نگاهی به قیمت مسکن در منطقه 6 تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش قیمت مسکن در برخی از محله‌های منطقه 6 تهران را بررسی کرده‌ایم، اگر به دنبال خرید ملک در این منطقه هستید تا انتها با ما همراه باشید.
محله های منطقه 6 تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، اگر به دنبال خرید خانه در منطقه 6 تهران هستید، لازم است که بدانید قیمت مسکن در این منطقه از متوسط قیمت در شهر تهران (31 میلیون تومان) بالاتر است. حتی قیمت مسکن نوساز در برخی از محله های منطقه 6 تهران با منطقه 2 و 3 تهران برابری می‌کند.

برای خرید خانه در این منطقه باید بالای 40 میلیون تومان برای هر متر مربع نقدینگی داشته باشید، این میزان نقدینگی متناسب با لوکیشن محله، امکانات ساختمان، دسترسی، عمر بنا و … حتی تا 80 میلیون تومان نیز می‌رسد.

یوسف آباد یکی از محله‌های بسیار مناسب برای سکونت در این منطقه است. شما برای خرید یک واحد مسکونی با عمر بنای بین 5 تا 8 سال ساخت باید برای هر متر مربع بین 50 تا 55 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

هم اکنون یک واحد 76 متری، 5 سال ساخت، طبقه چهارم، دو خوابه، با امکانات (پارکینگ، انباری و آسانسور) با قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده است.

محله امیراباد در منطقه 6 تهران نیز جزو محله‌هایی محسوب می‌شود که تنوع زیادی در قیمت مسکن و نوع ساختمان دارد. قیمت مسکن به صورت میانگین در این محله از 35 میلیون تومان آغاز و تا 75 میلیون تومان ادامه دارد.

محله های منطقه 6 تهران

در حال حاضر یک واحد مسکونی نوساز 110 متری با امکانات کامل، متری 75 میلیون تومان قیمت گذاری شده است؛ برای خرید این خانه باید بیش از 8 میلیارد تومان نقدینگی داشت.

مطلب پیشنهادی:  شرایط مجردهای متقاضی مسکن تغییر کرد!

قیمت مسکن در محله گاندی که در این منطقه واقع شده است نیز بالاست؛ شما برای خرید یک واحد مسکونی نوساز در این محله باید بالای 70 میلیون تومان برای هر متر مربع نقدینگی داشته باشید.

قیمت مسکن در محله کریمخان تا حدود به نسبت سایر محله‌های معرفی شده در این گزارش پایین‌تر است؛ پس اگر بودجه محدودی‌تری دارید این محله می‌تواند گزینه مناسبی برای سکونت شما باشد.

قیمت مسکن در محله نجات الهی حتی از محله کریمخان نیز پایین‌تر است؛ شما با نقدینگی زیر 30 میلیون تومان در این محله می‌توانید خانه‌های بازسازی شده با عمربنای بالای 15 سال خریداری کنید. قیمت مسکن نوساز در این محله به صورت میانگین بین 43 تا 46 میلیون تومان است.

مطالعه بیشتر: «رهن یکساله واحد در تهران با 30 میلیارد تومان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…