این عطرها مخصوص فصل تابستان هستند

11
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از چیزهایی که افراد معمولا به آن علاقه دارند خرید عطر و ادکلن است. برخی از عطرها مخصوص فصل زمستان و برخی مخصوص فصل تابستان هستند و در این فصل‌ها بوهایشان به خوبی پراکنده می‌شود.
عطرهای مناسب تابستان

عطرهای مناسب تابستان از جمله مواردی هستند که به افراد کمک می‌کنند تابستان را به‌راحتی پشت سر بگذارند. زیرا در این فصل افراد برای فرار از بوی ناخوشایند دست به کارهای زیادی می‌کنند. همراه دلتا مگ باشید تا با هم ببینیم چه عطرهایی مناسب فصل تابستان هستند.

عطرهای مناسب تابستان

برخی عطرها به دلیل ترکیباتی که دارند دقیقاً برای این فصل گرم و سوزان ساخته شده‌اند؛ بنابراین اگر اهل خرید عطر هستید حتماً همراه ما در این مطلب باشید.

عطرهای مناسب تابستان ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عطر تابستانه آن است که ماندگاری بالایی داشته باشد. این عطر باید بتواند حداقل تا نیمه‌روز بوی خودش را حفظ کند. نکته مهم بعدی که باید بدانید آن است که در فصول گرم باید از عطرهایی با رایحه تازه و باطراوت استفاده کنید. عطرهای باطراوت در فصول گرم سال انرژی شما را دوچندان می‌کنند و باعث می‌شوند کمتر احساس خستگی کنید.

رایحه‌ مناسب عطر برای هوای گرم

در فصل تابستان، عطرهای خنک، ملایم و با بوی‌های مرکباتی و گلی محبوب هستند. انتخاب عطر مناسب می‌تواند باعث افزایش طراوت و شادابی در طول روز گردد. در ادامه، چند نمونه از عطرهای مناسب تابستان آورده‌شده است:

  • عطر‌های مرکباتی: عطرهایی که بوی مرکبات مانند لیمو، پرتقال، نارنگی و ماندارین را دارند، معمولاً برای فصل تابستان مناسب هستند. این عطرها با بوی تازه خود می‌توانند انرژی و نشاط به روح و جسم بدهند.
  • عطر‌های گلی: عطرهایی که بوی گل‌ها مانند یاسمن، رز، بنفشه، لیلیوم و گل سنبل را دارند نیز در فصل تابستان بسیار مناسب هستند. این عطرها با بوی ملایم و دلنشین خود می‌توانند آرامش و شادابی به محیط اطراف منتقل کنند.
  • عطر‌های خنک: عطرهایی که خنک هستند و رایحه اسطوخودوس، نعناع، آب‌نبات و چای سبز دارند نیز برای تابستان مناسب هستند. این عطرها با بوی خنک و تازه‌ای که دارند، می‌توانند حس خنکی و خوشایند به محیط منتقل کنند.
  • عطر‌های اسپرت و خنک: عطرهای اسپرت و خنک همچنین گزینه‌های مناسبی برای فصل تابستان هستند. این عطرها با بوی تازه و انرژی‌بخش خود، می‌توانند حس تازگی و طراوت را در طول روز حفظ کنند.
  • عطر‌هایی با بوی دریا: عطرهایی که بوی هوای دریا و اقیانوس را به‌خاطر می‌آورند، نیز از جمله گزینه‌های مناسب برای تابستان هستند. این عطرها با بوی خنک و تازه‌ای که دارند، حس تعطیلات و سفر به سواحل دریا را برای شما به ارمغان می‌آورند.
  • عطر‌های میوه‌ای: عطرهایی که بوی میوه‌ها مانند هلو، توت، انگور و تمشک را دارند، نیز از جمله عطرهای موردعلاقه در فصل تابستان هستند. این عطرها با بوی ملایم و شیرین میوه‌ها، حس تازگی و شادابی را در طول روز حفظ می‌کنند.
مطلب پیشنهادی:  آبرسانی موها در خانه با ماسک‌های طبیعی

رایحه‌ مناسب عطر برای هوای گرم

انتخاب عطر مناسب با سن و شخصیت شما

عطرها اگر به‌درستی انتخاب شوند می‌توانند بازتابی از شخصیت و روحیات درونی شما باشند. عطرهای شیرین و برجسته که حالتی شوخ دارند بیشتر مناسب خانم‌های جوان و دختران پرجنب‌وجوش هستند. انتخاب عطرهای شیرین و خنک در فصل تابستان به این افراد پیشنهاد می‌شود. در عوض خانم‌های بالغ و بالای ۲۸ سال بهتر است از عطرهای ملایم و خنک استفاده کنند.

پیشنهاد ما برای مردان جوان استفاده از عطرهای تند و خنک و برای آقایان بالای ۲۸ سال استفاده از رایحه  تلخ و خنک یا ملایم است. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه عطری باشخصیت شما سازگاری دارد و بهتر روی پوستتان جواب می‌دهد.

سخن آخر

در نهایت، هر شخصی دارای سلیقه‌ها و ترجیحات خود در انتخاب عطر است، بنابراین مهم است که قبل از خرید عطر، آن را تست کنید و با بوی آن احساس راحتی و رضایت کنید. همچنین توجه داشته باشید که در فصل‌های گرم تابستان، عطرها ممکن است در اثر برهم‌کنش با تعرق بدن متفاوت بویی داشته باشند، بنابراین تکرار تست عطرها در فصل تابستان می‌تواند بهترین راه‌حل باشد.

انتخاب عطر مناسب با سن و شخصیت شما

پیشنهاد مطالعه: از روی رنگ شیشه عطر، بوی آن را تشخیص دهید

11 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 تیر 1401 در 1:39 ب.ظ

  2. ناشناس

    27 تیر 1401 در 10:25 ب.ظ

    • مونا اصفهانی

      28 تیر 1401 در 9:28 ق.ظ

      🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    27 تیر 1401 در 10:25 ب.ظ

  4. ناشناس

    27 تیر 1401 در 11:59 ب.ظ

  5. ناشناس

    3 مرداد 1401 در 1:36 ق.ظ

  6. ناشناس

    4 مرداد 1401 در 11:43 ق.ظ

  7. ناشناس

    5 مرداد 1401 در 3:31 ب.ظ

  8. ناشناس

    23 مرداد 1401 در 9:49 ب.ظ

  9. ناشناس

    5 دی 1402 در 10:53 ق.ظ

    خیلی عالیست

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      9 دی 1402 در 12:55 ب.ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

3 علت چاقی بعد از ازدواج + راهکار

چاقی بعد از ازدواج یک معضل بزرگ است که اکثر زوجین با آن درگیر می‌شوند. بسیاری افرادی که قب…