خرید آپارتمان در بریانک با متری 50 میلیون

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بریانک در منطقه 10 شهرداری تهران واقع شده که در گذشته جزو توابع شهر ری بوده است. با خرید آپارتمان در بریانک حالا ساکن منطقه ده تهران می‌شود.
خرید آپارتمان در بریانک

خرید آپارتمان در بریانک برای آن‌ها که می‌خواهند با هزینه کمتر صاحبخانه شوند انتخابی عالی است. دلتامگ در این مقاله به معرفی این محله و مزایا و معایب خرید آپارتمان در آن خواهد پرداخت، با ما همراه باشید.

بریانک کجاست؟

بریانک یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که بیش از هشتاد سال قدمت دارد. بریانک قبلا از توابع بخش ری به شمار می‌رفته است. اگر قصد خرید آپارتمان در بریانک را دارید باید بدانید که ساکن منطقه ده شهرداری و جنوب شرقی تهران خواهید شد.

بریانک از شمال به خیابان کمیل، از جنوب به خیابان قزوین، از غرب به خیابان دعوتی و از شرق به بزرگراه نواب منتهی می‌شود. همچنین از غرب این منطقه می‌توان به‌راحتی به امامزاده عبدالله دسترسی یافت. دسترسی آسان به امامزاده عبدالله باعث شده که این محله به یکی از پر رفت و آمدترین محله‌های تهران تبدیل شود.

بریانک

نقشه

وضعیت دسترسی به حمل‌ونقل عمومی

از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی باید بگوییم که این محله دارای ایستگاه مترو «بریانک» در خط 7 است. از سوی دیگر برای دسترسی به محله بریانک می‌توانید از اتوبوس‌های بی آر تی که بین پایانه افشار و پایانه جنوب و در بزرگراه شهید نواب صفوی تردد می‌کنند، استفاده کنید.

لازم به ذکر است که محله بریانک در شرق اتوبان شهید نواب صفوی واقع شده است و درون محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار ندارد.

قیمت خرید آپارتمان در بریانک

بافت مسکونی این محله باوجود اینکه در طول سال‌های اخیر ساخت‌وسازهای زیادی در آن صورت‌گرفته، و ساختمان‌های کلنگی جای خود را به واحدهای مسکونی نوساز داده؛ اما همچنان قدیمی است.

این محله از لحاظ دسترسی به مراکز فرهنگی، آموزشی، رفاهی، اداری وضعیت معمولی دارد؛ اما به دلیل پایین‌بودن قیمت ملک در این محدوده، بسیاری از مردم تمایل به خرید خانه دارند؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در بریانک بین 31 میلیون تا 65 میلیون متغیر است؛ در ادامه به چند نمونه آگهی خرید آپارتمان در بریانک اشاره شده است.

مطلب پیشنهادی:  خرید ویلا در نوشهر از متری 8 میلیون!
متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع
34 متر 24 سال ساخت 51,471,000 تومان
135 متر نوساز 45,926,000 تومان
52 متر 12 سال 48,077,000 تومان

 

اجاره آپارتمان در بریانک

از آنجایی که قیمت هر متر خانه در محله بریانک متعادل‌تر و معقول‌تر است می‌توان انتظار داشت که اجاره آپارتمان در بریانک نیز هزینه‌های معقول‌تری داشته باشد. از خیابان‌های مهم محله بریانک برای اجاره آپارتمان می‌توان به خیابان گلستانی، حسام‌الدین، رضایی و عرب اشاره کرد.

متراژ

سن بنا قیمت اجاره (تومان) قیمت رهن (تومان)
53 متر 17 سال ساخت 0 270,000,000
110 متر نوساز 0 850,000,000
40 متر 16 سال ساخت 1,500,000

380,000,000

مزایا و امکانات محله بریانک

برای بسیاری از افراد مسئله دسترسی به حمل‌ونقل عمومی بسیار مهم است؛ چرا که بسیاری از مردم به دلیل نبود خودرو شخصی ناچار هستند برای تردد به سایر نقاط شهر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند به همین جهت عدم دسترسی به آن بسیاری را دچار چالش و سختی می‌کند. اگر بخواهیم به یکی از مزایای مهم خرید آپارتمان در بریانک اشاره کنیم، دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی است.

افرادی که قصد تردد به این محله را دارند می‌توانند از ایستگاه مترو بریانک و ایستگاه بی‌آرتی واقع در بخش شرقی محله بریانک و تاکسی‌های درون‌شهری استفاده کنند. البته کسانی که با خودرو شخصی تردد می‌کنند لازم است که بدانند این محله در محدوده طرح ترافیکی قرار ندارد.

اجاره آپارتمان در بریانک

سخن آخر

با وجود اینکه بریانک جزو محله‌های تقریبا شلوغ تهران به شمار می‌آید، اما قیمت‌ خانه‌ها و امکاناتی که برای این محله در نظر گرفته شده است، افراد بسیاری را ترغیب به خرید آپارتمان در بریانک خواهد کرد.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «مثبت و منفی خرید آپارتمان در بریانک» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…