۷ مدل آشپزخانه جدید با کابینت جادار و زیبا

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل آشپزخانه جدید با کابینت جادار و شیک آشنا می‌شوید. با ایده گرفتن از این مدل‌ها می‌توانید فضای آشپزخانه خود را به نحو خوبی بهینه‌سازی کنید.
مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

داشتن فضای زیاد برای ذخیره‌سازی وسایل در آشپزخانه همواره یک مزیت است. با طراحی کابینت آشپزخانه جادار و زیبا می‌توانیم این نیاز را برطرف کنیم. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل آشپزخانه جدید با کابینت جادار و زیبا آشنا می‌شوید.

مدل آشپزخانه جدید با فضای ذخیره‌سازی نامحدود

چطور می‌توانیم فضای بیشتری برای قرار دادن کابینت و کشو در آشپزخانه داشته باشیم؟ درست است که این موضوع تا حد زیادی به متراژ آشپزخانه بستگی دارد. اما در این ۷ مدل آشپزخانه جدید می‌بینید که چطور می‌شود از تمام فضا برای قرار دادن کابینت و قفسه استفاده کرد.

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

استفاده از اکسسوری کابینت

اکسسوری‌های نظم دهنده کابینت، ایده‌ای عالی برای ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر هستند. این وسایل تنوع بسیاری دارند و برای تمام آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک قابل اجرا هستند. بهترین محل برای استفاده از اکسسوری، گوشه آشپزخانه است. به این شکل می‌توانیم دسترسی راحتی به تمام فضای کابینت داشته و فضا را به خوبی توسعه بدهیم.

مدل آشپزخانه جدید با کابینت خطی

آشپزخانه با کابینت خطی امکانات خوبی را به ما ارائه می‌دهد. برای مثال در این مدل آشپزخانه شاهد کابینت‌های وسیع و قفسه‌های جاداری هستید که کارایی آشپزخانه را تا حد خوبی افزایش می‌دهند. همچنین در اینجا از جزیره آشپزخانه هم به عنوان محلی برای ذخیره‌سازی لوازم استفاده شده است.

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

کابینت آشپزخانه سوپرمارکتی

کابینت پنتری یا سوپرمارکتی، امکان استفاده بهینه از تمام فضای آشپزخانه را برای ما فراهم می‌کند و یک مدل آشپزخانه جدید و جادار را می‌توانیم به وسیله آن داشته باشیم. طراحی این مدل کابینت به روش‌های متنوعی انجام می‌شود. می‌توانیم قفسه‌های کشویی متنوعی در دل کابینت داشته باشیم و یا مانند تصویر زیر، از درب کابینت هم به عنوان محل ذخیره‌سازی استفاده کنیم.

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

استفاده از تمام فضای زیر سقف

کابینت‌های بالایی در اکثر آشپزخانه‌ها تا سقف امتداد نیافته‌اند. اما در آشپزخانه‌های نئوکلاسیک و کلاسیک سعی می‌شود که از تمام فضای دیوار تا سقف برای ایجاد کابینت استفاده شود. همانگونه که در تصویر زیر می‌بینید. کابینت‌های کشیده و بلند تا سقف امتداد یافته و بسیار جادار و زیبا هستند.

مطلب پیشنهادی:  گیاهانی که برای رشد به نور نیاز ندارند

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

مدل آشپزخانه جدید چندمنظوره

کابینت آشپزخانه چندمنظوره به نحوی طراحی می‌شود که ما بیشترین فضا را برای ذخیره‌سازی و سطح کار در آشپزخانه داشته باشیم. میزهای کشویی، سینک مخفی، اجاق گاز مخفی از جمله ایده‌هایی است که سطح کار آشپزخانه را افزایش می‌دهد. در کابینت‌ها هم می‌توانیم استفاده کاملاً بهینه از فضا داشته باشیم. برای مثال می‌توانیم با تعبیه کشوهایی زیر کابینت، دسترسی به کابینت‌های بالایی را راحت کنیم و یا فضایی اضافی برای ذخیره‌سازی داشته باشیم.

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

استفاده از جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه امروزی دیگر فقط یک میز کار اضافی نیست و می‌تواند محلی برای ذخیره‌سازی لوازم و وسایل مورد نیاز باشد. می‌توانیم تعداد زیادی کشو و کابینت عریض در دل جزیره کار کنیم و حتی فر برقی و ماکروفر را در دل جزیره جاسازی کنیم. به این شکل فضای آشپزخانه بازتر شده و کارایی آن افزایش می‌یابد.

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

کشوهای باریک طبقه‌بندی شده

کشوهای باریک طبقه‌بندی شده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک بهترین انتخاب هستند. در تصویر زیر یک مدل آشپزخانه جدید با کشوهای باریک می‌بینید که با طبقه‌بندی جذاب، بسیار جادار و شیک به نظر می‌رسد. می‌توانیم درون این کشوها هر گونه بطری، ظرف ادویه، درب قابلمه، مواد شوینده، روغن و … راقرار دهیم.

مدل آشپزخانه جدید با کابنیت جادار

سخن پایانی

در این مطلب با ۷ مدل آشپزخانه جدید با کابینت جادار و زیبا آشنا شدید. تلاش ما در اینجا ارائه ایده‌های جذاب برای دکوراسیون منزل است تا با پیروی از آن‌ها خانه خود را به محلی زیبا و استاندارد تبدیل کنید که روح حیات در آن جریان دارد.

تعداد کلمات مطلب: 575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک‌ترین مدل‌های دکوراسیون نشیمن به سبک بریتانیایی

دکوراسیون نشیمن به سبک بریتانیایی به ظرافت، راحتی و ظرافت معروف است. این سبک با استفاده از…