شهردار تهران: نباید املاک مردم را مُفت بخریم

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار تهران اخیرا عنوان کرده است که نباید املاک مردم را مفت بخریم؛ در حالی که می‌دانیم قرار است آن منطقه در آینده رشد کند.
شهردار تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در این رابطه عنوان کرد: اکنون برای مثال یک ملک را در منطقه ۱۷ با قیمت خیلی ارزان بخریم اما ما که می‌دانیم چه آینده‌ای در پیش مردم آن منطقه است. احداث ۹ کیلومتر باغ راه مابین منطقه ۱۷ و ۱۸ حتماً روی فضای منطقه و قیمت املاک اثر دارد.

او در این رابطه اضاقه کرد که ما نباید به مردم ظلم کنیم و از مردم بخواهیم زمین هایشان را مجانی به ما واگذار کنند، ما خودمان می دانیم دو سال بعد در منطقه چه اتفاقی در حال رخ دادن است و آن شهروند تا آخر عمرش حسرت می‌خورد که ای کاش این ۳۰ متر زمینم را نگه می‌داشتم.

شهردار تهران در این رابطه پیشنهاد ارائه کرد و گفت که ما با مشارکت مردم می‌توانیم به آنها بگوییم در ازای زمین‌شان 2 سال بعد در همین نقطه به شما مسکن می‌دهیم.

واحدهای کم متراژ

زاکانی عنوان کرد: ما باید طرف مردم غش کنیم چرا باید طرف پیمانکار و پولدار غش کنیم. اگر پولدار و کارآفرین می‌خواهد سود خودش را ببرد مشکلی نیست اما مردم اصل هستند.

مطلب پیشنهادی:  افزایش تقاضا خانه های زیر یک میلیاردی در اصفهان

شهردار تهران به تحت فشار قرار گرفتن مردم در مناطقی مانند نفرآباد شهر ری اشاره کرد و افزود: چرا باید به مردم ظلم کنیم؟ می‌توانیم مردم را مشارکت دهیم، و برای مقدمه پولی به صاحب ملک بدهیم تا بتواند منزلی را اجاره کند.

او اضافه کرد: باید از همین الان قدرالسهم او از خانه را مشخص و جانمایی شده باشد. ممکن است سهمش سه دانگ شود ولی این سه دانگ در آینده ۱۰ برابر قیمت امروز زمینش می‌ارزد.

مطالعه بیشتر: مطلب «مشاوران املاک به دنبال گرانی مسکن نیستند» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …