سنگ مرمر؛ ترند جذاب دکوراسیون منزل

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سنگ مرمر متریالی لوکس و زیبا است که برای دکوراسیون فضاهای مختلف منزل کاربردهای بی‌نظیری دارد.
کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون منزل

سنگ مرمر یکی از زیباترین متریال‌های مورد استفاده در معماری و دکوراسیون داخلی است. این سنگ پرطرفدار در تمام فضاهای منزل مانند آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی، راه‌پله، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد. اگر به این موضوع علاقه‌مند شده‌اید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون

سنگ مرمر متریالی لوکس و فاخر است که البته جایگزین‌های ارزان‌تری هم دارد. صفحات سنگ مرمر مصنوعی از لحاظ قیمت به صرفه‌تر هستند و به وسیله آن‌ها می‌توانیم همان جلوه لوکس را در خانه ایجاد کنیم. در ادامه با کاربردهای بی‌نظیر این متریال لوکس در دکوراسیون منزل آشنا می‌شوید.

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون منزل

دکوراسیون پذیرایی

در فضای پذیرایی می‌توانیم با استفاده از دیوارپوش سنگ مرمر، جلوه‌ای بی‌نظیر ایجاد کنیم. دیوار پشت تلویزیون فضای مناسبی برای این کار است. همچنین می‌توانیم به جای سنگ طبیعی از انواع دیوارپوش یا سنگ مصنوعی با طرح مرمریت استفاده کنیم تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند.

مرمر در کنار چوب چوب جلوه زیبایی پیدا می‌کند. بر این اساس می‌توانید با انتخاب یک ست مبلمان چوبی شیک و زیبا، دکوراسیون منزل خود را متحول کنید. این سنگ زیبا در تمام سبک‌های طراحی داخلی منزل کاربرد دارد و هیچ گاه از مد نمی‌افتد.

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ مرمر

سنگ مرمر را می‌توانیم به عنوان گزینه‌ای عالی برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر بگیریم. این سنگ زیبا برای ساخت صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه کاربرد خوبی دارد. همچنین می‌توانیم با استفاده از ماربل شیت که برچسب‌هایی با طرح مرمر هستند، فضای بین کابینت‌ها را زیبا کنیم.

در نهایت با یک نورپردازی زیبا و خلاقانه، آشپزخانه شما جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا پیدا می‌کند. انواع رنگ‌های سفید، شیری، خاکستری و سیاه سنگ مرمر در دکوراسیون آشپزخانه کاربرد دارند و به وسیله آن‌ها می‌توانیم جلوه زیبایی در فضا ایجاد کنیم.

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون منزل

کاربرد سنگ مرمر در اتاق خواب

در اتاق خواب می‌توانیم دیوار پشت تخت را با سنگ مرمر کار کنیم و با استفاده از لاین نوری، جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا به فضا ببخشیم. با آینه کاری دیوار اتاق خواب، این زیبایی به اوج خود می‌رسد. می‌توانید لوازم اتاق خواب مانند تخت، میز آرایش، کمد لباس و … را در جهت ست شدن با دیوارپوش مرمر انتخاب کنید تا فضا یکدست و شیک به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی:  7 اشتباه رایج در چیدمان ورودی منزل!

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون منزل

سنگ مرمر در حمام و سرویس بهداشتی

مرمر مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد و از این نظر متریال مناسبی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی است. می‌توانیم با این سنگ زیبا، روشویی زیبا و طبیعی داشته باشیم. مرمر با رنگ‌های بژ، سفید، خاکستری طرفداران بسیاری دارد و برای فضای سرویس بهداشتی انتخاب مناسبی هستند.

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون منزل

دیزاین دیوار ناهارخوری

دیوار ناهارخوری محل مناسبی برای تزیین با سنگ مرمر است. همچنین می‌توانیم با استفاده از نوارهای تزیینی طلایی، نقره‌ای یا چوبی، جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس به این فضا ببخشیم. در انتخاب میز ناهارخوری دقت داشته باشید که با سبک دکوراسیون خانه شما هم‌خوانی داشته باشد.

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون منزل

دیزاین ورودی و راه‌پله

فضای ورودی و راه‌پله خانه‌های ویلایی و دوبلکس محل مناسبی برای استفاده از انواع سنگ‌های طبیعی و مصنوعی است. با یک نورپردازی اصولی و زیبا می‌توانیم زیبایی این سنگ قیمتی را دوچندان کنیم و جلوه‌ای لوکس به خانه ببخشیم. در کنار آن انتخاب درست لوازم و تزیینات اهمیت بسیاری دارد و به زیباتر دیده شدن دکوراسیون کمک می‌کند.

سخن پایانی

سنگ مرمر متریالی لوکس و چشم‌گیر است که در سال‌های اخیر به ترند دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است. در این مطلب سعی کردیم شما را با کاربردهای فوق‌العاده این سنگ لوکس آشنا کنیم.

تعداد کلمات مطلب: 562

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ساده‌ترین روش افزایش پاجوش برگ انجیری با رعایت 4 نکته

برگ انجیری جزو گیاهان آپارتمانی مقاوم است که به دلیل زیبایی ظاهری برگ‌های آن، طرفداران بسی…