سرگردانی متقاضیان در سامانه مسکن ملی

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با وجود آن که ۲۰ روز از زمان به روزرسانی سایت املاک و اسکان و همچنین سامانه مسکن ملی می‌گذرد، اما همچنان این سایت خطا می‌دهد.
سامانه مسکن ملی

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، از ۱۹ تیرماه سایت املاک و اسکان کشور قطع شده که همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای متقاضیان مسکن کشور شده است.

بر اساس این گزارش با وجود آنکه سایت املاک و اسکان کشور حدود یک ماهی است که از دسترس به دلیل حمله سایبری خارج شده و هر بار وزارت راه و شهرسازی و مسئولان این بخش وعده درست شدن و به روز رسانی این سایت را می‌دهند، اما هنوز بعد از گذشت ۲۰ روز هیچ خبری از درست شدن این سایت نیست.

در راستای اینکه بسیاری از اقدامات در حوزه مسکن از جمله ثبت نام برای وام ودیعه مسکن و وارد کردن اطلاعات متقاضیان املاک و اسکان و همچنین ثبت نام در مسکن ملی به صورت کامل از طریق سایت املاک و اسکان انجام می‌شود؛ بنابراین با از دسترس خارج شدن این سایت بسیاری از متقاضیان با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده‌اند.

سامانه مسکن ملی

در همین رابطه یکی از متقاضیان گفت: متاسفانه به روزرسانی این سایت برای ما بسیار مشکل‌‍ساز شده و من از آنجایی که نتوانسته‌ام، استعلام بگیرم چکم برگشت خورده است.

مطلب پیشنهادی:  ابلاغ سقف جدید تسهیلات بانک مسکن

او ادامه داد: چندین بار با پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی و همچنین پشتیبانی سایت تماس گرفته‌ام، اما هر بار بیش از نیم ساعت من را پشت خط نگه می‌دارند و بعد از آن تماس را قطع می‌کنند.

این متقاضی بیان کرد: من برای انجام کارم نیاز به استعلام گیری برای دریافت تسهیلات از سایت املاک و اسکان و سامانه اقدام ملی مسکن دارم و هر بار هم به بانک مراجعه می‌کنم، می‌گویند باید از این سامانه استعلام دریافت شود.

مطالعه بیشتر: مطلب « معرفی یک خانه لاکچری 127 میلیاردی! » در سایت ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …