7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ایران سرزمین چهار فصل زیبا، مملو از شگفتی‌های بسیاری است. هرچقدر هم که تلاش کنید تمام این سرزمین را کشف کنید بازهم تلاش شما بی‌نتیجه خواهد ماند. اگر قصد سفر به شهرهای این سرزمین را دارید باید بدانید که هر شهر در چه فصلی به اوج زیبایی خود خواهد رسید.
7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

باوجود اینکه هر شهر در هر فصل ویژگی‌های بی‌نظیر و زیبایی‌های خاصی برای دیدن دارد؛ اما 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها مقاصدی هستند که هیچ‌وقت از زیبایی‌های آن‌ها کاسته نمی‌شود. دلتامگ در این مقاله به معرفی این 7 مقصد برتر خواهد پرداخت، با ما همراه باشید.

شیراز یکی از عجیب ترین جاهای دیدنی ایران

یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها شیراز است اگر می‌پرسید چرا باید بگوییم که این بیشتر شهرت این شهر به‌واسطه آثار تاریخی و جاذبه‌های باستانی آن است که در هر فصلی شکوه و زیبایی خود را حفظ می‌کنند. شیراز دقیقا مصداق این ضرب‌المثل است که می‌گوید، آنچه خوبان دارند تو یکجا داری! شیراز یکی از بهترین جاهای دیدنی در کل کشور است که دو تا از عجایب هفتگانه ایران را در دل خود جا داده است.

مشهد یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

مشهد یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

مشهد قطب و قلب مذهبی ایران است. هرچند این شهر جاذبه‌های بسیار متعدد و زیبایی دارد؛ اما بیشتر به خاطر وجود حرم مبارک امام رضا (ع) مورد توجه مردم قرار گرفته است. با این وجود از آرامگاه حیکم فردوسی گرفته تا پارک کوه سنگی و از طرقبه گرفته تا آرامگاه نادر جاذبه‌های این شهر تاریخی و مذهبی هستند.

یزد یکی از رویایی ترین مکان های ایران

یزد یکی از رویایی ترین مکان های ایران

یزد یکی دیگر از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها است. این شهر کویری که خانه‌های آن را می‌توان شاهکارهای هنر و معماری بی‌نظیر جهان دانست یکی از زیباترین شهرها در تمام دنیاست که در هر فصلی می‌توان مبهوت زیبایی‌های آن شد.

کیش یکی از شهرهای دیدنی ایران برای مسافرت

کیش یکی از شهرهای دیدنی ایران برای مسافرت

چه کسی می‌تواند از اقامتگاه‌های ساحلی، چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از خلیج‌فارس، سواحل طلایی، اقامتگاه‌های مدرن و غواصی در کنار صخره‌های مرجانی چشم بپوشد؟ پس بدون شک کیش هم یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها است.

مطلب پیشنهادی:  فوران آتشفشان در ایسلند چگونه اتفاق افتاد؟

اصفهان یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

اصفهان یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

یکی دیگر از عجیب ترین جاهای دیدنی ایران اصفهان است که آینه تمام نمای هنر، نبوغ و خلاقیت ایرانی است. از سی‌وسه‌پل تا نقش‌جهان، از کویر مصر تا کاروانسرای عباسی هرکدام از جاذبه‌های این شهر حرفی برای گفتن دارد. جمله اصفهان نصف جهان، درست‌ترین توصیفی است که می‌توان از این شهر داشت.

بندر انزلی یکی از جاهای دیدنی و سرسبز ایران

بندر انزلی یکی از جاهای دیدنی و سرسبز ایران

جاده‌های رویایی و مناطق بکر شمال همیشه یکی از مقاصد محبوب برای سفر در ایران است. پیاده‌روی در امتداد ساحل، سپری کردن اوقات در دل جنگل‌های هیرکانی و استنشاق بوی تازگی، همه این‌ها تجربیاتی منحصربه‌فردی هستند که در سفر به بندر انزلی خواهید دید. این شهر بدون شک یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور و یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها است که در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را دارد.

همدان یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

 

همدان یکی از 7 شهر گردشگری ایران در تمام فصل ها

یکی دیگر از زیباترین شهرهای ایران که در هر فصلی می‌توان به آن سفر کرد و از دیدن زیبایی‌های آن لذت برد، همدان است. این شهر آن‌قدر جاذبه تاریخی دارد که به پایتخت تاریخ و تمدن ایران مشهور شده است. غار علیصدر، دریاچه و سد اکباتان، آرامگاه باباطاهر عریان، آرامگاه ابوعلی سینا و روستای ورکانه از جمله جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

3 علت چاقی بعد از ازدواج + راهکار

چاقی بعد از ازدواج یک معضل بزرگ است که اکثر زوجین با آن درگیر می‌شوند. بسیاری افرادی که قب…