رهن یکساله واحد در تهران با 30 میلیارد تومان

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جهش قیمت مسکن به ویژه در کلانشهر‌ها سبب شده تا رهن خانه‌ها قیمت‌های سرسام‌آوری پیدا کند و شرایط برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه هر روز بدتر از قبل شود.
رهن یکساله واحد در تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، از جمله گران‌ترین فایل‌های رهن یکساله واحد در تهران طی مدت اخیر دو مورد است که یک واحد ۷۵۰ متری در الهیه با پنج سال عمر بنا و همچنین یک پنت هاوس ۸۰۰ متری و عمر پنج ساله را در ولنجک می‌توان با ۳۰ میلیارد تومان است.

در جایگاه بعدی پنت هاوس ۶۵۰ متری نوساز در خیابان فرشته قرار دارد که با ۲۵ میلیارد تومان رهن داده‌می‌شود. پس از آن یک آپارتمان ۳۸۰ متری در کاشانک قرار دارد که با ۱۲ میلیارد تومان برای رهن کامل آگهی شده‌است و یک واحد ۱۱۵ متری، شش ساله هم در ولنجک با ۱۱ میلیارد تومان رهن یکساله واحد در تهران داده‌می‌شود.

جاده سلامت، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسکوآچ، سالن اجتماعات اختصاصی و روف گاردن از جمله امکاناتی است که لاکچری‌نشینان پایتخت از آن بهره‌مند هستند.

حجت الاسلام علی سرلک، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و کارشناس مذهبی گفت: مواسات به معنای این است که دیگران را در امکانات خودمان شریک کنیم و دور امکانات خود دیوار خودخواهی نکشیم. در مواسات ما مفهوم برادری را داریم که انسان‌ها در کنار همند، بهره‌مند‌ها و برخوردار‌ها به فکر مستضعفین و محرومین هستند و باید این فرهنگ در میان مردم جاانداخته شود.

رهن یکساله واحد در تهران با 30 میلیارد تومان

۴ خانواده در یک خانه مشترک اجاره‌ای!

در همین رابطه مجید ابهری، رفتار‌شناس و آسیب‌شناس اجتماعی نسبت به وضعیت نامناسب زندگی برخی از اقشار ضعیف جامعه اشاره می‌کند و اظهار می‌دارد: متأسفانه شاهد آن هستیم که در برخی از خانه‌های چند ده متری در جنوب شرقی و جنوب غربی تهران سه الی چهار خانواده به‌همراه فرزندان خود در یک خانه مشترک زندگی می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  تولید مسکن توسط متخصصان، سبب حفظ سرمایه‌های ملی می‌شود

بروز و ظهور آپارتمان‌های اشتراکی تبدیل به حقیقت تلخی در جامعه امروز ما شده و معمولاً دو یا سه نفر از اقوام دور یا نزدیک یک خانه کوچک را اجاره می‌کنند و ۱۵ الی ۲۰ نفر در آن زندگی می‌کنند.

او در پایان تأکید می‌کند: «به عنوان کسی که ۴۰ سال عمر و جوانی خود را در آسیب‌شناسی گذرانده‌است، تمام امیدمان به دولت رئیسی است؛ اینکه نه در مدت یک روز و یک ماه بلکه به مدت منطقی با این جرثومه‌های فساد مقابله شود و دست آن‌ها را از خزانه مردم کوتاه کنند.»

پیشنهاد مطالعه: مطلب «برای اجرای عملیات 80 هزار واحد طرح نهضت ملی نیاز به پیمانکار داریم» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «رهن یکساله واحد در تهران با 30 میلیارد تومان» را در مجله ملکی دلتا […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…