مزایا و معایب خرید آپارتمان در محله استاد معین

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاد معین یکی از محله‌های معروف منطقه 9 شهرداری تهران به شمار می‌رود که به دلیل امکانات رفاهی مناسب و خوش مسیر بودن، متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در استاد معین هستند.
محله استاد معین

بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با منطقه‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در استاد معین هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم. با ما در دلتامگ همراه باشید.

خریدآپارتمان در تهران

موقعیت جغرافیایی محله استاد معین

محله استاد معین در منطقه 9 شهرداری تهران واقع شده در سال 1340 شکل گرفت. این محله جزو محله‌های پر رفت‌وآمد محسوب می‌شود. استاد معین جزء محله‌هایی است که در طول چند سال اخیر جمعیت زیادی از سایر نقاط شهر تهران برای سکونت به این محله آمده‌اند.

یکی از مهم‌ترین دلایل آن قیمت مناسب مسکن در این محله به نسبت سایر مناطق دیگر تهران است. اگر قصد خرید آپارتمان در استاد معین را دارید بهتر است با محله‌های همسایه این منطقه آشنا شوید. این محله با محله‌های:

  • از شمال با میدان آزادی
  • از غرب با مهرآباد
  • از جنوب با امام زاده هاشم
  • و از شرق با محله جیحون یا سی‌متری جی و مهرآباد همسایه است.

خیابان هاشمی، طوس، شهیدان و دامپزشکی از جمله خیابان‌های مهم این محله هستند که شهرک صابرین، ولی‌امر و فرهنگیان از شهرک‌های مهم محله استاد معین به شمار می‌رود.

خرید آپارتمان در استاد معین

دسترسی محله استاد معین

این محله به دلیل دسترسی مناسبی که به سایر نقاط شهر دارد طرف‌داران بسیاری برای خرید مسکن دارد. این محله به دلیل نزدیکی به میدان آزادی و ایستگاه مترو استاد معین از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است چرا که باعث شده بسیاری از مردم که امکان تردد با خودرو شخصی را ندارند به‌راحتی به سایر نقاط شهر تردد کنند.

اگر قصد خرید آپارتمان در استاد معین را دارید بهتر است که بدانید یکی دیگر از مزایای این محله  این است که در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد. از همین رو امکان تردد خودروی شخصی در تمام ساعات و ایام هفته امکان‌پذیر است.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در شمال، بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری و زندگی

امکانات محله استاد معین

مراکز خرید موجود در محله استاد معین عبارت اند از:

  • معین مال: این مرکز خرید در خیابان استاد معین و در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد و دارای امکانان متعددی همچون پارکینگ، فودکورت، سرویس بهداشتی و کافی‌شاپ و یره است.
  • سرزمین رویاها: این مرکز خرید در بیست و یک متری جی، بین یکم و اخوان قرار دارد و امکانات متعددی دارد که عبارت است از: سینما، اتاق بازی‌های کودک و بزرگ‌.

بوستان المهدی نیز یکی از مکان‌های سرسبز محله استاد معین است که برای گذراندن وقت بسیار زیبا و با صفاست.

قیمت خرید آپارتمان در استاد معین

قیمت مسکن در محله استاد معین متناسب با نوع ساخت، متراژ، امکانات واحد مسکونی، سال ساخت و… متغیر است. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در استاد معین از سایت ملکی دلتا آوردیم.

سن بنا(سال)

متراژ(متر) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

نوساز

80 82,000,000

6,000,000,000

18

80 61,000,000

4,900,000,000

6

116 57,000,000

6,700,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در استاد معین

دسترسی خوب و نزدیکی به مرکز شهر باعث شده که این محله از محله‌های پرطرف‌دار حتی برای اجاره خانه در تهران است. قیمت خانه‌های این منطقه برای اجاره به نسبت سایر مناطق بسیار متعادل‌تر و مطلوب‌تر است. اجاره آپارتمان در استاد معین بسیار معقول و به‌صرفه است.

سن بنا(سال) متراژ(متر) ودیعه(تومان) اجاره(تومان)
7 52 500,000,000
5 60 200,000,000 13,000,000
11 70 400,000,000 8,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 534

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

شهر اصفهان را بیشتر بشناسید + جدیدترین قیمت اجاره و خرید آپارتمان

همه شهرهای ایران ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب ه…