نیاوران محله ای لوکس برای خرید خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله نیاوران به دلیل برخورداری از آب و هوای بسیار مطلوب، دسترسی خوب به امکانات، وجود خانه‌های لوکس و لاکچری و ... در بین کسانی که از سرمایه کافی برای خرید خانه برخوردار هستند، بسیار پرطرفدار است.
خرید آپارتمان در نیاوران

به گزارش دلتامگ، همواره یکی از موضوعات مهم قبل از اقدام به خرید خانه، آشنایی با محله‌ای است که قصد سکونت در آن را دارید. در همین راستا ما در این گزارش برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در نیاوران هستند یا کسانی که علاقه دارند با این محله آشنا شوند، اقدام به معرفی آن خواهیم کرد.

محله نیاوران در شمالی‌ترین نقطه شهر تهران و در منطقه یک واقع شده که قدمت آن به دوره ناصرالدین‌شاه بر می‌گردد که امروزه به دلیل آب‌وهوای مطلوبش، موردتوجه بسیاری از افرادی که شرایط مالی خوبی برای خرید خانه دارند، قرار گرفته است.

خرید آپارتمان در نیاوران

امکانات محله نیاوران برای خرید خانه

افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در نیاوران هستند، می‌توانند به راحتی به امکانات رفاهی، خدماتی، دولتی، تفریحی، آموزشی، درمانی و … دسترسی داشته باشند. از محله‌های هم‌جوار به نیاوران می‌توان به دزاشیب، فرمانیه، کامرانیه، تجریش، دارآباد، ارتفاعات کلک‌چال و … نام برد.

این محله به دلیل وجود خطوط اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی و مترو دسترسی خوبی برای افرادی که از خودرو شخصی استفاده نمی‌کنند داده است تا به راحتی بتوانند به سایر نقاط شهر تردد کنند.

خرید آپارتمان در نیاوران

با گذر از نیاوران شاهد برج‌های مسکونی، پنت هاوس و خانه‌های ویلایی زیبا و لاکچری زیادی خواهید بود. به همین جهت می‌توان گفت که نیاوران یکی از محله‌های گران قیمت پایتخت محسوب می‌شود و اغلب قشر مرفه در آن سکونت دارند. یکی از مزایای این منطقه ترافیک کم به نسبت سایر محله‌های تهران است. گفتنی است، خیابان باهنر یکی از خیابان‌های اصلی نیاوران محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان نوساز در جنت آباد چند؟ + جدول

کاخ نیاوران نیز یکی از مراکز مهم این محله به شمار می‌رود که سالانه میزبان جمع زیادی از گردشگران است. همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره شد قیمت خرید خانه و آپارتمان در نیاوران بالا است، از همین رو فقط افرادی که سرمایه کافی برای خرید خانه دارند، می‌توانند اقدام به خرید ملک در این محله کنند.

قیمت خانه در نیاوران

اغلب واحدهای مسکونی در این محله متراژ بالای 120 متر دارند. متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در نیاوران از 90 متر آغاز و تا 150 میلیون تومان ادامه دارد. البته واحدهای مسکونی نوساز در منطقه قیمت بسیار بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…