5 مدل چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل شکل

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر پذیرایی خانه شما مستطیل است و هنگام چیدمان آن با مشکل مواجه شده‌اید، این مطلب را از دست ندهید.
چیدمان پذیرایی

با توجه به اینکه امروزه متراژ بسیاری از خانه‌ها کوچک شده است، افرادی که قصد خرید مبلمان را دارند، به دنبال ست‌هایی هستند که حجم کمی از فضا را اشغال کند؛ این مشکل هنگامی بیشتر می‌شود که فضای پذیرایی شما مستطیل باشد؛ در چنین مواقعی چیدمان پذیرایی کمی مشکل اتست؛ چرا که شما نمی‌دانید چگونه مبلمان را قرار دهید که فضای کافی برای قرار دادن باقی وسایل باشد؛ برای مثال چیدمان پذیرایی مربع بسیار ساده‌تر است و شما انتخاب بیشتری برای قرار دان وسایل دارید؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد دارید انواع مدل‌های چیدمان مبل در پذیرایی مشتیل را به شما آموزش دهید.

بهترین مدل چیدمان پذیرایی مستطیل شکل

برای آنکه بهترین چیدمان پذیرایی را داشته باشید، حتما نیاز نیست که یک ست کامل مبلمان تهیه کنید؛ در ادامه راهکاری به شما آموزش می‌دهیم که به راحتی می‌توانید دکوراسیون پذیرایی به سبک مدرن را انجام دهید.

قرار دادن دو مبل مقابل هم

در این روش چیدمان پذیرایی مستطیل دراز نیز، بهترین حالت قرار دادن مبلمان این است که دو مبل را روبه‌روی یکدیگر قرار دهید؛ با این روش به راحتی می‌توانید در کنار مبلمان از یک ست میز ناهارخوری هم استفاده کنید. در این روش توجه داشته باشید که هر مبل را در کنار دیوار قرار دهید تا وسط پذیرایی فضای کافی برای قرار دادن وسایل و میز وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  7 ایده جدید برای تزیین دیوار پشت مبل با کمترین هزینه!

چیدمان پذیرایی

مبل تکی در حالت طولی

بهترین روش چیدمان مبل در پذیرایی‌های مستطیل شکل این است که شما مبل را به صورت طولی در پذیرایی قرار دهید؛ با این روش کلی از فضای خانه صرفه‌جویی می‌شود و راه برای قرار دادن باقی وسایل وجود دارد.

چیدمان پذیرایی

استفاده از مبل ال در چیدمان پذیرایی

استفاده از مبلمان ال در گوشه پذیرایی مستطیلی بسیار محبوب و مناسب است. برای هماهنگی و قرار دادن آن نیازی به تلاش نیست، زیرا به گونه ای طراحی شده است که با گوشه‌های دیوار هارمونی داشته باشد، با قرار دادن این مبل در گوشه اتاق فضای کافی برای قرار دادن باقی وسایل وجود دارد.

چیدمان پذیرایی

قرار دادن مبلمان در وسط پذیرایی

اگر می‌خواهید پذیرایی شیک و مدرنی داشته باشید، این روش بسیار کاربردی است؛ در این مدل چیدمان پذیرایی، مبل‌ها را در وسط پذیرایی قرار دهید و روی دیوارهای اطراف مبل را با وسایل تزیینی، تزیین کنید؛ این روش برای خانه‌هایی که شومینه دارند بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…