانات رفاهی دسترسی داشته باشید و علاوه بر آن از آب‌و‌هوای خوبی برخوردار باشد، اندرزگو انتخاب مناسبی است که در ادامه بیشتر به شرح جزئیات آن پرداخته‌ایم.
محله اندرزگو تهران

محله اندرزگو تهران جزو آن دسته از مناطقی است که بسیاری از افراد که ساکن آن منطقه هم نیستند با این محله آشنایی دارند؛ چرا که بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها در این محله قرار دارد. با توجه به اینکه بلوار اندرزگو به خیابان‌های اصلی مانند فرشته، فرمانیه، کامرانیه و قیطریه متصل می‌شود و از اهمیت بسیاری بین مردم برخوردار است. چنانچه قصد خرید آپارتمان در اندرزگو را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله اندرزگو تهران کجاست؟

اندرزگو بلواری در شمال شهر و منطقهٔ ۱ شهرداری تهران است که این ویژگی باعث شده آب‌و‌هوای خوبی بر منطقه ساکن باشد وفضای سرسبز بسیاری در آن به وجود آید. این محله از شرق در چهارراه کامرانیه آغاز و به غرب یعنی بلوار کاوه منتهی می‌شود. به بیان دیگر می‌توان گفت این محله پاتوق جوان‌های تهران است. بسیاری از ساکنان تهران این محله را با نام‌هایی چون اندرزگو فرمانیه، اندرزگو قیطریه و اندرزگو فرشته نیز می‌شناسند؛ چرا که فاصله چندانی با این محله‌ها ندارد و بسیار به آن‌ها نزدیک است. بیشتر تغییر اساسی که در این محله ایجاد شد بعد از تاسیس پل صدر در این منطقه بود.

با توجه به اینکه تعداد بسیاری رستوران، فست‌فود و آبیموه‌فروشی در محله اندرزگو قرار دارد؛ اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی به این محله تردد داشته باشید بدانید که آخر هفته‌ها حتما در ترافیک قرار خواهید گرفت. بسیاری از بافت شهرسازی این منطقه قدیمی است و بیشتر ساختمان‌های آن به صورت خانه‌های ویلایی دیده می‌شوند؛ اما با ساخت مراکز و مجتمع‌های متعدد در بخش‌هایی از آن می‌توانید شاهد بافت مدرنی هم در آن باشید.

محله اندرزگو تهران

بهترین محله اندرزگو تهران کدام است؟

از آنجا که این محله جزو مناطق شلوغ و پر تردد در تهران به شمار می‌آید، می‌توان گفت خیابان‌ها و بلوارهای مهمی چون قیطریه، بلوار کاوه، کامرانیه، فرمانیه و شریعتی جزو بهترین محله‌های اندرزگو است که قیمت رهن و اجاره و خرید خانه در آن بالا است.

مطلب پیشنهادی:  هر آنچه باید درباره محله گاندی تهران بدانید

مسیر رفتن به بلوار اندرزگو به چه صورت است؟

بیشترین رفت‌وآمدها به این محله از طریق خودروی شخصی صورت می‌گیرد. محله اندرزگو مترو ندارد اما شما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله که در قیطریه قرار دارد استفاده کنید؛ از مترو قیطریه تا اندرزگو فاصله چندانی ندارد و در صورتی که علاقه‌مند به پیاده روی باشید، می‌توانید از این مسیر لذت ببرید. یا اینکه از تنها خط اتوبوسرانی اندرزگو خط ۲۱۷ شهرک صدف است. این خط اتوبوسرانی از شهرک صدف تا بلوار صبا ادامه دارد که در مسیر از اندرزگو نیز می‌گذرد.

محله اندرزگو تهران

قیمت خانه در اندرزگو تهران چگونه است؟

با توجه به اینکه اندرزگو بالا شهر تهران است، قیمت خرید خانه در آن بالاتر از مناطق دیگر تهران است؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در اندرزگو بین 100 تا 200 میلیون تومان متغیر است و بستگی به موقعیت و امکانات آپارتمان انتخابی دارد. برای مثال قیمت یک واحد آپارتمان در قیطریه اندرزگو با 200 متر مساحت، 46 میلیارد است؛ البته شما می‌توانید خانه‌هایی با قیمت کمتر نیز در این محدوده پیدا کنید. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: وضعیت قیمت مسکن در محله اباذر تهران چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…