بهترین فرصت اجاره خانه و خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اجاره خانه و خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی در یکی از بهترین محله‌های منطقه 5 تهران یک گزینه بسیار محبوب است. در این مطلب قصد داریم این محله را بیشتر بشناسیم.
اجاره خانه و خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال یک محل زندگی باکیفیت و امکانات رفاهی هستند. در این مطلب به معرفی برخی از اماکن مهم جنت آباد جنوبی خواهیم پرداخت و چند آگهی خرید و اجاره آپارتمان از سایت ملکی دلتا را به شما نشان می‌دهیم.

مهمترین اماکن جنت آباد جنوبی تهران

سرای محله جنت آباد جنوبی مهمترین مکان فرهنگی و مرکز بهداشت کبیرزاده جنت آباد جنوبی از بهترین مراکز بهداشتی منطقه 5 تهران است.
مترو جنت آباد جنوبی دسترسی به مرکز پایتخت را راحت کرده است، فضای سبز و خدمات شهری نیز افراد زیادی را برای اجاره خانه و خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی برای سرمایه‌گذاری در املاک جذب می‌کند.

مسجد نظام مافی

مسجد نظام مافی در ایستگاه مترو آیت اله کاشانی در محله جنب آباد جنوبی تهران در بزرگراه آیت الله کاشانی، خیابان والفجر، خیابان دوم غربی، پلاک 16 قرار دارد.
این مکان از لحاظ جغرافیایی در فاصله کمی از مراکز مهم شهری مانند فرمانداری تهران، مرکز خرید سمرقند، ورزشگاه شهید درفشی فر و مرکز بهداشت سازمان برنامه است.

سرای محله جنت آباد جنوبی

سرای محله جنت آباد جنوبی یکی از مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران است که در خیابان پیامبر غربی و خیابان جهاد اکبر قرار دارد.
این مکان از نظر موقعیت جغرافیایی در فاصله کمی از پردیس سینمایی کوروش، مرکز خرید سمرقند، مرکز واکسیناسیون اورژانس ۵۰۶ باغ فیض ستاری، مسجد نظام مافی واقع شده است.

خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

مجتمع سمرقند جنت آباد جنوبی

مرکز خرید سمرقند در خیابان جنت آباد جنوبی واقع شده است. مجتمع سمرقند یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر بزرگ است که در منطقه جنت آباد واقع شده است. این مرکز خرید با داشتن بخش‌های مختلفی از قبیل تجاری، اداری، رفاهی و تفریحی، یک فضای تجاری – فرهنگی را ایجاد کرده است. موقعیت این مرکز خرید نیز بسیار مناسب و دور از ترافیک است.

باشگاه‌های جنت آباد جنوبی تهران

در جنت آباد جنوبی، چندین باشگاه ورزشی باکیفیت وجود دارد که علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی می‌توانند از آنها استفاده کنند. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی آذربایجان، باشگاه بدنسازی کوپال، باشگاه بدنسازی پرسپولیس و پیست اسکیت آرنا از جمله پرطرفدارترین این باشگاه‌ها هستند.

مطلب پیشنهادی:  این آگهی های خرید آپارتمان در ظفر برق از سرتان می پراند

قیمت اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی

با توجه به رشد جمعیت و تقاضای بالای مسکن در پایتخت، اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی به خاطر موقعیت جغرافیایی خوب و قیمت مناسب خود یکی از گزینه‌های مورد توجه بسیاری از افراد شده است. جنت آباد جنوبی یکی از مناطق خوب تهران است که دارای امکانات رفاهی بالایی است. ما دو نمونه از آگهی اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی از سایت دلتا را بررسی کرده‌ایم.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
60 متر 1400 توافقی 600 میلیون
79 متر 1397 16 میلیون 300 میلیون

برای مشاهده آگهی های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. افراد همیشه برای بالا بردن رفاه و راحتی عزیزان خود به دنبال بهترین محله برای زندگی هستند. اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی یکی از بهترین موقعیت‌ها است.

قیمت خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید مسکن در منطقه جنت آباد جنوبی، قیمت آپارتمان‌های این محله نیز روند صعودی را طی کرده است. براساس آخرین گزارش‌های املاک، متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در جنت آباد جنوبی حدود 100 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است. عوامل مختلفی مانند دسترسی به امکانات شهری، وجود فضای سبز و پارک‌ها، کیفیت ساختمان‌ها و محیط آرام و امن، این منطقه را به یکی از پرطرفدارترین مکان‌های خرید مسکن در تهران تبدیل کرده است.
در زیر دو آگهی خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی از سایت ملکی دلتا را با هم می‌بینیم.

متراژ سال ساخت قیمت هر متر مربع (تومان) قیمت کل (تومان)
120 متر 1400 107.083.000 12.850.000.000
91 متر 1398 98.901.000 9.000.000.000

با اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی، شما می‌توانید از فرصت زندگی در یک محله آرام و خوش‌ آب و هوا بهره‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…