زیباترین مدل‌های آباژور ایستاده و رومیزی

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آباژور ایستاده و رومیزی از جمله پرطرفدارترین عناصر تزیینی منزل هستند و می‌توانیم در فضای نشیمن و اتاق خواب از آن‌ها استفاده کنیم. در این مطلب با ۷ مدل آباژور زیبا و پرطرفدار آشنا می‌شوید.
مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور ایستاده و رومیزی از جمله عناصر تزیینی در دکوراسیون منزل هستند و در ایجاد فضای صمیمی و زیبا نقش مهمی دارند. نور ملایم آباژور در ساعات تاریکی شب، فضایی رمانتیک و جذاب در نشیمن و اتاق خواب منزل ایجاد می‌کند. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل آباژور شیک و زیبا آشنا می‌شوید.

۷ مدل آباژور ایستاده و رومیزی شیک و جذاب

فضای نشیمن و اتاق خواب شما به نوری ملایم و دلنشین نیاز دارد تا حال و هوای صمیمی و جذابی پیدا کند. تصور یک نشیمن دنج با یک دست مبل راحتی نرم در کنار نوشیمن و نور ملایم آباژور، حال همه ما را خوب می‌کند. در ادامه ۷ مدل آباژور ایستاده و رومیزی شیک و زیبا به شما معرفی می‌کنیم.

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور کلاسیک

آباژور کلاسیک در خانه‌های سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و تلفیقی کاربرد دارد و می‌توانیم به وسیله آن جلوه‌ جذابی در دکوراسیون منزل ایجاد کنیم. آباژور ایستاده کلاسیک در کنار مبل کلاسیک یا سلطنتی جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. آباژور کلاسیک معمولاً با متریال برنز، استیل، نقره و چوب ساخته می‌شود و ظاهری لوکس دارد و هرگز از مد نمی‌افتد. بنابراین انتخابی محافظه‌کارانه و جذاب است.

آباژور مدرن

این مدل آباژور با متریال‌های متنوع فلز، چوب، برنز و … با طرحی ساده و جوان‌پسند طراحی می‌شود. آباژور ایستاده یا رومیزی مدرن، برای خانه‌های آپارتمانی امروزی انتخاب خوبی است. با قرار دادن آن‌ها روی میز عسلی یا کنار مبل و پرده‌، می‌توانیم جلوه‌ای صمیمی و دلنشین به فضای نشیمن و پذیرایی خانه خود ببخشیم.

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور حصیری

آباژور حصیری از آن دسته انتخاب‌های خاص و جذاب است. در خانه‌های سبک روستیک و بوهمین بیشتر از این مدل آباژور استفاده می‌شود. آباژور حصیری در دو مدل رومیزی و ایستاده وجود دارد و در فضای نشیمن، پذیرایی و حتی ورودی منزل روی کنسول چوبی می‌توانیم از آن استفاده کنیم. حصیر در کنار چوب جلوه زیبایی پیدا می‌کند. می‌توانید با انتخاب یک لوستر حصیری زیبا، این زیبایی را تکمیل کنید.

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور چوبی

آباژور ایستاده یا رومیزی چوبی انتخابی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های مدرن و کلاسیک است. می‌توانیم در کنار مبلمان چوبی از این مدل آباژور استفاده کنیم و فضایی دنج و صمیمی به وجود بیاوریم. با قرار دادن یک آباژور چوبی روی میز کنار تخت، فضای اتاق خواب شما به شدت دلنشین و رمانتیک می‌شود. همچنین می‌توانیم با نورپردازی دیوار و سقف، نورپردازی اتاق را به نحو خوبی تکمیل کنیم.

مطلب پیشنهادی:  مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور فانوسی

آباژور فانوسی انتخابی جذاب برای دکوراسیون نشیمن سبک مدرن، تلفیقی یا آسیایی است. نور ملایمی که این مدل آباژور ایجاد می‌کند، جذابیت بسیاری دارد و خانه شما را صمیمی و دعوتگرا نشان می‌دهد. دقت کنید که تمام عناصر دکوری منزل شما باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خانه انتخاب شوند تا خانه اصیل و باهویت دیده شود.

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور وینتیج

مدل آباژور ایستاده یا رومیزی وینتیج، یادگار روزگار گذشته است و ظاهری بی‌نهایت دوست‌داشتنی دارد. استفاده از رنگ‌های شاد، پارچه‌های طرح‌دار و تزیینات زیبا، ویژگی بارز سبک وینتیج است. شما می‌توانید با این مدل آباژور به خانه ساده خود رنگ و لعاب ببخشید.

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

آباژور فانتزی

آباژور فانتزی برای اتاق خواب کودک و نوجوان انتخاب جذابی است. انواع طرح‌های حیوانات و گیاهان را می‌توانیم در این فضاها داشته باشیم و به وسیله آن‌ها فضای اتاق را شاد و کودکانه طراحی کنیم. البته برخی از مدل‌های آباژور فانتزی با طرح‌های گل و حیوانات برای دکوراسیون پذیرایی و نشیمن مناسب هستند.

مدل آباژور ایستاده و رومیزی

سخن پایانی

انتخاب آباژور و سایر عناصر نورپردازی منزل باید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی و نیاز ما انجام شود. میزان نوری که فضای ما نیاز دارد نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشیم. وجود این سبک از المان‌های تزیینی به خانه شما هویت می‌بخشد. به همین دلیل نباید از آن‌ها غافل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…