محله دیباجی جنوبی تهران کجاست؟+قیمت خرید و اجاره

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی به دلیل امکانات مناسب و از سوی دیگر دسترسی راحت به سایر محله‌های جذاب تهران باعث متقاضیان بسیار زیادی برای اجاره و خرید خانه است.
خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی

 

خیابان دیباجی یکی از خیابان‌های قدیمی شهر تهران به شمار می‌رود که توسط بزرگراه صدر به دو بخش محله دیباجی جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود.خرید آپارتمان در دیباجی به شما امکان می‌دهد تا از امکانات این محله بهره‌مند‌ شوید. دیباجی جنوبی دارای آب و هوای نسبتاً ملایم و خوبی است، اجاره آپارتمان در دیباجی به دلیل دسترسی خوب و آب و هوای مناسب مورد توجه قرار دارد. در این منطقه، علاوه بر خانه‌های نوساز و مدرن، برخی از کوچه‌ها و خیابان‌ها همچنان از بافت قدیمی و تاریخی تهران بهره‌مند هستند.

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در دیباجی جنوبی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید، نکات بسیار مهمی در مورد قیمت آپارتمان در دیباجی جنوبی و همچنین اجاره خانه با بهترین قیمت به شما خواهیم گفت.

خرید آپارتمان در تهران

محله دیباجی جنوبی کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

دیباجی جنوبی در محله اختیاریه، منطقه ۳ شهرداری تهران قرار دارد. یک خیابان طویل که از سمت شمال به اتوبان صدر و از جنوب به شهید کلاهدوز منتهی می شود. از بهترین خیابان های محله دیباجی جنوبی می‌توان به خیابان تسلیمی، محسنیان، خیابان عرفانی، خیابان گرگانی اشاره کرد. خیابان دیباجی در غرب به خیابان قیطریه و در شرق به خیابان اختیاریه متصل است و در جنوب این منطقه می‌توان اتوبان‌های همت و رسالت را مشاهده نمود.

خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی

دسترسی به دیباجی جنوبی

هنگام خرید و اجاره آپارتمان در دیباجی جنوبی خوب است که به دسترسی راحت به این محله فکر کنید. همانطور که در ابتدا گفتیم، این خیابان از شمال به اتوبان صدر و از جنوب به اتوبان شهید کلاهدوز منتهی می شود. پس با ماشین شخصی از این دو بزرگراه به‌راحتی دسترسی خواهید داشت.

دسترسی به دیباجی جنوبی با مترو نیز بسیار راحت است. ایستگاه مترو نوبنیاد، حسین آباد نزدیکترین ایستگاه و مترو صدر نیز به این خیابان نزدیک است.تاکسی، اتوبوس و سواری‌های شخصی نیز از جمله ناوگان‌های حمل و نقل در این منطقه از تهران هستند. دسترسی عالی در این محله تقاضای اجاره آپارتمان در دیباجی را افزایش می‌دهد.

مراکز درمانی دیباجی جنوبی

مراکز درمانی نزدیک در دیباجی جنوبی عبارتند از:

  • کلینیک روشنا بین دیباجی جنوبی و اختیاریه
  • مرکز بهداشتی درمانی شیبانی انتهای دیباجی جنوبی
  • کلینیک آرامی، خیابان دیباجی سنجابی
  • کلینیک دامپزشکی ارغوان ابتدای خیابان محسنیان
  • کلینیک دامپزشکی سورانا، سه راه عرفاتی
  • ساختمان پزشکان واقع در خیابان برادران جوزی
مطلب پیشنهادی:  آپارتمان نوساز در قیطریه چند؟ + جدول

این محله دارای پارک‌ها و فضاهای سبز زیبا برای تفریح و ورزش در فضای باز است. همچنین این محله دارای بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی با کادر درمانی مجرب است، که به ساکنان خدمات درمانی و بهداشتی با کیفیت ارائه می‌دهند.

مراکز تفریحی  محله دیباجی جنوبی

محله دیباجی جنوبی به عنوان یکی از مناطق مرفه نشین تهران، امکانات و خدمات فراوانی را برای ساکنان خود فراهم می‌کند. دیباجی جنوبی دارای انواع مختلف از رستوران‌ها و کافه‌ها است. از رستوران‌های بین‌المللی با غذاهای متنوع گرفته تا فست فودهای بی نظیر، اینجا انتخاب‌های بسیاری برای تجربه غذاهای لذیذ و لحظاتی شاد دارد. شما می‌توانید از فروشگاه‌های بزرگ تا بازارچه‌های محلی را برای خرید مورد نیاز خود تجربه کنید.

بوستان ارغوان شاید مهمترین بوستان دیباجی جنوبی باشد که محلی دنج برای استراحت و خوشگذرانی است. در این بوستان، باشگاه‌های ورزشی مشهور زیادی نیز در نزدیکی دیباجی جنوبی وجود دارند که آماده ثبت نام از ورزشکاران در تمامی رشته های ورزشی هستند.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در محله دیباجی جنوبی

تنوع واحدهای مسکونی از لحاظ متراژ، نوع ساخت، امکانات و … در محله دیباجی جنوبی، باعث شده هر فرد با هر نوع سلیقه‌ای خانه موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کند. البته ذکر این نکته ضروری است که متوسط قیمت ملک در این منطقه بالا است. در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم .

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

110

4

126,000,000

13,000,000,000

165

نوساز

142,000,000

23,000,000,000

128

10

128,000,000

16,000,000,000

در ادامه نمونه‌هایی از قیمت اجاره آپارتمان در محله دیباجی از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

105

2

3,000,000,000

150

7

1,000,000,000

45,000,000

80

22

1,200,000,000

مطالعه بیشتر: مطلب «آشنایی با محله شیخ بهایی تهران» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «قیمت آپارتمان در دیباجی جنوبی چند؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…