مونت ودر، آخرین پناهگاه بشر در آخرالزمان!

3
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترس از فجایعی که در آخر‌الزمان قرار است بر سر بشر نازل شود انگیزه‌ای به دولت‌ها داده که شروع به ساخت پناهگاه و مخفیگاه‌های سری کنند.
مونت ودر

یکی از مکان های ممنوعه و مخفی جهان مونت ودر است که به‌عنوان یک پایگاه سری و پناهگاهی آخرالزمانی برای آمریکا شناخته می‌شود. مرکزی که تا همین چند سال پیش هم کسی از آن خبر نداشت! دلتامگ در این مقاله به معرفی یکی از رازآلودترین مکان‌های روی زمین پرداخته است.

مونت ودر کجاست؟

این مکان در حقیقت یک مرکز عملیات اضطراری و یک مرکز فرماندهی در ایالت ویرجینیای آمریکاست و در دل کوه است که به‌عنوان مرکز عملیات آژانس مدیریت فوریت‌های فدرال (FEMA) در آمریکا شناخته می‌شود. این مرکز را از سال 1991 بانام اختصاری SF می‌شناسند.

پایگاه مخفی مونت ودر!

نکته بسیار عجیب و جالب درباره این پایگاه سری و مخفی بودن آن است در حدی که تا سال 1974 هیچ‌کس از وجود این پایگاه در آمریکا خبر نداشت. در سال 1974 واشنگتن‌پست و آسوشیتدپرس دست به افشاگری درباره این پایگاه نظامی زدند و از آن پس مونت ودر بر سر زبان‌ها افتاد؛ اما چرا تا آن موقع کسی از وجود این پایگاه خبر نداشت؟

پایگاه مخفی مونت ودر!

چرا مونت ودر با سایر پایگاه‌های نظامی آمریکا متفاوت است؟

در این پایگاه یک سیستم رادیویی بسیاری قوی با فرکانس بالا که تمامی پایگاه‌های نظامی عمومی و مخفی آمریکا را به یکدیگر متصل می‌کند وجود دارد. هیچ‌کس به‌غیر از مقامات عالی‌رتبه آمریکا مانند رییس جمهور این کشور حق ورود به این پایگاه را ندارد و از همه عجیب‌تر اینکه در این پایگاه رییس جمهور می‌تواند به سیستم هشدار اضطراری دسترسی داشته باشد. سیستمی که ظاهرا برای نجات یا نابودی دنیا طراحی شده است!

مطلب پیشنهادی:  سفر با ماشین شخصی بهتر است یا تور مسافرتی لحظه آخر؟

مونت ودر پناهگاه آخرالزمان

نکته عجیب دیگر این است که این پایگاه زیرزمین ساخته شده و تنها چند ساختمان محدود آن روی زمین قرار دارند که به‌شدت از آن‌ها محافظت می‌شود؛ اما این همه مراقبت برای چیست؟ ظاهرا اینجا نه‌تنها یک مکان برای آزمایش‌های سری آمریکا، مکانی برای نابودی یا نجات دنیا؛ بلکه پناهگاهی آخرالزمانی است که در صورت وقوع هرگونه فاجعه ملی یا رخداد آخرالزمانی می‌تواند از نسل بشر محافظت کند و پناهگاهی برای بشر باشد؛ البته نه همه مردم بلکه افرادی که توسط دولت آمریکا انتخاب شده‌اند!

مونت ودر پناهگاه آخرالزمان

جایی برای مخفی شدن سران آمریکا

جالب است بدانید که پس از حملات 11 سپتامبر اکثر رهبران کنگره‌های مختلف و سران آمریکا به‌سرعت با هلی‌کوپتر به این پایگاه منتقل شدند! در این پایگاه هر چیزی که ارزشمند و مهم باشد نگهداری می‌شود. در طی سال‌های 1979 تا 1981 نیز مجموعه عظیمی از آثار هنری باارزش از سراسر دنیا جمع‌آوری و به این پایگاه منتقل شد. اینجا جایی است که در آخرالزمان زندگی در آن پایان می‌یابد تا زندگی جدید شروع شود!

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    11 اسفند 1402 در 1:44 ق.ظ

    آخرالزمان اگر خدا بخواهد هیج جنبنده ای نمیتواند از سرنوشتش فرار کند

    پاسخ

  2. ناشناس

    11 اسفند 1402 در 5:35 ب.ظ

    نطالبتان جالب است

    پاسخ

  3. ناشناس

    16 اسفند 1402 در 7:16 ب.ظ

    بشرقدرت طلب هرچه بخؤاهدکه سلطه بر جهان نموده و منافع خویش رابانابودی دیگران تامین کند،لیکن اگرزمان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…