خرید آپارتمان در پرند؛ فاز صفر فقط با یک میلیارد

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید آپارتمان در پرند به شما فرصت زندگی و سرمایه‌گذاری در شهری را می‌دهد که نظم شهری، تمیزی خیابان‌ها و کوچه‌ها، آرامش و سکوت محله‌ها، قیمت خانه‌ها و دسترسی به سایر شهرها در آن بسیار عالی است.
خرید آپارتمان در فاز صفر پرند

از بزرگ‌ترین مزیت‌ها قیمت آپارتمان در پرند است که با وجود همه امکانات شهری و سایر مزیت‌ها بسیار مقرون به‌صرفه و مناسب است. در بعضی موارد قیمت آپارتمان در پرند به یک چهارم قیمت آپارتمان در تهران می‌رسد و این به معنی فرصت ویژه خرید آپارتمان در پرند است. زیرا این اختلاف قیمت به مرور کم می‌شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی فاز صفر پرند و فرصت‌های خرید آپارتمان در پرند فاز صفر بپردازیم.

خرید آپارتمان در پرند

دسترسی و موقعیت پرند فاز صفر

اولین فاز پرند، پس از ورود به این شهر فاز صفر است که حد در فاصل بلوار انقلاب تا بلوار شهدا قرار گرفته است. تنها با 40 دقیقه رانندگی از طریق آزادراه تهران-ساوه می‌توانید از تهران به ابتدای شهر پرند یعنی فاز صفر پرند برسید. نزدیکی به آزادراه غدیر، آزادراه تهران-قم و بزرگراه فرودگاه از دیگر دسترسی‌های آزادراهی شهر پرند است. در سال‌های اخیر وجود دسترسی‌های مناسب و آزادراهی در پرند موجب شده است، افراد زیادی از شهر تهران برای خرید آپارتمان در پرند فاز صفر به منظور سرمایه‌گذاری و حتی سکونت اقدام کنند.

امکانات فاز صفر پرند

از جذابیت‌های فاز صفر پرند، استفاده از آثار تاریخی ماندگار در نام‌گذاری محله‌ها و خیابان‌هاست. در مجموع 7 محله در فاز صفر پرند وجود دارد که جمعیت این محله‌ها نسبت به سایر فازهای پرند کمتر است. علی‌رغم کم‌جمعیت بودن فاز صفر پرند امکانات شهری خوبی در این فاز وجود دارد که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:

  • بازار میوه و تره بار شاهد
  • مجتمع تجاری پارادایس
  • زمین چمن منصوعی
  • بوستان دانش
  • بوستان رکاب
  • بوستان بزرگ کوهسار
  • مجتمع تجاری جعفریه
  • خانه کشتی پرند
  • دانشگاه آزاد اسلامی پرند
  • پیست دوچرخه سواری پرند
  • بوستان امید
  • بوستان نقش جهان

خرید آپارتمان در پرند

قیمت آپارتمان در فاز صفر پرند

فاز صفر پرند دارای تعدادی مجتمع مسکونی تعاونی‌ساز و شخصی‌ساز است و به همین دلیل قیمت آپارتمان در پرند فاز صفر متغیر است. از مزیت‌های خرید آپارتمان در پرند فاز صفر طبقات کم مجتمع‌های مسکونی است. بیشتر ساختمان‌های شخصی‌ساز یا تعاونی‌ساز سه طبقه هستند و خبری از برج‌های مسکونی 12 طبقه و بیشتر نیست. اگر چه قیمت خرید آپارتمان در فاز صفر پرند بالاتر از فازهای مسکن مهر پرند می‌باشد اما همان‌طور که پیش از این نیز بیان شد قیمت آپارتمان در پرند فاز صفر بسیار پایین‌تر از قیمت آپارتمان در تهران است.

مطلب پیشنهادی:  شرایط لازم برای اقامت در جزیره کیش

خرید آپارتمان در فاز صفر پرند

از مزیت‌های خرید آپارتمان در پرند فاز صفر تراکم جمعیتی پایین و وجود فضای شهری مناسب در این فاز پرند است. سرانه فضای آموزشی و فضای سبز و تفریحی در فاز صفر پرند متناسب با استانداردهای ملی است و با توجه به این موضوع مهم نیز خرید آپارتمان در پرند فاز صفر بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در جدول زیر بعضی از آگهی‌های مربوط به خرید آپارتمان در پرند فاز صفر از سایت ملکی دلتا آورده شده است:

متراژ (متر)

سن بنا (سال) قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

65

7 25,538,000

1,660,000,000

82

14 27,439,000

2,250,000,000

76

5 17,763,000

1,350,000,000

اجاره آپارتمان در پرند فاز صفر

همانطور که پیش‌تر گفته شد فاز صفر پرند از بهترین فازهای پرند برای زندگی است. اگر به هر دلیلی قصد یا توان خرید آپارتمان در پرند فاز صفر را ندارید، اجاره آپارتمان در پرند فاز صفر با توجه به دسترسی‌ها و امکانات شهری بسیار مطلوب است.

متراژ (متر)

سن بنا (سال) ودیعه (تومان)

اجاره ماهیانه (تومان)

120

7 400,000,000

6,000,000

84

12 400,000,000

بدون اجاره

93

2 400,000,000

2,500,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…