۷ طرح کاغذ دیواری مدرن که به تازگی مد شده‌اند

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دیوارهای منزل، امری چالش‌برانگیز است. در این مطلب جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری مدرن را به شما معرفی کرده‌ایم.
جدیدترین طرح کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری، یکی از چالش‌های دکوراسیون فضاهای مختلف منزل است. تنوع طرح‌های موجود در بازار ما را سردرگم می‌کند. در این مطلب از دلتامگ با ۷ طرح کاغذ دیواری مدرن و شیک آشنا می‌شوید که به تازگی مد شده‌اند.

جدیدترین طرح کاغذ دیواری برای دکور منزل

هنگام انتخاب طرح کاغذ دیواری باید به سبک دکوراسیون و پالت رنگی منزل توجه داشته باشید. در ادامه با جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری برای دکوراسیون پذیرایی و نشیمن خانه‌های امروزی آشنا می‌شوید.

طرح کاغذ دیواری نیمه

کاغذ دیواری نیمه

این طرح کاغذ دیواری بسیار جذاب است و به صورت ترکیبی با رنگ یا دیوارپوش قابل اجرا است. به این ترتیب که نیمه پایینی دیوار را با دیوارکوب تزیین می‌کنید و در قسمت بالا می‌توانید یک کاغذ دیواری ساده یا طرح‌دار داشته باشید.

کاغذ دیواری چند بخشی

این مدل کاغذ دیواری برای دکوراسیون نشیمن و پذیرایی خانه‌های لوکس پیشنهاد می‌شود. با انتخاب این طرح، دیوارهای خانه را به نوعی قاب‌بندی کرده‌اید. این کار باعث می‌شود که سقف خانه بلندتر نشان داده شود. می‌توانید با انتخاب یک پرده شیک با طرح کاغذ دیواری، فضایی یکدست و زیبا در خانه خود داشته باشید.

طرح کاغذ دیواری چندبخشی

طرح کاغذ دیواری آبرنگی

این مدل کاغذ دیواری جلوه بسیار لوکس و زیبایی به پذیرایی و نشیمن خانه شما می‌بخشد. وجود رگه‌های رنگی طلایی و نقره‌ای، آن را لوکس‌تر نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن را با مبلمان مدرن و کلاسیک ست کنید. در بخش پایین دیوار بهتر است قرنیز با رنگ یکسان یا متضاد با کاغذ دیواری کار شود تا کاغذ دیوار زیباتر دیده شود.

طرح کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری با بافت برجسته

بافت یا به عبارتی تکسچر (Texture) در معماری و دکوراسیون منزل اهمیت بسیاری دارد. کاغذ دیواری با بافت برجسته و نرم، حس و حال خوبی را به دکور منزل منتقل می‌کند. می‌توانید این بافت را به شکل دیگری در پرده پذیرایی یا کوسن روی مبل داشته باشید و به این شکل فضای نشیمن و پذیرایی خود را گرم و دعوتگرا جلوه دهید.

طرح کاغذ دیواری بافت دار

مدل کاغذ دیواری با طرح شرقی

ایجاد تم شرقی به تازگی در دکوراسیون منزل تبدیل به ترند شده است. طرح‌های شرقی اغلب گیاهی هستند و شکوفه‌های بهاری در آن‌ها تکرار می‌شوند. می‌توانید با انتخاب یک کاغذ دیواری با طرح شرقی و مبلمان ساده چوبی، فضایی آرام‌بخش و جذاب در منزل خود ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  با چند ترفند جذاب و ساده، زیباترین دکور دیوار تی وی را داشته باشید

طرح کاغذ دیواری شرقی

طرح کاغذ دیواری سفارشی

می‌توانید طرح دلخواه خود را روی کاغذ دیواری داشته باشید و به وسیله آن خانه را شیک و خاص نشان دهید. برای مثال در تصویر زیر می‌بینید که کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان، چقدر یونیک و منحصر به فرد دیده می شود.

طرح کاغذ دیواری سفارشی

کاغذ دیواری با طرح‌های انتزاعی

طرح‌های شاد و انتزاعی، بهترین انتخاب برای خانه‌های مدرن هستند. می‌توانید با انتخاب این طرح‌ها جلوه‌ای جوان‌پسندانه و خاص به فضاهای منزل خود ببخشید. رنگ‌های شاد را می‌توانید در مبلمان، پرده، فرش و تمام عناصر موجود در دکوراسیون منزل به کار ببرید تا خانه شما سرشار از شور زندگی و کودکانگی به نظر برسد.

طرح کاغذ دیواری انتزاعی

نکات انتخاب طرح کاغذ دیواری

هنگام انتخاب طرح و مدل کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل، باید یک سری نکته را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • طرح و رنگ کاغذ دیواری باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما انتخاب شود.
  • متراژ فضا را در نظر داشته باشید. طرح‌های درشت و پرکار، برای فضاهای کوچک مناسب نیستند.
  • کاربری فضا را در نظر بگیرید. برای مثال کاغذ دیواری با طرح کلاسیک برای دکور اتاق کودک، ایده چندان مناسبی نیست.

سخن پایانی

انتخاب طرح کاغذ دیواری امری کاملاً سلیقه‌ای است. در این مطلب سعی کردیم جدیدترین طرح‌ها را به شما معرفی کنیم و در آخر نکاتی را ارائه دهیم که بتوانید با فکر بیشتر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 593

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ساده‌ترین روش افزایش پاجوش برگ انجیری با رعایت 4 نکته

برگ انجیری جزو گیاهان آپارتمانی مقاوم است که به دلیل زیبایی ظاهری برگ‌های آن، طرفداران بسی…