۷ مدل جاکفشی نشیمن دار برای ورودی منزل

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاکفشی نشیمن دار، امکان نشستن را در ورودی منزل فراهم کرده و به زیبایی و صمیمیت هر چه بیشتر فضای خانه کمک می‌کند.
جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

جاکفشی نشیمن دار یکی از کاربردی‌ترین عناصر ورودی خانه است و باعث می‌شود خانه شما در نگاه اول زیبا و دعوتگرا به نظر برسد. در این مطلب با زیباترین مدل‌های نیمکت ورودی به همراه جاکفشی آشنا می‌شوید.

۷ مدل جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

جاکفشی نشیمن دار امکان فضایی برای نشستن و پوشیدن کفش را برای افراد فراهم می‌کند. به همین دلیل ایده بسیار جذابی برای دیزاین ورودی خانه است. در ادامه با زیباترین مدل‌های جاکفشی به همراه نیمکت برای نشستن آشنا می‌شوید.

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

جاکفشی با کمد لباس

این مدل جاکفشی نشیمن دار، جلوه‌ای شیک و کلاسیک دارد و برای دکوراسیون ویلا انتخابی بسیار کاربردی است. از فضای کمد لباس می‌توانیم برای آویزان کردن لباس‌های روزمره استفاده کنیم و زیر کمد محل مناسبی برای قرار دادن کفش‌ها است. می‌توانیم چند کشو جادار زیر نیمکت داشته باشیم و به این شکل فضای ذخیره‌سازی خود را توسعه ببخشیم.

جاکفشی با چوب‌رختی

این مدل جاکفشی علاوه بر فضایی برای نشستن، چوب‌رختی هم دارد و برای فضایی که امکان تعبیه کمد وجود ندارد بهترین گزینه است. می‌توانیم به وسیله چوب‌رختی و نیمکت ورودی، تفکیک فضایی خوبی بین ورودی و هال خانه ایجاد کنیم.

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

نیمکت جاکفشی کلاسیک

این مدل جاکفشی نشیمن دار، طراحی کلاسیک و جذابی دارد و علاوه بر فضای ورودی، می‌توانیم از آن برای اتاق خواب نیز استفاده کنیم. روی جاکفشی بالشتک نرمی برای نشستن قرار گرفته است و درب زیر بالشتک می‌تواند به صورت لولایی یا کشویی باشد.

هنگام انتخاب نیمکت جاکفشی باید ابعاد فضای ورودی خود را در نظر داشته باشید. با نصب یک آینه بالای جاکفشی می‌توانیم کارایی فضا را تا حد مطلوبی افزایش دهیم.

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

نیمکت جاکفشی مینیمال

مدل نیمکت جاکفشی مینیمال همانطور که از نام آن پیدا است، طراحی ساده وظریفی دارد. فضای زیر نیمکت قفسه‌بندی می‌شود و می‌توانیم یک یا دو طبقه جا برای قرار دادن کفش‌ها داشته باشیم. همچنین می‌توانیم یک یا دو کشوی کوچک درون جاکفشی تعبیه کرده و کارایی آن را افزایش دهیم.

مطلب پیشنهادی:  علت زرد شدن برگ آگلونما را با سه ترفند تشخیص دهید

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

نیمکت جاکفشی جعبه‌ای

این مدل جاکفشی نشیمن دار طراحی جالبی دارد. فضای زیر نشیمن به صورت باکسی یا جعبه‌ای طراحی می‌شود و می‌توانیم درون هر باکس کفش و وسایل مورد نیاز خود را قرار دهیم. این مدل جاکفشی برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی است و علاوه بر فضای ورودی، در اتاق خواب نیز قابل استفاده است.

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

نیمکت جاکفشی کابینت دار مدرن

این مدل جاکفشی برای خانه‌های مدرن انتخاب خوبی است و به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کند. چرا که در اینجا هم کشو و کابینت داریم و هم فضایی برای آویختن لباس‌ها. می‌توانیم نیمکت نشیمن را به صورت معلق طراحی کنیم تا فضای زیر آن محلی اضافی برای قرار دادن کفش‌ها باشد.

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

نیمکت جاکفشی کشویی

این مدل جاکفشی نشیمن دار، برای فضاهایی مناسب است که نمی‌خواهیم کفش‌ها دیده شوند. در دکوراسیون خانه‌های لوکس بیشتر از این مدل جاکفشی استفاده می‌کنیم. کشوها با توجه به متراژ فضا و نیاز شما طراحی می‌شوند و می‌توانند فضای وسیعی برای ذخیره‌سازی باشند.

جاکفشی نشیمن دار شیک و زیبا

سخن پایانی

جاکفشی نشیمن دار یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین المان‌ها برای دکوراسیون فضای ورودی منزل است که امکان نشستن، پوشیدن و درآوردن راحت کفش را برای ما فراهم می‌کند و از این نظر دکور منزل شما را صمیمی و دعوتگرا نشان می‌دهد.

تعداد کلمات مطلب: 520

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مکان برای نصب آینه در خانه کدام قسمت است؟

امروزه بیشتر چیدمان‌های دکوراسیون داخلی بر اساس سبک فنگ‌شویی انجام می‌شود؛ چرا که بسیاری ا…