بهترین انواع کابینت برای آشپزخانه کوچک و بزرگ

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین انواع کابینت برای آشپزخانه کوچک کدام است؟ برای آشپزخانه بزرگ چطور؟ در این مطلب پاسخ این پرسش‌ها را پیدا خواهید کرد.
بهترین انواع کابینت آشپزخانه

هنگام دکوراسیون آشپزخانه، باید بیش از هر چیز به استفاده بهینه از فضا بیندیشید. با انتخاب یک مدل کابینت و وسایل مناسب، می‌توانید زیباترین دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشید. در ادامه این مطلب از دلتامگ با انواع کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک و بزرگ آشنا می‌شوید.

بهترین انواع کابینت برای آشپزخانه کوچک

شاید تا کنون نمی‌دانستید؛ اما جنس و متریال کابینت تاثیر زیادی در بزرگ یا کوچک نشان دادن آشپزخانه دارد و برخی از انواع کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب نیستند. به همین دلیل در ادامه چند مدل کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه های گلاس

های گلاس متریالی براق و زیبا است و به همین دلیل باعث می‌شود که فضای آشپزخانه شما بزرگتر به نظر برسد. این مدل کابینت، از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است. رنگ‌های روشن مانند سفید، طوسی و کرم برای آشپزخانه کوچک گزینه مناسب‌تری هستند. مدل کابینت آشپزخانه های گلاس بدون دستگیره، آشپزخانه شما را مینیمال و خلوت نشان می‌دهد.

انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت ام دی اف هم برای آشپزخانه کوچک مناسب است و هم در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک کاربرد دارد. در اینجا مسئله رنگ و سبک طراحی است. حتماً می‌دانید که بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک، سفید است. همچنین بهتر است در آشپزخانه کوچک جزئیات کمتری داشته باشید.

بهترین انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

اگر می‌خواهید یک کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک داشته باشید، سبک نئوکلاسیک برای شما بهترین گزینه است. چرا که کابینت‌های بالایی تا سقف ادامه پیدا می‌کنند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهید داشت.

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه هوشمند

این مدل کابینت هم برای آشپزخانه بزرگ مناسب است و هم در آشپزخانه کوچک، به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کند. میزهای کشویی، سینک مخفی و امکان توسعه فضای کار، از ویژگی‌های شاخص آشپزخانه هوشمند است.

بهترین انواع کابینت آشپزخانه

بهترین انواع کابینت برای آشپزخانه بزرگ

در آشپزخانه بزرگ، بیشتر بحث زیبایی و ایجاد فضای راحت مطرح می‌شود. برای همین انتخاب‌های بیشتری داریم. در ادامه با بهترین گزینه‌ها برای آشپزخانه بزرگ آشنا می‌شوید.

مطلب پیشنهادی:  با این ترفند دکور خانه خود را نو کنید

چوب، بهترین گزینه برای کابینت آشپزخانه بزرگ

کابینت چوبی یا دارای روکش چوب یکی از قدیمی‌ترین انواع کابینت است. در گذشته چوب دوام کافی را نداشت. اما در حال حاضر چوبی که در ساخت کابینت و لوازم خانه به کار می‌رود، در برابر سایش، خوردگی، رطوبت و دما مقاومت خوبی دارد. می‌توانید به وسیله چوب، فضایی صمیمی و جذاب در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

بهترین انواع کابینت آشپزخانه

مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک

سبک کلاسیک به تجملات زیاد و تزیینات باشکوه شناخته می‌شود. در آشپزخانه بزرگ می‌توانید تزیینات دلخواه خود را داشته باشید. بنابراین کابینت کلاسیک گزینه‌ای جذاب برای آشپزخانه‌های بزرگ است.

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

کابینت فوق برجسته، مناسب آشپزخانه بزرگ

کابینت فوق برجسته در واقع از انواع کابینت ام دی اف است که روکش سخت و بادوامی دارد. این مدل کابینت، جلوه لوکسی دارد و به ضد خش بودن معروف است. از آن بیشتر برای دکوراسیون آشپزخانه لوکس و بزرگ استفاده می‌شود. قیمت این مدل کابینت آشپزخانه نسبت به کابینت چوبی پایین‌تر است و به وسیله آن می‌توانید همان جذابیت را ایجاد کنید. می‌توانید با انتخاب دستگیره‌های لوکس، می‌توانید جلوه بیشتری به آشپزخانه بزرگ خود ببخشید.

بهترین انواع کابینت آشپزخانه

سخن پایانی

انواع کابینت آشپزخانه برای فضاهای بزرگ و کوچک قابل استفاده هستند. اما برخی از گزینه‌ها برای آشپزخانه کوچک پیشنهاد نمی‌شوند. کابینت آشپزخانه کوچک سفید با متریال های گلاس، انتخابی بسیار پرطرفدار و شیک است. همچنین در آشپزخانه بزرگ می‌توانید با انتخاب کابینت چوبی کلاسیک، فضایی لوکس و باشکوه ایجاد کنید که همه از بودن در آن لذت می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

پر کردن فضاهای پرت خانه یکی از کارهایی است که طراحان داخلی در ابتدا برای هر خانه‌ای انجام …