احیا شدن شورای عالی مسکن

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رستمی قاسمی به تدوین پیش‌نویس بودجه سال 1401 مبنی بر تشکیل منظم جلسات شورای عالی مسکن و تسهیل طرح جهش تولید مسکن و حمل‌و‌نقل تاکید کرد.
طرح جهش تولید مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل وزیر راه و شهرسازی: نهضت خانه‌ساز و زیرساخت‌ها و خدمات حمل و نقل باید بهبود یابد. با وجود کسری بودجه دولت، بایستی به دنبال روش‌های جدید تامین منابع باشیم و جذابیت‌های لازم در جهت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به دستور رییس جمهوری برای رونق مسکن، برنامه‌هایی که توسط دولت دوازدهم آغاز شده ادامه خواهد یافت.

رستمی ادامه داد: طرح جهش تولید مسکن که به تصویب مجلس رسیده، قطعا مزیت‌هایی دارد که سرانجام آن سرعت بخشیدن نهضت تولید مسکن در کشور است. اما انجام این طرح نیازمند تامین منابع مالی و موضوع است که پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن و حمل و نقل و با توجه به شرایط موجود کشور باید تحرک ایجاد شود، گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس اعلام کرده‌اند که آماده تصویب لوایح تسهیل طرح جهش تولید مسکن و رفع موانع موجود در بخش حمل‌و‌نقل هستند.

مطلب پیشنهادی:  مظنه خرید خانه در منطقه 21 و 22 چند؟

قاسمی اضافه کرد: انتظار است تا همکاران در وزارت راه و شهرسازی برای سه موضوع تدوین پیش‌نویس بودجه 1401، تدوین لوایح مورد نیاز، همچنین طرح موضوعات و مشکلات احتمالی در جلسات شورای عالی مسکن، تلاش ویژه‌ای معطوف کنند.

رستمی قاسمی خاطرنشان شد که دولت انگیزه لازم و مسئولیت برای ساخت مسکن و رونق تولید را دارد. همچنین دولت از راهکارهایی که سبب ارزان سازی سهم مردم برای آورده‌ها در اجرای طرح‌های مسکن می‌شود؛ استقبال می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب « احداث 2 شهرک مسکونی در تهران» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…