ساخت سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی + ویدئو

1
54
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر دوست دارید یک سفره هفت سین زیبا با کمترین هزینه داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

با نزدیک شدن به ایام عید، دغدغه بسیاری از افراد خصوصا زوج‌های جوان یا خانواده‌هایی که یک عضو جدید به آن‌‎ها اضافه شده است، انتخاب یک سفره هفت سین شیک است؛ اما همانطور که می‌دانید خرید ظروف سفره هفت سین قیمت بالایی دارد و بسیاری از افراد از خرید آن منصرف می‌شوند؛ به همین جهت است در این مطلب از دلتامگ قصد داریم آموزش ساخت سفره هفت سین با وسایل ساده و یا به اصطلاح دور ریختنی را به شما نشان دهیم.

آماده کردن وسایل سفره هفت سین مرحله به مرحله

برای آماده کرده این وسایل زیبا به تعدادی نی نوشابه، نوار چسب رنگی، هفت عدد ظرف پلاستیکی و چسب حرارتی نیاز دارید؛  توجه داشته باشید که برای هر ظرف 20 عدد نی نیاز دارید؛ نکته مهم دیگری که باید رعایت کنید این است که ظروفی که انتخاب می‌کنید باید حتما پلاستیکی باشد تا نی‌ها بتوانند وزن آن را تحمل کنند.

مرحله اول

در ابتدا نی‌ها را با استفاده از نوار چسب به خوبی بپوشانید؛ در این مرحله می‌توانید از چسب نقره‌ای یا طلایی هم استفاده کنید؛ بعد از آنکه تمام نی‌ها را با چسب کاور کردید، آن‌ها را در سه سایز مختلف برش بزنید.

مطلب پیشنهادی:  ابروهای خود را در خانه لیفت کنید

ساخت سفره هفت سین

مرحله دوم ساخت سفره هفت سین

در این مرحله از آماده کردن سفره هفت سین ساده، بعد از آنکه کار چسب زدن نی‌ها به پایان رسید، با استفاده از همان چسب دور تا دور کاسه‌ها را هم مانند ویدئو چسب بزنید. سپس با استفاده از چسب حرارتی نی‌ها را به کاسه متصل کنید.

مرحله سوم

هنگام چسب زدن نی‌ها به این نکته توجه داشته باشید که نی سایز بلند را در وسط کاسه و نی‌های کوتاه‌تر در دو طرف آن قرار دهید؛ برای آنکه یک سفره هفت سین مدرن و زیبا داشته باشید، می‌توانید ظرف‌ها را در ارتفاع متفاوت درست کنید؛ با این روش هنگام چیدن سفره هفت سین، جلوه بیشتری خواهد داشت.

تعداد کلمات مطلب: 316

یک نظر

  1. ناشناس

    28 بهمن 1402 در 2:54 ق.ظ

    سلام 🌹عالی بود بیزحمت طرح های بیشتر آموزش بدید ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

نکات طلایی از تجربه 60 ساله کارآفرین موفق ایرانی

بهترین کتاب‌های روانشناسی موفقیت ایرانی را می‌شناسید؟ یکی از این کتاب‌ها که برگرفته شده از…