ترسناک ترین قبایل آدمخوار جهان + عکس

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از چین تا امریکا حتی در خود ایران قبایل زیادی وجود دارند که با رسوم عجیب و غریب خود باعث وحشت انسان‌های دیگر می‌شوند. قبایلی که هنوز هم در عصر حجر مانده و قصد پیوستن به جامعه مدرن را ندارند.
قبایل آدمخوار

وقتی نام قبایل آدمخوار به میان می‌آید بسیاری از مردم یاد جنگل‌های آمازون و قبایل وحشی ساکن این جنگل می‌افتند؛ اما آیا به‌راستی قبایل آمازون تنها قبایل عجیب جهان هستند؟ همراه دلتامگ با عجیب ترین قبایل جهان آشنا شوید.

قبیله سورما اتیوپی، یکی از قبیله های عجیب آفریقایی

قبیله سورما در اتیوپی را نمی‌توان یک قبیله آدمخوار دانست؛ اما بدون شک یکی از وحشی ترین قبایل دنیا هستند که البته تمام وحشی‌گریشان را سر خودشان خالی می‌کنند! مردمانی که در میان لب‌های خود صفحات بزرگ قرار می‌دهند. شاید فکر کنید این بخشی از کارهای زیبایی آن‌ها محسوب می‌شود؛ اما متاسفانه این عمل تنها یک ایده برای فرار از شکارچیان برده بوده است! مردم قبیله اتیوپی با این کار خود را از قیافه می‌انداختند تا توسط شکارچیان برده دستگیر نشوند! این قبیله یکی از جاذبه‌های آفریقا در کنار حیات وحش آفریقا است.

قبیله سورما

قبیله کنیاک بی رحم ترین قبیله جهان

در میان قبایل آدمخوار دنیا نام قبیله کنیاک هرکسی را به وحشت می‌اندازد! قبیله که سر دشمنان خود را می‌بریدند و اعضای بدن آن‌ها به‌عنوان غنیمت برمی‌داشتند. اعتقاد بر این است که مردان قبیله کنیاک بیش از ۸۰ سال سن دارند و بازمانده آخرین شکارچیان این قبیله عجیب محسوب می‌شوند. مردمان این قبیله معتقدند که سر انسان نیرویی ماورایی دارد و موجب رونق محصولاتشان می‌شود!

قبیله کنیاک

برزیلی تنها در میان قبایل بدوی جهان

تنها باقی مانده یک قبیله باستانی مردی است که قبایل آمازون که هیچ‌کس تابه‌حال نتوانسته با او ارتباط برقرار کند. تنهاترین و ایزوله‌ترین مرد روی زمین اگر بمیرد، یک فرهنگ، یک تمدن ناشناخته، یک قبیله پر رمز و راز برای همیشه از بین خواهد رفت!

مطلب پیشنهادی:  کوچک کردن طبیعی بینی تنها با یک زنجبیل

برزیلی تنها

سنتینل‌ها یکی از وحشی ترین قبایل آمازون

به هرکسی که دنبال دردسر و هیجان است پیشنهاد می‌شود که به جزیره سنتینل شمالی، جایی در میان تایلند و هند برود. تیر و کمان استقبال گرمی از کسانی که به این قبیله نزدیک می‌شوند، می‌کند! در حال حاضر 250 نفر ساکن این جزیره هستند که هیچ بویی از تمدن نبردند و هیچ میلی هم به مدرن شدن ندارند!

قبیله سنتیل ها

قبیله گینه نو یکی از آخرین قبایل آدمخوار جهان

دوست دارید خورده شوید؟ پس سری به مناطق پاپوا در گینه نو بزنید. خیلی راحت بگوییم، مردمان این قبیله هرکس را که دوست ندارند می‌خورند! در واقع هر کس که تلاش کرده با مردم این قبیله ارتباطی برقرار کند به‌نوعی ناپدید شده است!

قبیله گینه نو از قبایل آمازون

سخن پایانی

شاید فکر کنید نسل قبایل آدمخوار دیگر از بین رفته است؛ اما راستش را بخواهید نه‌تنها در دل جنگل‌های آمازون که حتی در صحرای آفریقا هم هنوز می‌توان قبایلی را یافت که با علم و تکنولوژی امروز کاملا بیگانه هستند و سنت‌های اصیل خود را حفظ کرده‌اند. نزدیک شدن به بعضی از این قبایل در کشورهایی مانند برزیل ممنوع است و این کشورها دلیل این ممنوعیت‌ها را فاش نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…