شهرهای جدید برای نام نویسی مسکن حمایتی اعلام شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در هر شهری که زمین تامین نشده باشد و ثبت نام انجام شود، متقاضیان در شهرهای مجاور ساماندهی می‌شوند.
بازار مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از اقتصاد آنلاین، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در هر شهری که زمین تامین نشده باشد و نام نویسی مسکن حمایتی انجام شود، متقاضیان در شهرهای مجاور ساماندهی می‌شوند.

پروانه اصلانی افزود: ضرورتی وجود ندارد تا تامین مسکن در همان شهر باشد بلکه می‌توانیم در صورت عدم تامین زمین در شهرهای مجاور متقاضیان را ساماندهی کنیم که این موضوع به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

اصلانی بیان‌داشت: متقاضیان وقتی وارد سامانه می‌شوند و درصدد انتخاب شهر برمی‌آیند حتما اطلاعیه‌ای برای آنها باز می‌شود تا شرایط ثبت‌نام را مطالعه و سپس اقدام به انتخاب شهر کنند.

وی در خصوص انجام پالایش‌های ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، توضیح داد: تقریبا پالایش‌ها به شکل آنلاین انجام شده است. تعدادی نام نویسی مسکن حمایتی هم وجود دارد که شرایط آنان هنوز احراز نشده است.

شهرهای جدید برای نام نویسی مسکن حمایتی اعلام شد

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد ابلاغ قانون جهش تولید توسط رییس‌جمهور از ۲۸ مهرماه در سامانه saman.mrud.ir آغاز شد.

مطلب پیشنهادی:  ۸ میلیون مستاجر در انتظار صاحب‌خانه شدن

متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس مصوبه شورای‌عالی مسکن، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امکان ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن را دارند. همچنین هم اکنون سامانه نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن باز شده است و تا ۲۰ بهمن می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «آینده بسیار روشنی برای شهر بهارستان اصفهان رقم خواهد خورد» از دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …