با سفید آب دیگر عرق نمی‌کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سفیدآب یا همان روشور سنتی، از قدیم به عنوان یه تمیز کننده و لایه بردار قوی برای پوست در زمان حمام کردن استفاده می‌شده است اما امروزه استفاده از سفیدآب دارای مزایای دیگری نیز برای پوست است.
مزایای استفاده از سفید آب

امروزه شاید افراد از محصولات قدیمی کمتر استفاده کنند؛ اما مزایای استفاده از سفید آب آن‌قدر زیاد است که افراد اگر یک‌بار از آن استفاده کنند، از فواید بسیار زیاد آن شوکه شده و نتیجه را خواهند دید. همراه دلتامگ باشید.

مزایای استفاده از سفید آب

عملکرد سفید آب این‌گونه است که وقتی‌که آن را بر روی پوست می‌کشید، سلول‌های مرده را به خود جذب کرده و باعث تمیزشدن و همچنین روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شود. همراه ما باشید تا شما را با مزایای استفاده از سفید آب آشنا کنیم.

کاهش تعریق بدن با استفاده از سفید آب

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو هستند، تعریق بدن است. با نزدیک‌شدن به فصل گرما نیز این مشکل تشدید می‌شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که بیش از حد بدنتان عرق می‌کند و این موضوع شما را آزار می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم که لایه‌برداری با سفید آب را امتحان کنید. شما می‌توانید داخل حمام به زیربغل و بقیه نقاطی که عرق می‌کند، سفید آب زده و به‌آرامی ماساژ دهید. با چند بار تکرار این کار نتیجه آن را خواهید دید.

مزایای استفاده از سفید آب مثل لایه‌برداری با سفید آب و خیار

از قدیم یکی از مزایای استفاده از سفید آب لایه‌برداری پوست است. برای این کار خیار را رنده کرده و با پودر سفید آب مخلوط کنید. می‌دانید که خیار یک آب‌رسان عالی بوده و قرارگرفتن آن در کنار سفید آب باعث لطیف شدن پوست می‌شود. می‌توانید به این ترکیب کمی نمک اضافه کرده که به‌عنوان اسکراب بهترین عملکرد را داشته باشد.

بعد از اصلاح از ماسک سفید آب و عرق بیدمشک

بسیاری از افراد ممکن است بعد از اصلاح جوش بزنند و در واقع این یک موضوع بسیار شایع است. فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، درصورتی‌که این مشکل رو دارید؛ بعد از اصلاح سفید آب پودر شده را با عرق بیدمشک ترکیب کنید و به پوستتان بزنید. عرق بیدمشک باعث خنک‌شدن پوست شده و از التهابات و جوش جلوگیری می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  خواص آویشن + چه افرادی نباید آویشن مصرف کنند؟

بعد از اصلاح از ماسک سفید آب و عرق بیدمشک 

مزایای استفاده از سفید آب مثل رفع جوش

اگر جوش می‌زنید بهترین راهکار برای درمان آن است که پودر سفید آب و ماست رو با هم ترکیب کرده تا حالت خمیری پیدا کند. سپس خمیر را روی پوست قرار داده و بعد از گذشت 10 دقیقه الی یک ربع آن را بشویید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که سفیدآب و هر ترکیبی که حاوی سفیدآب هست را روی قسمت‌های جوش‌دار ماساژ ندید چون این کار باعث تحریک آکنه خواهد شد.

برای روشن‌شدن پوست و رفع تیرگی‌ها  از ماسک سفید آب، زردچوبه و گلاب استفاده کنید

برای ازبین‌بردن تیرگی‌های بدن که بسیاری از افراد از آن ناراحت هستند، همه مواد نام‌برده‌شده را به میزان یکسان با هم ترکیب کنید که به قوام برسد (نه خیلی رقیق و نه خیلی سفت). در این ماسک، سفید آب کار لایه‌برداری رو انجام خواهد داد و زردچوبه هم همان‌طور که می‌دانید به‌عنوان روشن‌کننده پوست کاربرد دارد. گلاب هم علاوه بر اینکه یک مرطوب کننده طبیعی است؛ اجازه نمی‌دهد، پوستتان رنگ بگیرد.

ماسک سفید آب و گلاب (مناسب پوست چرب)

ماسک سفید آب و گلاب (مناسب پوست چرب)

برای تهیه این ماسک، در ابتدا سفید آب را پودر و با کمی گلاب ترکیب کنید. می‌توانید سفید آب را چند ساعت در گلاب قرار داده تا خیس شده و به‌آسانی له شود. حالا این مخلوط را روی پوست قرار داده و به‌آرامی و به حالت دورانی ماساژ بدید. این ماسک به دلیل داشتن گلاب، باعث نرمی و لطافت پوست خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را از دست ندهید

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را نباید از دست بدهید. در این دنیا با این وسعت بسیار زیاد جا…