خرید ویلا در نوشهر از متری 8 میلیون!

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
این روزها خرید ویلا در نوشهر به دلیل طبیعت زیبا و امکانات شهری مناسب، رونق بسیاری دارد. اگر شما هم قصد سکونت یا حتی سرمایه‌گذاری در نوشهر را دارید؛ ما در این مقاله بهترین مناطق برای خرید ویلا در نوشهر را معرفی می‌کنیم.
ویلا در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به سواحل دریای خزر، برای افرادی که می‌خواهند از آلودگی و شلوغی شهرهای بزرگ دور شوند یکی از جذاب‌ترین موقعیت‌ها محسوب می‌شود. مناظر طبیعی زیبا، سواحل شنی، جنگل‌های سبز و مناطق مرتفع کوهستانی از جمله جاذبه‌های گردشگری نوشهر است. به دلیل آب و هوای خوب و دارا بودن امکانات متعدد شهری، خرید ویلا در نوشهر بسیار گزینه مناسبی است.

خرید ویلا در شمال

نوشهر کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی) 

نوشهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از شرق به نور و از غرب به چالوس متصل است. شهرستان نوشهر دارای سه شهر به نام‌های نوشهر، پول و کجور است. نوشهر با نام قدیم دهنو یکی از قدیمی‌ترین شهرهای غربی استان مازندران است.

این شهر از زیباترین شهرهای شمال ایران است که علاوه بر زیبایی دارای امکانات زیرساختی درخور توجه همچون بندر و فرودگاه است و دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی نیز در این شهر قرار دارد. نوشهر سومین شهر پرجمعیت غرب استان مازندران می‌باشد.

دسترسی‌های نوشهر

فاصله نوشهر تا تهران از مسیر آزادراه تهران-شمال حدود 160 کیلومتر است. وجود فرودگاه نوشهر دسترسی هوایی به این شهر را نیز از بعضی از مراکز استان‌ها فراهم کرده است. دسترسی بسیار مناسب نوشهر به تهران، خرید ویلا در نوشهر را برای پایتخت‌نشینان بسیار مناسب نموده است. از طرفی امکان خرید ویلا ساحلی و جنگلی در نوشهر به دلیل موقعیت مناسب این شهر وجود دارد.

خرید ویلا در نوشهر

مراکز درمانی نوشهر

از مهم‌ترین مراکز بهداشتی-درمانی نوشهر، کلینیک تخصصی شبانه‌روزی ایران، کلینیک جراحی مهر، کلینیک تخصصی نوین دیابت و ساختمان پزشکان سینا هستند.

جاهای دیدنی نوشهر

جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیبا و منحصر به فرد نوشهر و همچنین امکاناتی نظیر فرودگاه و بندر، خرید ویلا در نوشهر را برای زندگی و سرمایه‌گذاری بسیار جذاب نموده است. نوشهر از موهبت ساحل و جنگل همزمان برخوردار است و همین موقعیت فوق‌العاده باعث شده که مناظر طبیعی و جاذبه‌های دیدنی در نوشهر وجود داشته باشد.

جاذبه‌های طبیعی نوشهر

  • دریاچه ارواح
  • جنگل سیسنگان
  • تنگه دار
  • پارک جنگلی خانیکان
  • دریاچه سد آویدر
  • روستای کندلوس
  • آبشار چلندر
  • آبشار دارنو
  • دریاچه فراخین
  • دریاچه خضر نبی

آثار تاریخی و مناطق دیدنی نوشهر

  • بندر نوشهر
  • موزه دریایی نوشهر
  • موزه مردم‌شناسی روستای کوشکسرا
  • بازار روز نوشهر
  • منطقه تفریحی و توریستی سیترا
  • باغ گیاه شناسی

بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا

اگر شما هم به فکر خرید ویلا در نوشهر هستید ممکن است این سوال برایتان به‌وجود آید که به چه مواردی هنگام خرید باید توجه کرد؟ برخی از این موارد سلیقه‌ای هستند. مثلا عده‌ای علاقه زیادی به خرید ویلا ساحلی در نوشهر دارند. در مقابل برخی افراد کلبه‌ و ویلا جنگلی در نوشهر را ترجیح می‌دهند. در این بخش به معرفی بعضی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در نوشهر می‌پردازیم:

