صفر تا صد محله آذربایجان تهران

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله آذربایجان در منطقه 11 شهرداری تهران واقع شده است. با خریدآپارتمان در آذربایجان تهران با محله‌هایی همچون فلسطین، شیخ هادی و جمهوری همسایه خواهید شد.
خرید آپارتمان در آذربایجان

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با منطقه‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در آذربایجان هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم، با دلتامگ همراه باشید.

محله آذربایجان کجاست؟

در خصوص وضعیت جغرافیایی این محله باید توضیح دهیم که محله آذربایجان از شمال به خیابان جمهوری حدفاصل کارگر جنوبی تا خیابان ولیعصر، از جنوب به خیابان امام خمینی حدفاصل میدان حر تا خیابان ولیعصر، از شرق به خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان جمهوری و خیابان امام خمینی و در نهایت از غرب به خیابان کارگر جنوبی حدفاصل خیابان امام خمینی و جمهوری منتهی می‌شود. خرید آپارتمان در آذربایجان در واقع خرید خانه در یکی از خیابان‌های تهران با امنیت بسیار بالاست.

محله آذربایجان

نقشه محله آذربایجان

در تصویر زیر، نقشه محله آذربایجان و مراکز مهم آن نمایش داده شده است.

 وضعیت حمل‌ونقل عمومی و دسترسی محله آذربایجان

افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در آذربایجان تهران هستند لازم است که بدانند این محله در محدوده طرح ترافیکی قرار دارد. از همین رو برای تردد به این محله با خودرو شخصی، باید حتما اقدام به خرید طرح ترافیک کنید.

اما برای سکونت در محله آذربایجان بهترین اقدام برای تردد به سایر نقاط شهر تهران استفاده از حمل‌ونقل عمومی است. خوشبختانه این محله از لحاظ دسترسی به حمل‌ونقل عمومی از وضعیت خوبی برخوردار است. شما برای تردد از این محله به‌راحتی به بی‌آرتی، مترو و تاکسی دسترسی خواهید داشت.

بسیاری این محله را استراتژیک می‌دانند چرا که ساختمان‌های مهمی همچون نهاد ریاست‌جمهوری، بیت رهبری، مجلس خبرگان و چندین سفارت نظیر سفارت فرانسه، ایتالیا، واتیکان و ارمنستان در منطقه 11 قرار گرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:  محله شاهین تهران کجاست؟

ایستگاه متروی حر

قیمت خرید آپارتمان در آذربایجان

قیمت خرید آپارتمان در آذربایجان تهران بسته به نوع ساخت، سال ساخت، متراژ، امکانات واحد مسکونی و… متغیر است؛ اما به‌طور کلی اغلب واحدهای مسکونی در محله آذربایجان تهران متراژ زیر 100 متر دارند. قیمت مسکن در این منطقه از متری 58 میلیون تومان آغاز و تا متری 75 میلیون تومان نیز می‌رسد. البته قیمت واحدهای مسکونی نوساز در این محله بسیار بالاتر است. شما با سه میلیارد نقدینگی می‌توانید یک خانه چهل‌متری در این محله خریداری کنید.

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع
114 متر نوساز 73,246,000 تومان
50 متر 14 سال ساخت 60,000,000 تومان
60 متر 20 سال ساخت 75,000,000 تومان

اجاره آپارتمان در آذربایجان

از آنجایی که خیابان آذربایجان یکی از محله‌های استراتژیک تهران است متقاضیان بسیاری دارد و قیمت اجاره آپارتمان در آذربایجان اندکی نسبت به محله‌های اطرافش بالاتر است، هرچند می‌توانید خانه‌هایی با رهن کامل در این منطقه پیدا کنید.

متراژ سن بنا قیمت رهن قیمت اجاره
۶۲ متر ۲۰ سال ساخت ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان بدون اجاره
۱۵۰ متر یک سال ساخت ۱.۴۵۰ میلیارد بدون اجاره
۷۵ متر ۶ سال ساخت ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

سخن پایانی

اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید، بهتر است که بدانید خرید آپارتمان در آذربایجان بدون ریسک است و سرمایه گذاری مناسبی محسوب می‌شود. این محله یکی از امن‌ترین محله‌های تهران است و به‌خاطر موقعیت استراتژیک خود نه‌تنها امکانات عالی بلکه حتی دسترسی‌های بسیار مناسبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…