۵ مدل میز ناهارخوری کم جا، مخصوص خانه‌های کوچک

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در خانه‌های کوچک و آپارتمانی نمی‌توانیم یک میز ناهارخوری بزرگ ۱۲ نفره داشته باشیم. به همین دلیل در این مطلب ۵ مدل میز ناهارخوری کم جا و شیک را به شما معرفی می‌کنیم.
میز ناهارخوری کم جا

در خانه‌های آپارتمانی کوچک، نمی‌توانیم یک میز ناهارخوری ۸نفره بزرگ داشته باشیم و از این جهت ممکن است برگزاری میهمانی‌ها برای ما کمی چالش‌برانگیز باشد. اما داشتن یک فضای دنج و کوچک برای صرف غذا، برای هر خانه‌ای واجب است. در این مطلب از دلتامگ، با ۵ مدل میز ناهارخوری کم جا و زیبا آشنا می‌شوید که برای خانه‌های کوچک انتخاب خوبی هستند.

زیباترین مدل‌های میز ناهارخوری کم جا

در خانه‌های کوچک و به ویژه‌ اجاره‌ای، بیشتر دنبال لوازم سبک و کم جا هستیم که حمل و نقل آسانی نیز داشته باشند. مدل‌های متنوعی از میز ناهارخوری کم جا وجود دارد. در ادامه ۵ نمونه از پرطرفدارترین مدل‌های میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک را به شما معرفی می‌کنیم.

میز ناهارخوری کم جا کشویی

میز ناهارخوری کشویی

میز ناهارخوری کشویی در تمام فضاهای منزل قابل استفاده است. می‌توانیم یک میز کشویی در دل کابینت آشپزخانه تعبیه کنیم و از این طریق کارایی فضا را تا حد مطلوبی افزایش دهیم. همچنین در فضای پذیرایی و نشیمن، می‌توانیم یک میز کشویی در دل کمد و بوفه قرار دهیم و با بیرون کشیدن آن، یک فضای موقتی برای صرف شام داشته باشیم.

طراحی این مدل میز ناهارخوری کم جا بسیار ساده است. با این حال باید به کیفیت متریال و اتصالات میز توجه کنید. اتصالات بی‌کیفیت، دوام و کارایی میز شما را کاهش می‌دهد. انواع رنگ و طرح چوب با این روش قابل اجرا است و شما باید حین انتخاب، به سبک دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید.

میز ناهارخوری توسعه‌دهنده

این مدل میز ناهارخوری کم جا بسیار به روز و پرطرفدار است. میز توسعه دهنده، به صورت یک میز با ابعاد معمولی طراحی می‌شود که شما بسته به نیاز خود می‌توانید آن را بزرگتر کنید. این میز انتخاب خوبی برای خانواده‌های کم‌جمعیتی است که اهل برگزاری میهمانی و مراسم‌های خانوادگی هستند.

میز ناهارخوری کم جا توسعه‌دهنده

میز ناهارخوری تاشو

میز ناهارخوری تاشو از جمله جذاب‌ترین مدل‌های میز برای خانه‌های کوچک است. این مدل میزها دارای بست‌ها و اتصالات مخصوص هستند و با جمع شدن، فضای کمی را در منزل اشغال می‌کنند. به این ترتیب، در موارد نیاز می‌توانید یک میز ناهارخوری شیک و زیبا در فضای ناهارخوری یا آشپزخانه خود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  نور خطی، سبکی متفاوت از نورپردازی که خانه شما را متحول می‌کند

می‌توانید این مدل میز را روی دیوار آشپزخانه یا فضای ناهارخوری نصب کنید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید. کیفیت متریال و اتصال میز تاشو اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید.

میز ناهارخوری کم جا تاشو

میز ناهارخوری کامپکت

میز ناهارخوری کامپکت یا فشرده، به یک مدل میز ناهارخوری کم جا گفته می‌شود که صندلی‌ها در داخل میز جا می‌شوند و جای بسیار کمی را در فضا اشغال می‌کنند. این مدل میز ناهارخوری را می‌توانید در آشپزخانه یا ناهارخوری خود داشته باشید.

میز ناهارخوری فشرده انواع مختلفی دارد و شما بسته به نوع فضا و گنجایش آن می‌توانید بهترین مدل میز را انتخاب کنید. میزهای دایره‌ای، مربعی و چندوجهی، به صورت فشرده قابل طراحی هستند و جای بسیار کمی را در فضای خانه اشغال می‌کنند.

میز ناهارخوری کم جا فشرده

میز ناهارخوری چندمنظوره

میز ناهارخوری چندمنظوره، یکی از جدیدترین و زیباترین مدل‌ها برای فضاهای کوچک است. چندمنظوره به این معنی است که میز قابلیت تبدیل دارد و می‌توانید از آن برای کاربری‌های متنوع استفاده کنید. برای مثال می‌توانید یک میز قهوه‌خوری در فضای نشیمن داشته باشید که ارتفاع آن تغییر کرده و به میز ناهارخوری تبدیل می‌شود.

همچنین می‌توانید یک کانتر یا جزیره آشپزخانه چندمنظوره داشه باشید که در مواقع نیاز به یک میز ناهارخوری عریض و زیبا برای پذیرایی از میهمانان تبدیل می‌شود. دقت به کیفیت متریال و اتصالات در اینجا هم اهمیت بسیاری دارد.

میز ناهارخوری کم جا چندمنطوره

سخن پایانی

میز ناهارخوری کم جا یکی از پرطرفدارترین لوازم برای خانه‌های کوچک است. مدل کامپکت یا فشرده در بین عموم مردم بیشتر شناخته شده است. اما در این مطلب سعی کردیم با مدل‌های پیشرفته‌تر نیز شما را آشنا کنید. دقت کنید که طراحی و ساخت این مدل میزها به تخصص و تجربه نیاز دارد و کیفیت نهایی محصول اهمیت بسیاری دارد.

تعداد کلمات مطلب: 634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب و ساده برای دیزاین اتاق خواب کوچک

چالش اصلی در دیزاین اتاق خواب کوچک، ایجاد فضایی کاربردی و در عین حال زیبا و دلنشین است. با…