آیا لشکر آدمخوار ایران را می‌شناسید؟

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نام چه قبیله‌ای شما را به وحشت می‌اندازد؟ آیا می‌دانید که در ایران چیزهای عجیب و غریب بسیاری مانند قلعه آدمخوار، قبیله آدمخوار و ... وجود دارد که روبه‌رو شدن با هرکدام از آن‌ها شانس زنده ماندن شما را به صفر می‌رساند؟ آیا می‌دانید گروهی آدمخوار در ایران وجود داشته که دشمنان خود را زنده زنده می‌خوردند؟
قبیله آدمخوار ایران

حتما تابه‌حال نام قبایل آدمخوار بسیاری را در گوشه و کنار دنیا شنیده‌اید؛ اما آیا می‌دانید که از این‌گونه قبایل در کشور خودمان هم وجود دارد؟ قبیله آدمخوار ایران، ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین قبیله ایران است که از گوشت خام دشمنان زنده خود تغذیه می‌کردند! همراه دلتامگ با این قبیله بیشتر آشنا شوید.

آیا قبیله آدمخوار ایران حقیقت دارد؟

بله! متاسفانه چنین چیزی کاملا حقیقت دارد. قبایل ناشناخته ایران بسیارند؛ اما قبیله آدمخوار قطعا یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین آن‌هاست. درست است که دوره صفوی، دوره شکوه و تجلی هنر و معماری در جای‌جای ایران بوده؛ اما در همین دوره اتفاقات عجیب و غریبی هم رخ می‌داده است. یکی از ترسناک‌ترین چیزهایی که در دوره صفوی وجود داشته است، آدمخواری بوده است. در واقع در این دوران کسانی بوده‌اند که از گوشت انسان‌های زنده تغذیه می‌کرده‌اند!

آیا قبیله آدمخوار ایران حقیقت دارد؟

قبیله آدمخوار ایران چه کسانی بودند؟

نام این قبیله در واقع چیگین یا چیک قورچی بوده است. حقیقت این است که این قبیله یک لشکر 40 نفری از لشکریان شاه عباس بوده‌اند که به آدمخواران شاه عباس شهرت داشتند. این لشکر همه‌جا شاه عباس را همراهی می‌کردند و قربانیان بدبخت را زنده زنده می‌خوردند. این قبیله را می‌توان بی رحم ترین قبیله ایران دانست.

چیگین‌ها واقعا آدمخوار بودند؟

بله! چیگین‌ها دسته‌ای از خادمان شاهان صفوی بودند که از گوشت خام مجرمان تغذیه می‌کرده‌اند. رسم پرورش چیگین‌ها از زمان مغول‌ها در ایران باب شد و تا دوره صفویه همچنان ادامه داشت. چیگین ها گوشت خام خورهایی بودند که در زمان مجازات یک مجرم بر سر او می‌ریختند و دهان، بینی و سایر اندام‌های مجرم نگون‌بخت را زنده زنده با دندان‌هایشان تکه‌تکه می‌کردند.

مطلب پیشنهادی:  می‌دانستید خوابیدن با جوراب هم مفید است!

چیگین‌ها واقعا آدمخوار بودند؟

چرا قبیله آدمخوار ایران در لشکر شاه عباس بودند؟

حتما برایتان سوال است که پس چرا شاه عباس این قبیله را از بین نمی‌برده است؟ حقیقت این است که شاه عباس خود آن‌ها را برای گوشت خام خوری پرورش می‌داده است! شاهان صفوی علی‌رغم روح و طبع بلندنظرشان که در هنر و معماری بی‌نظیر بود، خوی وحشی‌ای در مقابل مجرمان و مخالفان خود داشتند. هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها، شکنجه‌های دوره صفوی در لیست عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین شکنجه‌های دنیا قرار می‌گیرد. قبیله آدمخوار ایران نیز برای مجازات مجرمان و مخالفان توسط شاهان صفوی پرورش و نگهداری می‌شدند. این لشکر آدمخوار همیشه و همه‌جا همراه شاه بودند و قربانیان را با دندان‌ها خود زنده زنده می‌خوردند. از دیگر شکنجه‌های ترسناک و عجیب دوره صفویه که حتی فکر به آن نیز وحشت بر اندام انسان می‌اندازد، انداختن مجرمان در مقابل سگ‌های آدمخوار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…