زیباترین مدل‌های شومینه دیواری ۲۰۲۴

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شومینه دیواری یک المان دکوری در خانه‌های امروزی است و به وسیله آن می‌توانیم نقطه کانونی جذابی در فضای پذیرایی و نشیمن ایجاد کنیم. در این مطلب ۸ مدل شومینه جدید و زیبا را با ارائه تصویر به شما معرفی کرده‌ایم.
زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه در خانه‌های لوکس و مدرن، نقش نقطه کانونی را بازی می‌کند. می‌توانیم در نشیمن، پذیرایی و اتاق مستر، این المان زیبا را داشته باشیم. در این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های شومینه دیواری آشنا می‌شوید.

۸ مدل شومینه دیواری لوکس و زیبا

شومینه دیواری در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود و هر کدام از آن‌ها برای سبک خاصی از دکوراسیون منزل مناسب هستند. در ادامه با زیباترین مدل‌های شومینه برای خانه‌های لوکس آشنا می‌شوید.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه مدرن زیر تلویزیون

این مدل شومینه دیواری معمولاً برقی است و دکوراسیون پذیرایی و نشیمن را بسیار شیک و زیبا نشان می‌دهد. با چیدمان یک دست مبل راحتی جلو تلویزیون می‌توانید فضایی دنج و صیمی در منزل خود ایجاد کنید.

شومینه دیواری شیشه‌ای

این مدل شومینه نیز بسیار لوکس و مدرن است. شفافیت شیشه، حس گرمای آتش را بیشتر به ما منتقل می‌کند و حس صمیمیت فضا را بیشتر می‌کند. با انتخاب یک ست مبل راحتی مدرن و تزیینات متناسب با سبک دکوراسیون، می‌توانید فضایی لوکس و جذاب در خانه خود داشته باشید.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه نئوکلاسیک

شومینه نئوکلاسیک ظاهری ظریف و زیبا دارد و به وسیله آن می‌توانید جلوه‌ای لوکس و فاخر به خانه خود ببخشید. در انتخاب مبلمان و لوازم دکوری دقت داشته باشید که با سبک دکوراسیون نئوکلاسیک مطابقت داشته باشند.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه کلاسیک

شومینه دیواری کلاسیک، حس و حال خانه‌های مجلل قدیمی را به ما منتقل می‌کند. می‌توانید با انتخاب یک ست مبل کلاسیک زیبا، فضای نشیمن و پذیرایی خود را تکمیل کنید. در انتخاب پرده پذیرایی و لوازم دکوری دقت داشته باشید. هماهنگی جزئیات دکوراسیون است که خانه را دلنشین و باهویت نشان می‌دهد.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه دیواری دوطرفه

این مدل شومینه برای خانه‌های بزرگ که نشیمن و پذیرایی جدا دارند، ایده خوبی است و می‌توانیم آن را در حد فاصل دو فضا قرار دهیم. در برخی موارد بین نشیمن و اتاق خواب، این این مدل شومینه استفاده می‌شود و در هر دو فضا می‌توانیم از این المان زیبا و گرمابخش بهره‌مند شویم.

مطلب پیشنهادی:  حمامی که بازدید از آن شما را به دوره صفویه می‌برد

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه سنگی

استفاده از انواع سنگ طبیعی و مصنوعی در دکوراسیون منزل طرفداران بسیاری دارد. شومینه دیواری سنگی نیز در نقش یک المان لوکس، زیبایی منزل شما را چندین برابر می‌کند. می‌توانید با انتخاب چند قطعه دکوری شیک، این زیبایی را به اوج برسانید.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه دیواری گوشه

گوشه اتاق نشیمن و پذیرایی معمولاً محل مناسبی برای ایجاد یک فضای دنج و خودمانی است و چه چیزی بیشتر از یک شومینه می‌تواند حس و حال فضا را دنج و صمیمی نشان دهد؟ می‌توانید با انتخاب رنگ‌های گرم و خنثی مانند کرم، قهوه‌ای، نارنجی و … نشیمن خود را گرم‌تر و دنج‌تر نشان دهید.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

شومینه مینیمال

سبک مینیمال، روی سادگی تاکید دارد. شومینه دیواری مینیمال نیز تزیینات خاصی ندارد و صرفاً به دلیل سادگی و خطوط تمیز در نشیمن و پذیرایی خانه‌های امروزی خودنمایی می‌کند. انتخاب پالت رنگ و اکسسوری‌های دکوری در این سبک محدود است و باید دقت کنید که فضا خلوت و تمیز باقی بماند.

زیباترین مدل‌های شومینه دیواری

سخن پایانی

شومینه یکی از زیباترین المان‌ها در دکوراسیون منزل است. در واقع بیش از این که نقش کاربردی برای گرم کردن خانه داشته باشد، جنبه دکوراتیو آن اهمیت دارد و به وسیله آن می‌توانیم نقطه کانونی جذابی در فضا ایجاد کنیم. در این مطلب با ۸ مدل شومینه دیواری زیبا آشنا شدید که با انتخاب هر کدام از آن‌‌ها دکور خانه شما شیک و گران به نظر می‌رسد.

تعداد کلمات مطلب: 543

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین زمان آبیاری گل های آپارتمانی در فصل بهار

از مهم‌ترین نکات هنگام مراقبت از گیاهان، نحوه آبیاری گل های آپارتمانی است که نقش بسیار موث…