حکیمیه محله‌ای مناسب برای خرید آپارتمان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر جزو کسانی هستید که به دنبال خرید آپارتمان در حکیمیه هستید و می‌خواهید درباره این محله بیشتر بدانید، این گزارش به شما کمک بسزایی خواهد کرد.
خرید آپارتمان در حکیمیه

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، محله حکیمیه بزرگترین محله منطقه 4 تهران محسوب می‌شود که در شرقی‌ترین نقطه تهران قرار گرفته است که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مطلوب، یکی از محبوب‌ترین محله‌های پایتخت محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید آپارتمان در حکیمیه هستید، بهتر است بدانید که میانگین قیمت مسکن در این محله، تقریبا متوسط به شمار می‌رود و مناسب افرادی است که بودجه محدودی برای خرید خانه دارند.

میانگین قیمت هر متر واحد مسکونی در این محله بین 20 تا 28 میلیون تومان است، اما اگر به دنبال واحدهای مسکونی نوساز هستید باید بالای 30 میلیون تومان برای هر متر مربع بودجه داشته باشید.

از آنجایی که تنوع متراژ و سال ساخت در این محله زیاد است، قطعا می‌تونید متناسب با نقدینگی که دارید در این محله خانه بخرید.

معرفی محله حکیمیه

بررسی قیمت مسکن

شما در این محله با نقدینگی زیر دو میلیارد تومان می‌توانید صاحبخانه شوید. برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 70 متری با امکانات انباری و پارکینگ یک میلیارد و 680 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  متقاضی مسکن ملی در تهران به چند نفر رسید؟

اگر نقدینگی بیشتری داشته باشید، می‌توانید به دنبال خانه‌های بالای 100 متر و با امکانات بیشتر بروید. برای مثال یک واحد مسکونی 120 متری سه خوابه دو سال ساخت، با امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری هم اکنون متری 33 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شما برای خرید این ملک باید نزدیک به 4 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

میانگین قیمت خانه‌های قدیمی و بالای 20 سال ساخت در این محله زیر 23 میلیون تومان است. برای مثال یک واحد 88 متری با سن بنای 18 سال ساخت با پارکینگ و انباری، متری 22 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر به دنیال خرید آپارتمان در حکیمیه هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا اقدام به بررسی بیشتر قیمت‌ها در این محله کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «توقف معاملات مسکن در جنوب شهر» در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…