صفر تا صد محله ضرابخانه تهران

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد خرید آپارتمان در ضرابخانه پاسداران را دارید، تا انتهای این گزارش با دلتا مگ همراه باشید.
محله ضرابخانه و ویژگی‌های آن

خرید آپارتمان در محله ضرابخانه

محله ضرابخانه در ناحیه سه منطقه چهار شهرداری تهران واقع شده است. این محله در سال 1384 با محله پاسداران ادغام شد. این محله از محلاتی است که هنوز بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده است. اما ساکنین این محله بروز بوده و به شکل مدرن زندگی می‌کنند.

قیمت خرید خانه در ضرابخانه

افزایش قیمت خرید خانه معضلی است که امروزه بسیار مشاهده می‌شود. تقریبا بیشتر محله‌های تهران با این افزایش قیمت مواجه بوده‌اند. محله ضرابخانه نیز از این قضیه مستثنی نیست. بطور کلی قیمت خرید آپارتمان در ضرابخانه به دلیل ادغام شدن آن با محله پاسداران، متوسط رو به بالا است.

قیمت خرید خانه در ضرابخانه

نقشه محله ضرابخانه

در تصویر زیر، محله ضرابخانه و امکانات این محله نشان داده شده است.

دسترسی به محله ضرابخانه

محله ضرابخانه از شمال به اتوبان صدر، از جنوب به اتوبان شهید زین‌الدین، از شرق به اتوبان صیاد شیرازی و از غرب به خیابان پاسداران دسترسی دارد. به علاوه این محله در طرح زوج و فرد نبوده و خودروهای شخصی به راحتی می‌توانند رفت و آمد کنند.

بعضی از محلات تهران به خطوط اتوبوس تندرو دسترسی ندارند. محله ضرابخانه نیز جزو آن دسته است. خطوط اتوبوس تندرو خط ۵ (پایانه بیهقی- پایانه علم و صنعت) و خط ۹(پایانه جوانمرد قصاب- پایانه لاله) کمی آن‌ طرف‌تر از محله ضرابخانه در دیگر محلات تهران قرار دارند. خط ۵ در بزرگراه رسالت و خط ۹ در بزرگراه امام علی، چند ایستگاه دارند و برای این خطوط، می‌توانید به ایستگاه‌های ذکرشده دسترسی پیدا کنید. ایستگاه شهید سوادکوهی واقع در میدان فرخی یزدی نیز برای خدمت‌رسانی به شما آماده است. ایستگاه مترو شهید زین‌الدین و ایستگاه شریعتی نیز نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به مرکز محله هستند.

مطلب پیشنهادی:  علت بحران در حوزه مسکن چیست؟

امکانات محله ضرابخانه

امکانات محله

از امکانات نزدیک به این محله می‌توان به مرکز آموزش عالی علوم بانکداری، بیمارستان لبافی نژاد، درمانگاه خیریه شهدای مسجد جامع غدیر خم، پارک همیشه ‌بهار، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید احتشامیه و مرکز خرید نیستان اشاره کرد.

مطالعه بیشتر: «مثبت و منفی خرید آپارتمان در بریانک»

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «محله ضرابخانه و ویژگی‌های آن» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…