حداقل بودجه خرید آپارتمان در قیطریه؟!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قیطریه به دلیل آب و هوای مطلوب و امکانات رفاهی فراوان باعث شده تا تقاضا برای خرید آپارتمان در این منطقه بسیار باشد.
خرید آپارتمان در قیطریه

محله قیطریه به دلیل امکانات رفاهی فراوان و آب‌وهوای مناسب، محله‌ای مناسب برای زندگی افراد اعیان نشین بوده، همین امر باعث شده که اکنون نیز تقاضا برای اجاره خانه و خرید ملک در قیطریه بسیار بالا باشد؛ در صورتی که قصد خرید آپارتمان در قیطریه را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله قیطریه تهران کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

قیطریه یکی از بهترین محله‌های بالاشهر تهران است که در شمال شرق و منطقه 1 شهرداری قرار دارد؛ قدمت این محله نیز به زمان قاجار باز می‌گردد. وجود پارک قیطریه و فضاهای سبز زیاد، به این محله طراوت و زیبایی بخشیده.

این محله از شمال به خیابان قیطریه، از جنوب به خیابان جهانتاب، از شرق به بلوار قیطریه و ازغرب به خیابان شریعتی متصل می‌شود. بهترین خیابان‌های قیطریه نیز شامل : بلوار اندرزگو ، خیابان شریعتی ، خیابان قیطریه ، بلوار صبا ، بلوار کاوه ، بزرگراه صدر ، خیابان چیذر ، خیابان قلندری شمالی ، خیابان سلیمانی غربی ، خیابان خراسانی ، خیابان موسیوند ، خیابان خلیلی ، خیابان فاطمیه ، خیابان کریمی و خیابان سهیلی است.

موقعیت جغرافیایی این محل، مهم‌ترین عامل تقاضای بالای اجاره و خرید آپارتمان در قیطریه است. با خرید آپارتمان در این محل لوکس و خوش آب و هوا، می‌توانید به زندگی خود آرامش هدیه بدهید.

خرید آپارتمان در قیطریه

دسترسی محله قیطریه؟

نزدیک بودن این محله به بزرگراه‌ صدر و قرار نداشتن در طرح ترافیک، این امکان را به وجود آورده تا شما به راحتی با اتومیبل شخصی خود به قیطریه دسترسی داشته باشید؛ از سوی دیگر اگر تمایل دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، می‌توانید از مترو قیطریه که در خط 1 مترو قرار دارد استفاده کنید.

علاوه بر آن در این محله ایستگاه تاکسی و اتوبوس نیز به فراوانی وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها برای تردد استفاده کنید. این دسترسی ساده و آسان به سایر محله‌ها، تقاضای اجاره و خرید آپارتمان در قیطریه را بالا برده است.

مراکز درمانی این محله

از مراکز درمانی مهم محله قیطریه، درمانگاه شبانه روزی قیطریه، بیمارستان دکتر محمد جعفر کیانی، کلینیک درمانی نسیم و کلینیک های مختلف دندانپزشکی، توانبخشی و دامپزشکی هستند.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر؛ خوش‌قیمت‌ترین منطقه جنوب تهران

مرکز جراحی و  کلینیک شنوایی و سمعک نسیم هم یکی از تخصصی‌ترین و مجهزترین مراکز درمانی قیطریه است.

مراکز تجاری و تفریحی قیطریه

موقعیت جغرافیایی این محله باعث شده تا وضعیت امکانات رفاهی بسیار مطلوب باشد؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید بهترین مراکز خرید و رستوران‌ها را در این محدوده پیدا کنید و یک روز خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان به وجود آورید؛ برای آشنایی با این امکانات به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

مراکز خرید قیطریه

  • مرکز خرید سانا
  • مرکز خرید خانه الماس

رستوران‌های معروف قیطریه که در تهران زبان‌زد هستند:

  • رستوران ماتادور
  • رستوران شمشیری
  • رستوران اصیل
  • پیتزا کالیس
  • رستوران ایتالیایی دلچه ویتا

موزه زمان، پارک قیطریه، خانه موزه استاد انتظامی و موزه دکتر محمود حسابی از جاهای دیدنی محله اعیان نشین قیطریه هستند.

قیمت خرید آپارتمان در قیطریه

قدمت محله قیطریه این امکان را به وجود آورده تا بافت مسکونی این محله به دو صورت مدرن و سنتی قابل مشاهده باشد؛ برای زندگی در قیطریه لازم است که شما محله های قیطریه را به خوبی بشناسید؛ اگر چه که تمام محله های این منطقه برای زندگی بسیار مناسب است.

در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در قیطریه بین 140 تا 220 میلیون تومان متغیر است، در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 90 متری به 14 میلیارد و 400 میلیون نقدینگی نیاز دارید.

چند مورد آگهی خرید آپارتمان در قیطریه تهران از سایت ملکی دلتا را برایتان آوردیم .

متراژ بنا (متر)

سن بنا

قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت آپارتمان (تومان)

160

7 ساله

137.500 میلیون

22 میلیارد

83

20 ساله

156.627 میلیون

13 میلیارد

63 1 ساله 206.349 میلیون

13 میلیارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…