محله چلک نوشهر

منطقه روستایی چلک یا چیلک یکی از بهترین و زیباترین روستاهای نوشهر است. این روستا در فاصله 10 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  بررسی قیمت خرید آپارتمان در گیشا

سیسنگان

منطقه سیسنگان یکی دیگر از مناطق خوب برای زندگی در نوشهر است. سیسنگان از بهترین و محبوب‌ترین پارک‌های جنگلی شمال ایران به‌شمار می‌رود. این منطقه در فاصله 27 کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار دارد.

محله نخ-توسکاتک

منطقه نخ در 25 کیلومتری نوشهر و از بهترین محله‌ها برای زندگی و خرید ویلا در نوشهر است. این منطقه از سمت شمال به دریای خزر و از سمت شرق به پارک جنگلی سیسنگان منتهی می‌شود.

روستای لتینگان

روستای لتینگان با فاصله ۳ کیلومتری از نوشهر، نزدیک‌ترین روستا به این شهر و از بهترین محله‌ها برای خرید ویلا در نوشهر است. از جمله شهرک‌های معروف لتینگان می‌توان شهرک گل‌ها، شهرک شالیزار، شهرک سی‌گل و شهرک آسمان را نام برد که شهرک‌های جنگلی هستند.

روستای ونوش

اگر می‌خواهید در بهترین محله نوشهر ویلا بخرید، منطقه ونوش بهترین انتخاب است. ونوش در 30 کیلومتری نوشهر و در مجاورت فرودگاه، جاده چالوس و جاده هراز قرار دارد. ونوش از جمله مناطقی است که هم شهرک‌های ساحلی و هم شهرک‌های جنگلی بسیاری در آن وجود دارد. از جمله شهرک‌های ساحلی ونوش می‌توان موارد زیر را نام برد: شهرک دریابیشه، شهرک آراد، شهرک پارادایز، شهرک آفتاب و شهرک ستروس. همچنین برخی از شهرک‌های جنگلی ونوش عبارتند از: شهرک کوهپا، شهرک ارکیده، شهرک نگین، شهرک پگاه و شهرک یاسمین.

قیمت خرید ویلا در نوشهر

نوشهر، شهری پرطرفدار با جاذبه‌های توریستی بسیار است و به‌ دلیل دارا بودن ویلاهای جنگلی و ساحلی در اقصی نقاط خود، توریست‌ها و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده‌ است. فاکتورهای زیادی وجود دارد که برای خرید ویلا در نوشهر باید آنها را مدنظر قرار دهیم. از جمله مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان به بودجه، امکانات رفاهی و تفریحی و امنیت اشاره کرد. در جدول زیر نمونه‌هایی از قیمت ویلا در نوشهر را با هم بررسی می‌کنیم:

متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت هر متر مربع (تومان) قیمت کل (تومان)
650 نوساز 61,538,000 40,000,000,000
300 نوساز 46,667,000 14,000,000,000
200 12 24,000,000 4,800,000,000
200 3 7,750,000 1,550,000,000

خرید ویلا ارزان در نوشهر

ویلاهای کوچک و بزرگ زیادی در نوشهر وجود دارند. علاوه بر ویلاهای لوکس ساحلی و جنگلی در نوشهر و شهرک‌های برند نوشهر، می‌توان در روستاهای مجاور نسبت به خرید ویلا ارزان در نوشهر اقدام کرد. اگر چه این ویلاها از نظر موقعیت و امکانات مانند ویلاهای مناطق توریستی نوشهر نیستند اما با خرید ویلا ارزان در نوشهر در روستاهای اطراف می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی نوشهر نهایت بهره را ببرید. فراموش نکنید در تمامی مراحل خرید ویلا در نوشهر از مشورت مشاوران خبره بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…