این گربه‌ها بهترین همدم شما خواهند بود!

3
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گربه‌ها موجودات نرم، پشمالو و البته دوست داشتنی‌ هستند که به‌عنوان محبوب‌ترین حیوانات خانگی همیشه با سگ‌ها در حال رقابت بوده‌اند.
محبوب ترین نژاد گربه ها

شناختن نژاد گربه‌ ها برای به سرپرستی گرفتن آن‌ها قطعا ضروری است. برخی از نژادهای این موجودات دوست داشتنی نسبت به سایر نژادهای آن‌ها زیباتر هستند به همین دلیل محبوبیت بیشتری هم دارند. دلتامگ همان‌طور که هفت نژاد سگ خطرناک را به شما معرفی کرد حالا در این مقاله به معرفی چند نژاد محبوب در میان گربه‌ها پرداخته است.

گربه پرشین بغلی ترین نژاد گربه در جهان

کدام نژاد گربه بغلی است؟ این سوالی است که خیلی‌ها می‌پرسند. ما می‌توانیم گربه پرشین را به‌عنوان بغلی‌ترین گربه دنیا به شما معرفی کنیم. این گربه‌های ملوس با رنگ‌های جذابشان را در آثار هنری و تبلیغات بسیاری می‌توانید ببینید. هرچند این گربه‌ها کمی تنبل هستند و در خانه ماندن را بیشتر دوست دارند! گربه‌های پرشین معمولا بین 10 تا 17 سال عمر می‌کنند.

گربه پرشین بغلی ترین نژاد گربه در جهان

گربه رگدال یکی از زیباترین ترین نژاد گربه ها

هرچه درباره این گربه دوست داشتنی بگوییم کم گفته‌ایم! اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم زیباترین نژاد گربه های خانگی جهان را در ایران می‌توانید ببینید! اگر دنبال یک عروسک نرم و پشمالو می‌گردید که حتی توانایی استفاده از دندان‌ها و پنجه‌های خود را ندارد، گربه رگدال را به سرپرستی قبول کنید. بهترین نژاد گربه برای کودکان همین گربه رگدال است که با چشمان آبی و زیبایی منحصربه‌فردش بهترین دوست کودک شما می‌شود. عمر این گربه‎‌های زیبا بین 13 تا 15 سال است.

گربه مین کوون یکی از محبوب ترین نژاد گربه ها

گربه مین کوون یکی از محبوب ترین نژاد گربه ها

یک گربه بزرگ و 8 کیلوگرمی را تصور کنید که با پنجه‌های بلند و دندان‌های تیزش می‌تواند یک شکارچی ماهر باشد. اگر دلتان می‌خواهد به شکار موش‌های زیادی بروید این گربه یک انتخاب عالی است. مین کوون یک گربه فوق‌العاده است که می‌تواند با سایر حیوانات نیز ارتباط خوبی برقرار کند. عمر این گربه بین 9 تا 15 سال است.

مطلب پیشنهادی:  ۷ راز  تربیت فرزند برای والدین امروزی

گربه بنگال یکی از بازیگوش‌ترین نژاد گربه ها

گربه بنگال یکی از بازیگوش‌ترین نژاد گربه ها

اگر دلتان یک گربه بازیگوش و پرانرژی می‌خواهد که البته همیشه در حال به هم ریختن خانه‌تان باشد، گربه بنگال را به سرپرستی انتخاب کنید. گربه بنگال الگوهای ظریف و جذابی روی پوست خود دارند و با چشمانی گیرا و حیرت‌انگیز شما را شیفته خود می‌کنند. گربه‌های بنگال اگر به خاطر بازیگوش‌ بیش از حدشان کاری دست خودشان ندهند تا 16 سال هم عمر خواهند کرد.

گربه حبشی یکی از مهربان‌ترین گربه‌ها

گربه حبشی یکی از مهربان‌ترین گربه‌ها

در میان انواع نژاد گربه ها، گربه حبشی را می‌‎توان مهربان و خانواده دوست دانست. این گربه‌ها که 9 تا 15 سال عمر می‌کنند، ظاهری لاغر و عضلانی، گوش‌های تیز و منحصربه‌فردی و اندام ظریف و کوچکی دارند. این گربه‌ها کمتر بازیگوش هستند؛ اما بسیار کنجکاو و فعال هستند و دلشان می‌خواهد همه‌چیز را کشف کنند. یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های گربه بنگال آب‌بازی است پس اگر قرار است او را به خانه ببرید یادتان باشد که خیلی باید مراقبش باشید.

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    23 اسفند 1402 در 11:28 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    23 اسفند 1402 در 11:53 ب.ظ

    ازقدیم گفتن گربه صفت نداره واقعا درسته

    پاسخ

  3. ناشناس

    24 اسفند 1402 در 10:47 ق.ظ

    عاشق گربه هاهستم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…