دکور اتاق مستر شیک با ۴ ایده ساده و ارزان

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق مستر، اصلی‌ترین اتاق خواب منزل است و باید برای دکوراسیون آن وسواس بیشتری به خرج دهیم. در این مطلب ایده‌های ساده‌ای برای دکور اتاق خواب مستر شیک ارائه شده است.
ایده دکور اتاق مستر

اتاق مستر (Master Bedroom) همانطور که از نامش پیدا است، به اتاق خواب اصلی منزل گفته می‌شود که در آن سرویس بهداشتی و حمام جدا قرار گرفته است. در این مطلب از دلتامگ، ایده‌های جذابی برای دیزاین اتاق خواب مستر ارائه شده است.

چطور اتاق مستر شیک داشته باشیم؟

اتاق مستر از آن جهت اهمیت دارد که اصلی‌ترین اتاق خواب منزل است. به ویژه زوج‌های جوان برای دکور این اتاق وسواس بیشتری به خرج می‌دهند. در اینجا لازم است سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر داشته باشید و بر اساس آن دکور اتاق خواب اصلی را انجام دهید. با رعایت ایده‌هایی که در این مطلب ارائه شده، می‌توانید اتاق خواب مستر خود را با کم‌ترین هزینه شیک و لوکس کنید.

دکور اتاق خواب مستر شیک

تزیین دیوار پشت تخت

تزیین دیوار پشت تخت ایده جذابی است و باعث ایجاد نقطه کانونی در اتاق خواب شما می‌شود. می‌توانید از انواع دیوارکوب چوبی، فومی، پی‌وی‌سی و یا ماربل شیت برای دیزاین این دیوار استفاده کنید. با استفاده از لاین نوری نیز می‌توانید جلوه زیبایی به این قسمت از اتاق مستر خود ببخشید.

همچنین می‌توانید از تابلو دکوراتیو و شلف دیواری استفاده کنید و یا دیوار پشت تخت را نقاشی کنید. نقاشی دیوار با استفاده از رنگ اکریلیک، نوار چسب و چسب چوب، ایده بسیار جالبی است.

ایده دکور اتاق مستر

استفاده از پاف مبلمان در دکور اتاق خواب مستر

پاف مبل یا مبل عثمانی (Ottoman) یک چهارپایه با تزیینات زیبا است که طرح‌های متنوع و رنگ‌بندی بی‌انتهایی دارد. قرار دادن یک پاف متناسب با ابعاد تخت دو نفره در اتاق خواب، زیبایی اتاق خواب شما چندین برابر می‌شود. این مدل مبل علاوه بر زیبایی، کاربردی هم هست و اتاق خواب شما را راحت‌تر و خودمانی‌تر جلوه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  با کمترین هزینه پرده‌های خانه را شیک کنید!

به جای پاف مبل می‌توانید یک نیمکت یا میز قدیمی را رنگ‌آمیزی کرده و روی آن بالشتک و کوسن قرار دهید. این ایده‌ای جالب و کم‌هزینه برای دکور اتاق خواب مستر است.

ایده دکور اتاق مستر

انتخاب آباژور ایستاده یا رومیزی برای اتاق مستر

آباژور ایستاده یا رومیزی از جمله زیباترین عناصر دکوراتیو هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانید دکور اتاق خواب خود را متحول کنید. برای اینکه اتاق مستر شما جلوه لوکسی پیدا کند، می‌توانید بسته به سبک دکوراسیون خود یک یا دو چراغ تزیینی و آباژور انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید برای صرف هزینه کمتر، چراغ‌های قدیمی را تعمیر کنید و مجدداً مورد استفاده قرار دهید. و یا با استفاده از لوازم ساده، آباژور زیبا و پرتزیینی برای خود بسازید.

ایده دکور اتاق خواب مستر

دیزاین سرویس بهداشتی مستر

دکور سرویس بهداشتی مستر به همان اندازه اتاق خواب اهمیت دارد و باید به آن توجه کنید. می‌توانید از ماربل شیت برای تزیین دیوارها استفاده کنید و با انتخاب یک روشویی و آینه دستشویی، زیبایی این فضا را تکمیل کنید. در حمام‌های بزرگ، می‌توانید یک وان یا کابین دوش زیبا و شیک داشته باشید. نورپردازی این فضا نیز اهمیت بسیاری دارد.

ایده دکور اتاق مستر

سخن پایانی

اتاق مستر یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه است و به همین دلیل باید برای دکوراسیون و چیدمان آن، وسواس بیشتری به خرج دهید. در این مطلب ایده‌های ساده‌ای برای دکور اتاق خواب مستر ارائه شد که با پیروی از آن‌ها، می‌توانید این بخش از خانه را شیک و زیبا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…