اجاره خانه‌های نجومی 100 میلیونی در پایتخت!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید برای بسیاری باور این موضوع سخت باشد که بدانند افرادی در تهران زندگی می‌کنند که ماهانه حدود 100 میلیون تومان فقط اجاره خانه پرداخت می‌کنند؛ این در حالی است که شاید درآمد یک کارگر حتی در سال نزدیک به این رقم هم نرسد.
اجاره خانه های نجومی

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، اغلب این خانه‌های لاکچری در مناطق یک تا پنج تهران واقع شده‌اند. کسانی که اقدام به اجاره این واحدهای مسکونی می‌کنند، در سال باید میلیاردی اجاره بها پرداخت کنند.

یکی از خانه‌هایی لاکچری با اجاره‌های نجومی در محله الهیه واقع شده است. در حال حاضر یک واحد مسکونی 290 متری، سه سال ساخت، چهار خوابه، طبقه چهارم با اجاره ماهانه 100 میلیون تومان با ودیعه یک میلیارد تومان، آگهی شده است.

یک واحد مسکونی 340 متری، 14 سال ساخت، طبقه چهارم در حال حاضر در محله زعفرانیه در سایت ملکی دلتا با ودیعه یک میلیاردی و اجاره ماهانه 85 میلیون تومانی آگهی شده است.

اجاره خانه های نجومی

این خانه دارای امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، سوئیت مجزا، لابی من، سالن اجتماعات، آسانسور، استخر و سونا، پارکینگ و … است.

خانه دیگری در محله الهیه تهران، 180 متری، سه خوابه، نوساز، طبقه چهارم به قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان ودیعه و 60 میلیون تومان اجاره بها آگهی شده است. یک خواب مستر، خواب مشرف به 5000 متر باغ مشجر، لابی مجلل، سرایداری، استخر، سونا و جکوزی بخشی از امکانات این واحد مسکونی به شمار می‌رود.

مطلب پیشنهادی:  برای خرید خانه در اصفهان چند سال باید کار کرد؟

در همین محله یک واحد مسکونی 197 متری، 18 سال ساخت، طبقه هفتم، فول امکانات با ودیعه یک میلیارد تومان و با اجاره 45 میلیونی در حال حاضر آگهی شده است.

در شهرک غرب نیز واحد مسکونی 150 متری، 10 سال ساخت، فول امکانات با اجاره ماهانه 62 میلیون تومانی و با ودیعه یک میلیارد و 100 میلیون تومانی عرضه شده است.

واحدهای مسکونی که اجارهبهای آن بین 15 تا 20 میلیون است در مناطق یک تا پنج تهران به وفور یافت می‌شود. برای اجاره اغلب این خانه‌ها باید ودیعه بالای یک میلیارد تومان داشته باشید.

مطالعه بیشتر: مطلب «افزایش 62 هزار درصدی قیمت مسکن طی 30 سال» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …