فرصت ویژه خرید آپارتمان در فاز 3 پرند با 800 میلیون

2
22
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فاز 3 پرند شامل دو بخش مسکن مهر و املاک شخصی‌ساز می‌شود. در این فاز تمامی تیپ‌های ساختمانی اعم از باغ ویلایی، ویلایی، آپارتمان، تعاونی‌ساز، مشاعی، زمین برای ساخت، شخصی‌ساز و مسکن مهر وجود دارد.
خرید آپارتمان در فاز 3 پرند

پرند از آن‌ شهرهایی است که اگر مدتی در آن سکونت داشته باشید، دیگر نمی‌توانید شلوغی و آلودگی شهرهای بزرگ را تحمل کنید. از مزیت‌های خرید آپارتمان در پرند فاز 3 و سکونت در این شهر جدید، نزدیکی به تهران و در عین حال خلوتی و سکوت محله‌های آن است. اگر خواستار سکونت در خانه‌های ویلایی هستید یا آپارتمان‌نشینی را ترجیح می‌دهید، در فاز 3 پرند، هم می‌توانید خانه ویلایی بخرید، هم می‌توانید نسبت به خرید آپارتمان اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی فاز 3 پرند و فرصت‌ ویژه خرید آپارتمان در فاز 3 پرند بپردازیم. با ما تا پایان همراه باشید.

خرید خانه در پرند

پرند کجاست؟ دسترسی‌های فاز 3 پرند

این فاز از بلوار شهید چمران در شرق آغاز می‌شود و در بخش غربی به بوستان بزرگ مشاهیر می‌رسد. در بخش جنوبی بلوار باهنر و در شمال فاز 3 پرند خیابان کوهسار قرار دارد. لازم به ذکر است که مترو پرند از مهم‌ترین راه‌های دسترسی شهر پرند به شمار می‌آید و خرید آپارتمان در فاز 3 پرند را برای سرمایه‌گذاری و سکونت مناسب‌تر می‌نماید.

امکانات شهری

از مهم‌ترین مولفه‌ها برای سکونت و سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید، دسترسی‌ها و امکانات شهری می‌باشد. لازم به ذکر است که شهر پرند از نظر دسترسی‌ها بسیار مناسب است و از نظر امکانات شهری جای رشد زیادی دارد. به دلیل موقعیت میانی فاز 3 پرند، بسیاری از مراکز تجاری مهم در این فاز وجود دارند و این موضوع جذابیت خرید آپارتمان در فاز 3 پرند را افزایش داده است.

خرید آپارتمان در پرند

معرفی مراکز تجاری پرند فاز 3

در این فاز شهر جدید پرند، مراکز تجاری متعددی جهت رفاه حال ساکنین آن تاسیس شده که از مهم‌ترین آن‌ها، پردیس سینمایی پرندمال و مجتمع تجاری‌ های سی می‌‌باشد که نه تنها مکانی برای خرید و تفریح ساکنین است، بلکه از سایر نقاط شهر پرند نیز پذیرای شهروندان است. در این قسمت اسامی تعدادی از مراکز خرید فاز 3 را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • پاساژ میرداماد
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر
  • عمارت پادنا
  • پاساژ ویدا

بوستان‌ها و مراکز تفریحی

در فاز ۳ شهر جدید پرند، ۴ بوستان و پارک جهت تفریح و رفاه حال شهروندان بنا شده است که اسامی تعدادی از آنها را در این بخش در اختیار شما قرار می‌دهیم. البته لازم است بدانید از مهم‌ترین بوستان‌های شهر جدید پرند، بوستان مشاهیر می‌باشد که با طول ۲ کیلومتر و مساحت حدودا ۳۲ هکتاری، بین فازهای ۳ و ۴ قرار گرفته و مکانی جهت تفریح و فراغت حال ساکنین شهر جدید پرند شده است.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خانه‌دار شدن در گلشهر ویلا کرج را از دست ندهید

قیمت خرید آپارتمان در فاز 3 پرند

اگر به هر دلیلی امکان خرید آپارتمان در تهران را ندارید و می‌خواهید دسترسی سریعی به تهران داشته باشید و ضمنا تمایل دارید هزینه کمتری نسبت به تهران برای مهیا کردن خانه مسکونی بپردازید، باید بدانید که قیمت آپارتمان در فاز 3 پرند بسیار مناسب است و بعضا لازم است فقط تا یک چهارم مناطق متوسط تهران هزینه ‌کنید. در بخش‌های بعدی نمونه‌هایی از آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان در فاز 3 پرند را خواهیم آورد.

اگر خواستار خرید آپارتمان در پرند فاز3 هستید، یا می‌خواهید نسبت به خرید خانه ویلایی در پرند اقدام کنید، فاز3 پرند همه گزینه‌ها را با هم دارد. در جدول زیر بعضی از آگهی‌های خرید آپارتمان در پرند فاز3 را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم:

متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
95 نوساز 8,421,000 800,000,000
82 4 16,037,000 1,315,000,000
105 2 12,952,000 1,360,000,000

اجاره آپارتمان در فاز 3 پرند

طراحان فاز 3 پرند تلاش کرده‌اند توزیع تراکم مسکونی به شکلی انجام شود تا هماهنگی مناسبی بین بناهای با تراکم مختلف و فضاهای باز شهری و مراکز خدماتی، فراهم شود. توزیع خدمات در فاز ۳ شهر پرند به این شکل است که هر محله دارای یک مرکز بوده که خدمات اصلی موردنیاز را شامل می‌شود و دو زیرمحله با خدمات محدودتر شامل مدارس و واحدهای تجاری کوچک را در خود جای می‌دهد. همین امر موجب اقبال بیشتر مردم برای اجاره و خرید آپارتمان در فاز 3 پرند شده است. در جدول زیر بعضی از آگهی‌های اجاره آپارتمان در فاز 3 پرند را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم:

متراژ (متر) سن بنا (سال) ودیعه (تومان) اجاره ماهیانه (تومان)
95 6 200,000,000 5,000,000
74 11 50,000,000 5,000,000
128 4 250,000,000 4,200,000

 

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    21 دی 1402 در 9:25 ب.ظ

    سلام شرایطی خرید چطوره اقساط تمام هن دارید

    پاسخ

  2. حسن ابراهیمی

    22 دی 1402 در 2:30 ب.ظ

    سلام خسته نباشی برای جهت خرید مسکن میشه راهنمای کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…