4 ایده ارزان برای چیدمان منزل کوچک بدون مبل

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بودجه کافی برای خرید مبل ندارید، می‌توانید از این سبک برای چیدمان خانه خود استفاده کنید.
چیدمان منزل کوچک

بسیاری از ما بر این باوریم که چیدمان منزل هنگامی زیبا و شیک می‌شود که از مبلمان در دکوراسیون خانه استفاده کنیم؛ اما گاهی اوقات به دلیل کمبود بودجه و یا فضای کوچک خانه، از خرید مبل منصرف می‌شویم؛ در چنین مواقعی با استفاده از چند تکنیک ساده و کاربردی می‌توانید چیدمان منزل کوچک خود را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا چند ایده ارزان و کاربردی برای چیدمان منزل شیک را در اختیار شما قرار دهیم.

 استفاده تشکچه برای چیدمان منزل کوچک

در زمان‌های قدیم برای چیدمان خانه های معمولی، از پشتی و تشکچه استفاده می‌شد؛ در صورتی که به دکوراسیون‌های سنتی علاقه دارید، شما هم می‌توانید از این سبک چیدمان پیروی کرده و فضای خانه خود را زیبا و دلنشین کنید؛ برای این منظور می‌توانید از تشکچه‌های یک تکه استفاده کرده و آن‌ها را گوشه‌ای از پذیرایی قرار دهید؛ برای زیبایی بیشتر دکوراسیون پذیرایی کوچک بدون مبل، می‌توانید در کنار تشکچه‌ها، فضایی را اختصاص داده و کتاب، سی دی یا سایر اشیاء تزیینی خود را آنجا قرار دهید.

در صورتی که می‌خواهید از این سبک چیدمان خانه برای اتاق کودک خود استفاده کنید، بهتر است چند تشکچه رنگی انتخاب کرده و از آن به عنوان صندلی‌های بازی برای کودکان استفاده کنید. آن‌ها می‌توانند در این فضا بازی کنند یا حتی از آن به عنوان یک محل خواب کوچک استفاده کنند.

چیدمان منزل کوچک

استفاده از کوسن‌های رنگی در چیدمان منزل

همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کرده‌ایم، استفاده از کوسن در چیدمان خانه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد؛ اگر فضای خانه شما به گونه‌ای است که نمی‌توانید از مبلمان استفاده کنید، در چنین مواقعی می‌توانید چند عدد کوسن شیک انتخاب کرده و با چیدمان‌ها مختلف برای خودتان نشیمن درست کنید. خوبی این ایده این است که هر دقیقه می توانید آن را تغییر دهید و هر کسی می تواند نشیمن مورد علاقه خودش را بسازد.

مطلب پیشنهادی:  دکور اتاق خواب؛ ۵ راهکار ساده و ارزان

چیدمان منزل کوچک

چیدمان منزل کوچک به سبک مراکشی

سبک مراکشی نوع دیگری از سبک‌های دکوراسیونی است که افراد در آن خیلی کم از مبل استفاده می‌کنند به گونه‌ای که بیشتر خانه‌های این منطقه بدون مبل هستند؛ در این نوع چیدمان منزل کوچک، از تشک و کوسن استفاده می‌شود و با آن‌ها خانه‌های خود را به هر سبکی که دوست دارند طراحی می‌کنند.

چیدمان منزل کوچک

چیدمان منزل کوچک با پشتی سنتی

در این روش بهتر است برای تزیین خانه با پشتی، از ست‌های سنتی استفاده کرده و دکوراسیون قسمتی از خانه را به این سبک طراحی کنید؛ با این روش، حس و حال خوب گذشته همیشه در خانه شما جریان دارد.

چیدمان منزل کوچک

تعداد کلمات مطلب: 420

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مکان برای نصب آینه در خانه کدام قسمت است؟

امروزه بیشتر چیدمان‌های دکوراسیون داخلی بر اساس سبک فنگ‌شویی انجام می‌شود؛ چرا که بسیاری ا…